[SCH] fjord in Art Nouveau

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mar_fay

Berichten: 2619
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Re: [SCH] fjord in Art Nouveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:13

Kei leuk geworden! Ik word ook altijd blij van (schilderen in) art nouveau. Als je meer inspiratie wil met paarden erin, we hebben er vorig jaar met het Paard Verzameld collectief een hele challenge aan gewijd.
Waar is die tentoonstelling trouwens? Want dat klinkt wel heel leuk!

Mijn kleurrijke kunstwerken, vrij werk en in opdracht, vind je op mijn website, facebook of instagram :)



mar_fay

Berichten: 2619
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:27

Malenka schreef:
Dank je mar_fay. De tentoonstelling was bij het Allard Pierson in Amsterdam.

Het paard verzameld collectief vind ik heel leuk en volg ik op Instagram. Ik heb er ook deel van uitgemaakt een tijdje. Maar ik ben er zonder opgaaf van reden uitgezet. Ik denk dat ik te weinig werk produceerde. Jammer want ik vond de uitdagingen erg leuk. Ik denk dat mijn foto's nog wel in de beeldbank staan om te gebruiken...


Was? Jammer -O- . Zal die lettering-tentoonstelling daar ook zijn?
Het is inderdaad wel de bedoeling dat iedereen actief blijft, niet per se qua productie maar wel qua interactie binnen en buiten het collectief - dat is wel de gedachte erachter. Soms komt er zoveel op je pad dat het allemaal niet meer lukt, maar als je het uiteindelijk toch weer ziet zitten dan kun je altijd opnieuw vragen of je weer in de groep mag :)

Mijn kleurrijke kunstwerken, vrij werk en in opdracht, vind je op mijn website, facebook of instagram :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: darkangel23, Kaatastrof, SentiBot en 39 bezoekers