[SCH] [WIP] Vervolg Horus

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jis_

Berichten: 11490
Geregistreerd: 13-07-08

[SCH] [WIP] Vervolg Horus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-18 16:25

Omdat ik nog best lang bezig zal zijn vermoed ik en in het vorige wip topic aan het max. aantal te plaatsen foto's zat en omdat de veranderingen nog steeds zo goed zichtbaar zijn open ik deze vervolg topic.

De eerste 3 foto's zijn oudere up dates. De 2 laatste zijn nieuw.

Heb het niet bijgehouden maar er zitten al heel veel uren in.


Afbeelding

Afbeelding

Laatste vorige up date
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama


Jis_

Berichten: 11490
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-18 16:52

Dank jullie wel! :)

Ik heb eigenlijk al net wat meer contrast er in gestopt bij de schaduw kin/snuit in vergelijking met de foto. :j beetje zitten prutsen daarmee en meer contrast werd te hard vond ik. Ik Probeer bij de borst en bij de schouder er mooi contrast in te krijgen. Daar ben ik nog het minst ver.

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

Jis_

Berichten: 11490
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-18 17:13

Er zit best wel wat groen en paars (borst) in ook. Gebruik veel citroen geel om fris groen er in te krijgen tegenover het warme geel en oranje. Wat ik nog wel meer terug wil brengen is de koele tint in het donkerste gedeelte van de vacht op het hoofd. Dat mis ik (ook). :j

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

Jis_

Berichten: 11490
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-18 20:33

Up date, alleen met de kraag en schouder bezig geweest.

Afbeelding

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama


Jis_

Berichten: 11490
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 10:43

JessicaG schreef:
Heel mooi gedaan! Hoe groot is je schilderij? Het oogt niet klein iig.


Dankjewel! Hij is redelijk groot en door de close up is de kat heel groot. :D Afmeting is 50x100.


Roosch schreef:
Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk zo mooi! Wauw!



Dankjewel! :)


Pluizebolpum schreef:
Jis_ schreef:
Er zit best wel wat groen en paars (borst) in ook. Gebruik veel citroen geel om fris groen er in te krijgen tegenover het warme geel en oranje. Wat ik nog wel meer terug wil brengen is de koele tint in het donkerste gedeelte van de vacht op het hoofd. Dat mis ik (ook). :j

Grappig eigenlijk, voor een rooie kat groen en paars gebruiken, al snap ik als hobbykliederaar het concept wel, 't valt niet eens op tenzij je er naar zoekt.

Ik blijf 'm geweldig vinden.


Ik kijk altijd goed wat ik zie aan kleuren en verwerk die er altijd in. Soms is het ook leuk om die kleuren nog meer te overdrijven, dat ga ik bij dit doek niet doen.

Dank je!


Saar88 schreef:
Jeetje wat is dit ontzettend mooi!

Werk je ook in opdracht? Zou je mij misschien een berichtje willen sturen met een prijsopgave voor zoiets :)?


Werk eigenlijk (voorlopig) niet meer in opdracht, al vind ik zulke close up schilderijen wel heel leuk om te doen.

Ik stuur je een pb.

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

Jis_

Berichten: 11490
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-18 16:11

Weer een stukje verder en nog lang niet klaar.

Afbeelding

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

Jis_

Berichten: 11490
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-18 20:37

Weer een paar uur verder en vooral met de kraag bezig geweest.
Afbeelding

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, Jussem, Nymphe, xSannee, Zunzuncito en 6 bezoekers