[SCH] [WIP] Arabier Kamacho in drie levensfases

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sellyxx

Berichten: 1199
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 13:15

Geweldig mooi! <3

Ik vind, als ik er dan iets over mag zeggen, het groene gedeelte rechts misschien wel iets te donker, of een te groot “hard” contrast geven tussen de nek en de achtergrond rechts. En nu loopt er een beetje groene kleur over in de nek waardoor ik net even 2x moet kijken “hoe het nu precies zit”. Dat is misschien wat overdreven gezegd maar ik vind de scheidingslijn tussen nek&achtergrond wat vaag en door de halslijn wat duidelijker aan te zetten creëer je denk ik juist wat meer contrast. (Zoals je links bij het hoofd van het paard hebt gedaan).

En het contrast qua zachte groene achtergrond kleuren en meer donker/bruin tinten rechts zorgt er ook wel voor dat het iets minder 1 geheel lijkt te worden :) begrijp in het goed dat er rechts nog een wat ouder paard komt? Dan is het een soort drieluik en snap ik wel dat je links wat meer met frissere lichtere kleuren werkt en rechts met wat donkerdere kleuren :) misschien zit t m mij dan vooral op die groene halslijn waar ik hierboven over schrijf :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers