Spoiler:
(hopen dat de foto's meewerken... wat een gedoe soms dat ze te breed te hoog etc zijn
)
(hopen dat de foto's meewerken... wat een gedoe soms dat ze te breed te hoog etc zijn
)Afgelopen Dinsdag ben ik met een vriendin wat rond gaat rijden, mijn camera aan haar uitgeleend en man wat een gave resultaten voor iemand die mijn camera niet kent! (goed, alles op Auto maar toch...)
Ik ben er echt blij mee!
( Rijtechnisch mogen tips of commentaar uiteraard, ik weet dat het vaak goed bedoelt is maar vaak komt het op bokt nogal pittig over dus houd het AUB netjes. Ik heb iedere week les zowel spring als dressuur, er word aan gewerkt en ik weet wat mij leerpunten zijn.
ook heb Farome en ik nogal wat ups en downs gehad dus qua bespiering en dat hij wel wat dikker mag weet ik
)Goed laten we beginnen!
Deze foto vind ik op de een of andere manier echt geweldig, het beschrijft ons doen en laten: NOOIT zonder gekheid!

heeerlijk onderonsje

Die foto vervolgde vervolgens deze:

Laatste: niet helemaal scherp maar het gevoel wat ik hier had was zo fijn dat ik deze foto echt zo mooi vind

Hoop dat jullie het leuk vonden laat vooral een reactie achter!
Voor info over zn oog en verlamming: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=145&t=1862484