[TEK] Inktober 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:26

Moooi, Warboel!

Ik heb een ellendig lange tekenblock maar ik ga er eentje proberen. :Y) En genieten van jullie creaties!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 12:56

sassycas schreef:
Warboel, die is echt zo cool!

Mijn prompt vandaag was 'ancient'
[ [url=m/XcbDco.png]Afbeelding[/url] ]

Petra <3 Erg mooi gedaan met die donkere voorgrond!

Wat een toffe dingen maken jullie! Jullie gaan goed! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 12:06

Geweldig, al die creatieve en uiteenlopende interpretaties! :)) Ik gluur al jaren mee bij UK en vind het zo tof om te zien hoe jullie vooruit zijn gegaan! Inderdaad heel inspirerend!

Anoniem

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 18:16

Ahh dat heeft ie goed gedaan, mede dankzij jullie goede opvoeding! Wat vindt Rêve ervan?

Anoniem

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 19:01

Haha arme Sam :=


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 18:28

Myrsky schreef:
Vraagje, ik heb hier op het eind nog wat glitters aan toegevoegd. Dit heb ik met gewone hobby lijm vastgeplakt door een heel dun laagje met een papiertje op de tekening te smeren. Maar dat geeft natuurlijk niet het mooiste effect al die lijm erop.
Bij acrylverf zou je er gewoon glitters op kunnen strooien en dan blijft dat hopelijk plakken, maar aangezien ik met waterverf werkte durfde ik er niet op te vertrouwen dat dat zou blijven plakken.
Hebben jullie nog ideeën hoe ik dat een volgende keer zou kunnen doen?
Misschien glitters na de waterverf strooien en dan fixeren met die spray die je bijv. voor pastel gebruikt? Weet niet of dat echt mooi wordt, dus misschien eerst even testen :P

Ik heb onwijs veel bewondering voor jullie! Echt leuk om te zien hoe verschillend prompts worden geïnterpreteerd en hoe volhardend jullie zijn. Goed bezig! _/-\o_


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers