Afgelopen jaar heb ik veel op deze haflinger Lien gereden. Het is (helaas
) niet mijn eigen pony. Nu rij ik nog af en toe op haar, maar ik wou graag wat foto's met jullie delen van ons jaar
Het begint bij de allereerste keer dat ik op haar reed, in april 2014. Ik was toen net genezen van een gebroken arm doordat ik van een andere pony af was gevallen dus was het wel even wennen. Nu een jaar en heel veel ervaring verder, van springen tot zonder zadel op buitenrit... Als je commentaar op mijn rijden hebt, oké, maar blijf aardig! ( ik ben pas 14...
)Ik wil ook minstens 1 foto uit gaan vergroten. Favorieten?
1) dit was de allereerste keer dat ik weer mocht rijden. Je kan wel zien dat mijn linkerarm er een beetje raar uit ziet haha

2) De sprongetjes werden steeds hoger. Ik weet dat ik op de hals leun, dat is onderhand afgeleerd

3) zonder zadel bleek ook leuk!

4) in februari 2015 haalden we voor het eerst de 1 meter! Was echt heel gaaf en voor een haflinger doet Lien het erg goed vind ik zelf.

5) Eerste buitenrit zonder zadel! Was echt een leuke ervaring. Vele ritjes zijn al gevolgd!

6) Toen het te koud werd om te rijden gingen we wandelen

7) Een van de eerste keren echt hard gaan in een grasveld!

8) Toen kwam een jarenlange wens uit
over een strobaal springen! (nee ik leun niet op de hals...) 
9) Zonder zadel in het grasveld in rengalop. Wow! Wel hele slechte kwaliteit haha

10) Lien houdt wel van een sprintje

11) En tot slot een typische foto van Lien

Ik hoop dat het lukt dit topic te plaatsen. En ik hoop dat jullie het leuk vonden om de vooruitgang van Lien en mij te zien