[DIGI][WIP] Mijn Droomstal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

[DIGI][WIP] Mijn Droomstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 18:43

Ik heb gezocht voor een verzamel topic maar ik vind m persoonlijk niet, dus een nieuw topic dan maar...

Ik heb altijd 100 ideeën en halverwegen verander ik weer... toch nu eens een poging gewaard op iets op t scherm te zetten. Dit is een idee/droomstal en geen werkelijkheid. Ik heb dus geen rekening gehouden met eventueel budget en plaats. Ik ga er even vanuit dat je onbeperkt geld hebt en gigantisch veel land hihi.
Wel heb ik wat ideetjes die ik graag zou willen maar niet weet of deze mogelijk zijn, ik wil er dus geen fantasie werkje van maken maar iets dat of t nu praktisch is of niet, wel in mogelijk is.

Dingen die ik tot nu toe graag had gewild maar niet weet of t kan is t volgende:
bij de uitlopen de tussenwant met lint, dit omdat ik t eigenlijk met slecht weer open wil zetten zodat ze 1 grote uitloop hebben maar het zijn wel wat meters en of dat kan zonder paaltjes (t moet namelijk geen uren werk zijn alles open te zetten op een dag)

De stallen zijn 3,65 x 4,50 ongeveer,
het padock/uitloop per stal is 3,65 x 6
het is de bedoeling dat de uitlopen voor 95% open blijven behalve met heel slecht weer/blessure
hier t eerste voorbeeld, wel vermeld ik even dat dit de eerste x is dat ik met t programma werk :)

http://oi45.tinypic.com/zkh7rd.jpg
http://oi47.tinypic.com/30l05z9.jpg
http://oi45.tinypic.com/34o5xyf.jpg

ik heb ze in linken gezet omdat ze te groot waren voor hier en ik niet weet hoe ik ze kleiner krijg

EDIT: als iemand weet hoe breed en hoog een tracktor is hoor ik t graag... dan moet ik eventueel de deur aan passen, het moet namelijk mogelijk zijn om het hooi op de hooizonder boven de stallen te krijgen (die is nu nog niet gebouwd)

Cindequil
Berichten: 2245
Geregistreerd: 17-01-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [DIGI][WIP] Mijn Droomstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:47

Haha wat ontzettend leuk om te zien altijd! Ben benieuwd naar hoe het zich verder ontwikkeld (zadelkamer, bak, spuit/poetsplaatsen etc)

+:)+

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re: [DIGI][WIP] Mijn Droomstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 18:51

jups t is allemaal nog in de maak :P t zijn (tot nu toe) niet veel stallen dus veel hoeft er niet bij :) ben zelf stiekem ook benieuwd hoe ik t nog ga doen hahaha

Cindequil
Berichten: 2245
Geregistreerd: 17-01-12
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:08

Ik blijf je volgen iig! :-) Kriebelt bij mij ook wel om te doen haha. Is het gewoon met google sketch - up?

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re: [DIGI][WIP] Mijn Droomstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 19:30

oja handig erbij te vermelden inderdaad. ja gewoon met sketchup..wilde eerst al eens beginnen toen een meisje iets moest doen voor school maar mn pc deed t niet meer super en hing met alles dat grafisch was vast. Nu een nieuwe (eindelijk) dus kan ik beginnen. bij de sims bouwen/floorplanner gewoon op papier tekeken deed t m toch niet :P
enige dat ik heel moeilijk vind is rondingen maken met buizen en ben er ook nog niet achter hoe je bolletje maakt :P

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 00:23