[SCH] Italiaans landschapje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sammyvriend

Berichten: 2580
Geregistreerd: 17-01-07

[SCH] Italiaans landschapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-18 15:24

Het is inmiddels jaren geleden dat ik hier wat heb geplaatst, maar er is veel gebeurd in de tussentijd.

Ondertussen haal ik niet heel veel voldoening meer uit gedetailleerde pasteltekeningen, het is me het gedoe niet meer waard en er gaat teveel tijd in zitten. De laatste tijd ben ik mijn creativiteit wel weer wat meer tijd aan het gunnen en zo heb ik laatst een heerlijk en betaalbaar aquarelsetje gekocht (St. Petersburg White Nights). Ik heb nooit om waterverf gegeven, maar nu ik iets meer weet hoe ik ermee om moet gaan hou ik er echt van!

Een totaal ander werk dus dan sommige nog van mij gewend zijn (voor de enkeling die mijn naam nog herkent), ik hoop dat het in de smaak valt.

Afbeelding

Tips en kritiek zeer welkom!

Instagram @lideweiegbers



sammyvriend

Berichten: 2580
Geregistreerd: 17-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-18 11:27

@Dreamy Thanks :D

@Duke wat leuk dat je dat hetzelfde ervaart! Ik probeer wel mezelf uit te dagen en zoveel mogelijk verschillende materialen/technieken te leren. Zo haatte ik aquarel dus heel lang, maar nu ik me er wat in verdiept heb zie ik wat er mogelijk is. Dat is een heel leuk gevoel, ontdekken wat er kan en dat je het kan!
Bij mijn pasteltekeningen miste ik die motivering na een tijdje. En het gaf altijd een troep en irritatie aan mijn vinger :Y)

Ik ben met je eens dat dat plekje niet werkt; het was bedoeld als schaduw maar zowel de kleur als de plaatsing kloppen niet.

Instagram @lideweiegbers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers