Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Sheran schreef:Nee ik brei NOOIT meer iets![]()
Dat denk ik altijd als ik een projectje af heb. En dan een hele tijd later pak ik toch weer wat op. Deze was wel heel leuk. Volgende keer weer ik ook beter welke wol ik zou willen kiezen.
Deze was soms met drie draden. Man man man. Wat ben jij aan het maken?
assie schreef:Sheran hij is echt zoooo cute.
Heel herkenbaar om ook steeds nieuwe draadjes bij te kopen haha. Ik had bedacht om een deken te maken van alle restjes, maarja... eerst steeds de 'gewone' projectjes doen.
Ik heb eindelijk de naalden weer eens opgepakt.
Dubbelzijdig breien met meer dan 2 kleuren is echt een crime. Ik heb spijt. Was bedoeld als kraamcadeau, maar ik denk dat ie klaar is tegen de tijd dat kind 18 jaar is ofzo
[ Afbeelding ]
Ben nu zover. Nu kleur 5 en 6 toevoegen (zwart tel ik even niet mee)
[ Afbeelding ]
Lalidan schreef:Heb ik al eens gezegd dat jullie allebei officieel gek zijn?Stelletje helden
assie schreef:De achterkant is een negatief van de voorkant.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En dit is het plaatje op basis waarvan ik het heb bedacht.
[ Afbeelding ]
Maar goed... zoals gezegd: hij is wel klaar tegen de tijd dat kind 18 jaar is
assie schreef:CrazyCat: oh zo'n breimachine is ook handig. Alleen geen idee hoe je dit op een breimachine zou moeten doen. Je hebt alle steken dubbel op je naald staan. In dit geval 288 plus 2 kantsteken. Je breit na de kantsteek iedere oneven steek recht in de "gewone" kleur (blauw) en de even steek averecht in de negatief kleur (wit), enzovoorts. En als je het werk omdraait brei je dus eerst recht in negatief kleur (wit) en daarna averecht in de gewone kleur (blauw). Kan een breimachine dat ook?
Gebruikers op dit forum: Selina en 2 bezoekers