[INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hiphorse

Berichten: 1032
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 19:16

Eviii_x schreef:
Hoi iedereen!

Na lang niks gedaan te hebben wil ik weer beginnen met foto manipulatie's.
Nu ben ik dus opzoek naar een foto van een paar die volledig los is. Geen zadels etc. Halster kan evt nog wel weggewerkt worden. Voorkeur voor een paard wat lekker los rent/steigert etc.

Wie heeft er een goede (eventueel hoge) kwaliteit foto beschikbaar?

Ik wil het rustig aan weer proberen. Uiteraard zal ik je op de hoogte houden en wipjes sturen.

Ik hoor het wel :)!


Ik heb fotos van steigerende ponys in de wei

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Re: [INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:33

Om me een nieuwe techniek eigen te maken, ben ik momenteel op zoek naar een duidelijke foto van een paardenhoofd "in aktie", of een zeer sprekend paardenhoofd. Denk hierbij aan wapperende manen, opengesperde neusgaten, eventueel oogwit zichtbaar, een hoofd met expressie.
De foto moet beschikbaar zijn in hoge resolutie, en als de foto niet van jezelf is moet er toestemming gegeven worden door de fotograaf ivm copyright. De tekening of schilderij moet gebruikt mogen worden voor commerciële doeleinden.
Je kunt het uitendelijke werk tegen een gereduceerde prijs overnemen, hier ben je echter totaal vrij in. Mocht je hier niet voor kiezen dan moet het werk openbaar verkocht mogen worden, mits deze aan mijn standaard voldoet.
Ben je het met bovenstaande eens of heb je nog vragen? Stuur me een PB.

Ivm tijdgebrek staat er slechts een zeer kleine greep uit mijn portfolio op Facebook, zoek op "Schilderijen & tekeningen; atelier 't zwarte paerd"

Kabayo

Berichten: 13951
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:37

zwartepaerd schreef:
Om me een nieuwe techniek eigen te maken, ben ik momenteel op zoek naar een duidelijke foto van een paardenhoofd "in aktie", of een zeer sprekend paardenhoofd. Denk hierbij aan wapperende manen, opengesperde neusgaten, eventueel oogwit zichtbaar, een hoofd met expressie.
De foto moet beschikbaar zijn in hoge resolutie, en als de foto niet van jezelf is moet er toestemming gegeven worden door de fotograaf ivm copyright. De tekening of schilderij moet gebruikt mogen worden voor commerciële doeleinden.
Je kunt het uitendelijke werk tegen een gereduceerde prijs overnemen, hier ben je echter totaal vrij in. Mocht je hier niet voor kiezen dan moet het werk openbaar verkocht mogen worden, mits deze aan mijn standaard voldoet.
Ben je het met bovenstaande eens of heb je nog vragen? Stuur me een PB.

Ivm tijdgebrek staat er slechts een zeer kleine greep uit mijn portfolio op Facebook, zoek op "Schilderijen & tekeningen; atelier 't zwarte paerd"

Tip.
Lees het topic eens door. Ik heb met name hier al meerdere fotos van geplaatst.

Afbeelding
Afbeelding

Edit. Als je het wil verkopen amanda even zelf een bericht sturen ;)

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:50

Kabayo schreef:
Tip.
Lees het topic eens door. Ik heb met name hier al meerdere fotos van geplaatst.


Ik heb het hele topic al doorgenomen maar helaas niet gevonden wat ik zocht, vandaar mijn oproep Kabayo ;)
Bedankt voor de foto's, maar ik ben op zoek naar een hoofd met meer expressie.

Kabayo

Berichten: 13951
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:59

Nog meer expressie? :o

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:02

zwartepaerd schreef:
Kabayo schreef:
Tip.
Lees het topic eens door. Ik heb met name hier al meerdere fotos van geplaatst.


Ik heb het hele topic al doorgenomen maar helaas niet gevonden wat ik zocht, vandaar mijn oproep Kabayo ;)
Bedankt voor de foto's, maar ik ben op zoek naar een hoofd met meer expressie.


Is dit wat?
Afbeelding

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:14

Kabayo schreef:
Nog meer expressie? :o

Ja. :D Hoewel een prachtig paard, zijn deze foto's helaas niet precies waar ik naar op zoek ben Kabayo.

