[TEK]Inktober 2018: week 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

[TEK]Inktober 2018: week 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-18 21:35

Week 1
Week 2

Week 3! *\o/*
Met ups & downs deze week, absoluut :')
Ik had er niet altijd evenveel zin in, zal ik maar even eerlijk zeggen haha.

Vond de prompts niet allemaal even leuk, vorige week was veel leuker!
Maargoed, heb het ermee te doen.

Promptlist:

Afbeelding

1. Dag 15: Weak

Afbeelding

Mijn grootste zwak elke dag weer is de snoozebutton _O-

2. Dag 16: Angular

Afbeelding

Afbeelding
Galaxies <3

3. Dag 17: Swollen

Afbeelding

Afbeelding
Op de iPad gedaan (digitale inkt? O:) )
Maar moest bij Swollen direct denken aan hoe ik altijd struggle om een nieuwe broek om m'n dikke reet te krijgen :') Vond de zwart/wit versie mooier, maar heb de kleur er ook bij gezet.

4. Dag 18: Bottle

Afbeelding

Harry's Polyjuice Potion :)

5. Dag 19: Scorched

Afbeelding

6. Dag 20: Breakable

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb de afgelopen week the Haunting of Hill House gekeken op Netflix en ik moést gewoon een tekening maken met die serie als inspiratie :+: Dus deze afbrokkelende beelden uit de intro stonden model.

7. Dag 21: Drain

Afbeelding

Afbeelding

“And all of a sudden I felt really tired - like the world drained me for everything I had”


Dat waren ze weer deze week!
Nog 1 week te gaan :wow: De tijd gaat zo snel!
Toen ik het topic voor week 1 opende dacht ik "oh man, nog 3 topics te gaan..." en nu is er gewoon nog maar 1 topic te gaan. Denk dat ik het nog ga missen in november :))

Alles is ook te vinden op Instagram: https://www.instagram.com/desireillustreert/

0Lunerancea0

Berichten: 200
Geregistreerd: 03-05-11

Re: [TEK]Inktober 2018: week 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:39

Wat leuk! Ik heb je eerdere topics helemaal gemist. Zelf doe ik ook mee met Inktober

Selina

Berichten: 14287
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [TEK]Inktober 2018: week 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:43

Vind ze zo gaaf. Ik wilde ook een poging doen, maar kom niet verder dan wat kindertekeningen :+

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [TEK]Inktober 2018: week 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:01

Wat een doorzettingsvermogen heb jij. Ik bewonder je creativiteit. Zelfs als je volgens eigen zeggen niet zo fit bent of ongeïnspireerd, weet je nog iets moois te maken.

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: [TEK]Inktober 2018: week 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 08:42

Zoooo wat gaaf! Erg knap dat je van de meest simpele onderwerpen zo geïnspireerd kan raken dat er zo iets moois uit komt +:)+

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [TEK]Inktober 2018: week 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 11:51

Wat een leuke reacties! <3 doet me echt goed om ze te lezen. Bedankt allemaal!

Anoniem

Re: [TEK]Inktober 2018: week 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:02

Wat een leuke serie, wat een mooie stijl en wat een mooi handschrift! (En wat veel deprimerende thema's deze maand, zeg := )

Ik vind vooral je 'Weak', 'Angular' en 'Swollen' erg leuk en mooi!

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-18 15:31

Haha ja zijn deprimerende thema's! Maar het is ook Halloween-maand en de maand waarin de winterdepressies weer de kop op gaan steken dus het past er wel bij := Ik schrijf trouwens alleen zo als ik m'n best erop doe hoor, m'n normale handschrift is bij vlagen redelijk slecht leesbaar _O-

Woensdag is het alweer zo ver, de laatste dag van Inktober!
Ik heb bewust eventjes gewacht met week 4 plaatsen omdat ik dan de laatste 3 dagen er niet bij kan plaatsen. Ik kan in ieder geval alvast wel verklappen dat ik het de afgelopen week ook helemaal volbracht heb! *\o/* Vandaag “Double”, morgen "Jolt" en overmorgen "Slice" nog en dan is het alweer klaar. Ik ga het serieus missen denk ik! :\ := Had in het begin echt niét verwacht dat ik het vol zou houden. Vooral de eerste week vond ik echt heel moeilijk. Had echt al een tijd niet meer met plezier getekend maar het is helemaal terug! <3 Het gaat ook steeds makkelijker allemaal, natuurlijk weet ik wel dat oefening kunst baart maar alsnog, ik had niet zo'n snelle progressie verwacht!