Hoi bokkers! 
Vandaag is een vriendin van mij langs geweest om foto's te maken van mijn mooie rode vosmerrie Honey. We hadden steeds afgesproken, maar door school of andere dingen die er tussen kwamen moesten we het telkens uitstellen. Maar! gelukkig kon ze vandaag komen en zijn we mooi het bos in geweest voor foto's
.
Honey is een net 5 jarige vosmerrie van Kantje's Carter (v. Kantje's Ronaldo). En echt waar, ik verbaas me telkens weer over hoe braaf deze merrie is. Ik kan alles met haar, alleen naar buiten, bij wijze van spreken (dit doe ik natuurlijk niet) onder haar door kruipen, echt alles. Ze is echt een once in a lifetime horse
Ben zo blij dat ik haar heb kunnen kopen op haar 3 jarige leeftijd
bij sommige foto's heb ik geen cap op, dit was alleen voor de foto's, tijdens het naar verschillende plekken lopen ging de cap natuurlijk weer op. Dit is mijn eigen keuze.
op naar de foto's! Kwaliteit is wel iets achteruit gegaan door het uploaden via facebook
1.
[
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. En niet zo'n hele speciale foto, maar puur voor mij, omdat ik zo blij ben dat ze weer mooi in vorm komt kwa bespiering en zo goed is afgevallen! (Ze was eerst echt verschrikkelijk dik en had totaal geen bespiering).

Kortom, ik ben trots op mijn lieve pony

Vandaag is een vriendin van mij langs geweest om foto's te maken van mijn mooie rode vosmerrie Honey. We hadden steeds afgesproken, maar door school of andere dingen die er tussen kwamen moesten we het telkens uitstellen. Maar! gelukkig kon ze vandaag komen en zijn we mooi het bos in geweest voor foto's
. Honey is een net 5 jarige vosmerrie van Kantje's Carter (v. Kantje's Ronaldo). En echt waar, ik verbaas me telkens weer over hoe braaf deze merrie is. Ik kan alles met haar, alleen naar buiten, bij wijze van spreken (dit doe ik natuurlijk niet) onder haar door kruipen, echt alles. Ze is echt een once in a lifetime horse
Ben zo blij dat ik haar heb kunnen kopen op haar 3 jarige leeftijd
bij sommige foto's heb ik geen cap op, dit was alleen voor de foto's, tijdens het naar verschillende plekken lopen ging de cap natuurlijk weer op. Dit is mijn eigen keuze.
op naar de foto's! Kwaliteit is wel iets achteruit gegaan door het uploaden via facebook
1.
[2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. En niet zo'n hele speciale foto, maar puur voor mij, omdat ik zo blij ben dat ze weer mooi in vorm komt kwa bespiering en zo goed is afgevallen! (Ze was eerst echt verschrikkelijk dik en had totaal geen bespiering).

Kortom, ik ben trots op mijn lieve pony