Prachtig paard Nientsje! Maar er spreekt helaas te weinig beweging en expressie uit de foto voor waar ik momenteel naar op zoek ben ;)

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:41

zwartepaerd schreef:
Kabayo schreef:
Nog meer expressie? :o

Ja. :D Hoewel een prachtig paard, zijn deze foto's helaas niet precies waar ik naar op zoek ben Kabayo.

Prachtig paard Nientsje! Maar er spreekt helaas te weinig beweging en expressie uit de foto voor waar ik momenteel naar op zoek ben ;)


Haha dankje, enne geeft niks! Hoop dat je vind wat je zoekt :)

Laure
Berichten: 617
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:20

zwartepaerd schreef:
Om me een nieuwe techniek eigen te maken, ben ik momenteel op zoek naar een duidelijke foto van een paardenhoofd "in aktie", of een zeer sprekend paardenhoofd. Denk hierbij aan wapperende manen, opengesperde neusgaten, eventueel oogwit zichtbaar, een hoofd met expressie.
De foto moet beschikbaar zijn in hoge resolutie, en als de foto niet van jezelf is moet er toestemming gegeven worden door de fotograaf ivm copyright. De tekening of schilderij moet gebruikt mogen worden voor commerciële doeleinden.
Je kunt het uitendelijke werk tegen een gereduceerde prijs overnemen, hier ben je echter totaal vrij in. Mocht je hier niet voor kiezen dan moet het werk openbaar verkocht mogen worden, mits deze aan mijn standaard voldoet.
Ben je het met bovenstaande eens of heb je nog vragen? Stuur me een PB.

Ivm tijdgebrek staat er slechts een zeer kleine greep uit mijn portfolio op Facebook, zoek op "Schilderijen & tekeningen; atelier 't zwarte paerd"


Zoek je echt een paard met opengesperde neusgaten in volle actie of zijn andere expressies ook iets wat je kan gebruiken?
Heb hier veel dergelijke foto's die je altijd wel mag gebruiken:
https://photos.app.goo.gl/h4WoWE7WrL7giPcv8

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38933074_10156731304399165_3535572187069022208_n.jpg?_nc_cat=0&oh=da0b21ca214054b3ddcace33f7938d22&oe=5BF989C5

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38932989_10156731304234165_401658276300718080_o.jpg?_nc_cat=0&oh=c0169f939853b7ed7b5c3c5bf82e3935&oe=5C337134

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4423
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:48


nicole2012

Berichten: 315
Geregistreerd: 04-10-10
Woonplaats: velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:18

Afbeelding

Zoiets zwartepaerd?

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: [INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:25

Iemand die deze wil tekenen? :)
Afbeelding

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:51

@Nientsje, dankjewel, komt vast helemaal goed ;)

@Laure, daar gaat mijn voorkeur momenteel wel naar uit, ik zoek emotie ;)
Heel erg leuke foto's en wat een leuk veulen! Flemen ben ik momenteel niet naar op zoek, heb je toevallig nog andere foto's?

@Marriet, bedankt, ik zal er morgen eens rustig voor gaan zitten ;) Mocht ik een foto van je gebruiken laat ik het je weten, en krijg je uiteraard naam en website vermelding.

@nicole2012; dit is inderdaad een kanshebber, heb je de foto in hoge resolutie beschikbaar?

Meer foto's altijd welkom, mag uiteraard ook via PB ;)

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: [INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:02

Das een lastige. Ik heb er genoeg ik weet precies waar je naar op zoek bent. Alleen de beste gebruik ik voor mijn eigen werk en mag niemand anders gebruiken :+

Kijl hier eens tussen
https://www.flickr.com/photos/139730819 ... 1986761011

Ik weet dat er staat niet voor commerciële doeleinden maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken!

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:08

Kabayo schreef:
zwartepaerd schreef:
Om me een nieuwe techniek eigen te maken, ben ik momenteel op zoek naar een duidelijke foto van een paardenhoofd "in aktie", of een zeer sprekend paardenhoofd. Denk hierbij aan wapperende manen, opengesperde neusgaten, eventueel oogwit zichtbaar, een hoofd met expressie.
De foto moet beschikbaar zijn in hoge resolutie, en als de foto niet van jezelf is moet er toestemming gegeven worden door de fotograaf ivm copyright. De tekening of schilderij moet gebruikt mogen worden voor commerciële doeleinden.
Je kunt het uitendelijke werk tegen een gereduceerde prijs overnemen, hier ben je echter totaal vrij in. Mocht je hier niet voor kiezen dan moet het werk openbaar verkocht mogen worden, mits deze aan mijn standaard voldoet.
Ben je het met bovenstaande eens of heb je nog vragen? Stuur me een PB.

