Even kort voorstellen:
Diallo VW
12 jaar
ruin
BWP
1m58

Als dressuur ruiter een springpaard kopen is niet evident, vaak getwijfeld of ik de juiste keuze had gemaakt en dit lag de eerste maanden wel zwaar op mijn schouders. Letterlijk. We hadden nog lang geen sterke band, en ik probeerde het maar wat uit. Hier en daar een poging tot dressuur wat mislukte en een sprongetje pakken zonder enig vertrouwen. Dit was dom van mij en zo gebeuren een jammer genoeg ongelukken.

Na een verkeerde sprong te hebben genomen heb ik een enorme snok aan mijn schouder gekregen. Hierbij is mijn trapeziumspier in een verkeerde positie gekomen en mijn schouder is niet veel later enorm ontstoken.
Het is nog steeds niet honderd procent genezen, er wordt binnenkort nog een echo gemaakt. Dat betekende 2,5 weken rust, weer een tegenslag en dit was voor mij enorm frustrerend.

Maar misschien was dat ook eens goed, in die weken leerde ik Diallo echt kennen. Ik zag verder dan dat "asociale karakter" Ik zag dat Diallo zich ook nog moest aanpassen, net zoals ik. En eindelijk, ZOMER!

2 maanden vakantie, ik spendeerde de eerste weken zowat elke dag bij hem. Ik bouwde terug mijn vertrouwen op en zo begonnen we wat met hobbelen op de neckrope. Dit deed enorm goed, eerst vertrouwen hebben, en dan verder zetten. Ik ging daarna 2 weken op vakantie, en toen merkte ik ook dat ik hem enorm miste.

En toen ik terug kwam, is Nenah ook nog eens geweest voor foto's, oh wat heb ik een knap ventje!

We zijn dan ook gestart met dressuur lessen. Binnenkort starten we B1, het is nog maar een begin. Maar ik hoop ooit L1 te eindigen. Want ik weet dat we het kunnen! Springen laten we tijdelijk nog even achterwegen, alhoewel het nu wel begint te kriebelen

Dan ook nog een zonsondergang shoot gehad met Nenah
Door school kan ik weer wat minder rijden en ben ik nu op zoek naar een halve stal, maar ik ga stoppen met toneel en dat zal ook weer wat tijd vrij maken.
Herfst komt eraan, en heb weinig foto's kunnen nemen. Nenah komt volgende week nog eens dus dat wordt misschien ook nog een topic! We hebben ons de afgelopen weken bezig gehouden met bos trainingen in Stekene. Dit vind Diallo ook helemaal geweldig, en ik ook!
We hebben nog een lange weg te gaan, maar hoe het er nu uitziet zal het ons zeker wel lukken.
Laat zeker iets achter!

Jullie komen er wel!
of ik moet eens vaker langskomen voor foto's natuurlijk