Ivm tijdgebrek staat er slechts een zeer kleine greep uit mijn portfolio op Facebook, zoek op "Schilderijen & tekeningen; atelier 't zwarte paerd"

Tip.
Lees het topic eens door. Ik heb met name hier al meerdere fotos van geplaatst.

[ [url=m/gKT5GP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wEpr3N.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit. Als je het wil verkopen amanda even zelf een bericht sturen ;)


Ik vind deze prachtig. Eigenlijk zou ik mij er wel aan willen wagen :)

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:09

@ zwartepaerd ik heb wel een renfoto :+
Afbeelding

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:37

xTitanic schreef:
Das een lastige. Ik heb er genoeg ik weet precies waar je naar op zoek bent. Alleen de beste gebruik ik voor mijn eigen werk en mag niemand anders gebruiken :+

Kijl hier eens tussen
https://www.flickr.com/photos/139730819 ... 1986761011

Ik weet dat er staat niet voor commerciële doeleinden maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken!


Dit vind ik nu echt helemaal geweldig en waardeer ik enorm!!! Je maakt werkelijk prachtige foto's!!!! Ik zit hier heel erg blij te zijn, voel me zeer vereerd :D
Je weet inderdaad precies wat ik bedoel, ik zie verschillende foto's die ik graag zou willen tekenen, dat wordt nog moeilijk kiezen....ik stuur je morgen een PB, nogmaals bedankt ;)

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:38

Nientsje schreef:
@ zwartepaerd ik heb wel een renfoto :+
[ [url=m/jNV3B3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik stuur je morgen even een PB ;)

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:41

Blij dat ik je verder kan helpen :D
Ik weet dat voor sommigen het moeilijk is om aan referentiefoto’s te komen. De foto’s in dit album zijn voor mij niet echt bruikbaar in mijn fotografie portfolio (wel voor mijn tekeningen) maar heb genoeg ander exclusief materiaal voor mezelf :D

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:10

zwartepaerd schreef:
Nientsje schreef:
@ zwartepaerd ik heb wel een renfoto :+
[ [url=m/jNV3B3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik stuur je morgen even een PB ;)


Is goed :D

wendy1987

Berichten: 6924
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:55

Afbeelding
Afbeelding

Beide eigen foto's en betere beschikbaar :)

Ratties4life

Berichten: 519
Geregistreerd: 03-09-12

Re: [INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 10:59

Afbeelding
Afbeelding
Ik weet niet of dit wat is, heb nog meer vergelijkbaar maar ook andere poses en paarden

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 12:23

Ik zag toevallig dat mn naam genoemd werd hier, ik geef eigenlijk altijd toestemming voor natekenen hoor :D Dus gaat uw gang!
Hier nog even een linkje wat ik altijd aan de paardenspel-dames stuur: https://goo.gl/photos/horqYTE2fpspuAMp9
Daar staan allerlei plaatjes van me in die voor allerlei nateken/knip-en-plakwerk/knutselwerk gebruikt mogen worden :)
Het zijn voornamelijk 800pxjes, maar als iemand iets graag op groot formaat wil gebruiken mag 'ie me altijd pb-en :j
Bijv. wappermanen..:

Afbeelding

Afbeelding

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:04

_l_amanda_l_ schreef:
Ik zag toevallig dat mn naam genoemd werd hier, ik geef eigenlijk altijd toestemming voor natekenen hoor :D Dus gaat uw gang!
Hier nog even een linkje wat ik altijd aan de paardenspel-dames stuur: https://goo.gl/photos/horqYTE2fpspuAMp9
Daar staan allerlei plaatjes van me in die voor allerlei nateken/knip-en-plakwerk/knutselwerk gebruikt mogen worden :)
Het zijn voornamelijk 800pxjes, maar als iemand iets graag op groot formaat wil gebruiken mag 'ie me altijd pb-en :j
Bijv. wappermanen..:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


ooh ik heb een paar leuke die ik wou willen gebruiken ik stuur je even een pb!

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Re: [INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:54

Iedereen tot dusver bedankt voor de foto's! Ik wil het topic hier niet te veel gaan "vervuilen", dus mocht ik interesse hebben dan ontvang je een PB van me ;)