Layla, wat zijn we vooruit gegaan!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RedRoses

Layla, wat zijn we vooruit gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 15:11

Hallo allemaal! bedankt voor het kijken allereerst.
Ik ken layla alweer bijna 2 jaar! Ze is al die tijd niet mijn verzorgpony geweest.
Toen ik haar 9 maanden had, moest ik helaas voor 5 maanden stoppen. Maar nu zijn we weer terug; op een nieuwe stal. En oh, wat genieten we! (helaas wel van 5 minuten fietsen naar 40 minuten fietsen gegaan, maar wow! wat is dat het waard!)
ik zal een aantal foto's plaatsen van vroeger; bijna 2 jaar terug dus.
Dit is layla:
Afbeelding

1. Ik kende je denk ik een paar weekjes nu. let vooral op de handen :+ Nee, grapje. Alles is hier niet goed. Maar wat was ik blij met Layla!
Afbeelding

2 Ik ken je denk ik 2 maandjes. Of nog niet eens. Je ziet al enigszins verbetering, maar niet goed. We hadden hier geen dekje omdat het zadel niet goed lag en de zadelmaker moest komen. Na een weekje hadden we weer een dekje. :Y)
Afbeelding

3 Ik vind mezelf een stuk rechterop zitten. Nogsteeds; het is niet goed, en dat weet ik.
Afbeelding

4 Zelfde moment als hierboven, even dichterbij. :+
Afbeelding

5 En wij durfden het wel! met een groepje van stal een buitenrit doen.
Afbeelding

6 We zijn sowieso vooruit gegaan. :D
Afbeelding

7 jammer dat ik aan het lichtrijden ben. vergelijk deze foto maar eens met de eerste. :+
Afbeelding

8 Een kleine fotoshootje gedaan.
Afbeelding

Dit was alles op de oude stal qua rijfoto's. Dus na deze tijd ben ik 5 maanden gestopt. Nu ben ik weer back in tha house!

9 vreselijk jammer dat hij zo wazig is. Ik hoop dat jullie er toch iets uit op kunnen maken. :+
Afbeelding

10 Omdat we langzaam maar zeker weer vertrouwen in elkaar kregen weer een springlesje geprobeert. Ik weet dat ik heeeel slecht zit, maar ze springt heel vroeg en boven de sprong sleurt ze je mee. En je hoeft maar een miliseconde eerder te gaan staan en ze gooit je eraf, kijk maar bij 8...
Afbeelding
Afbeelding

11 oeps? het kon ook niet altijd goed gaan. van de 4 springlessen 3 x eraf gevallen. En voor de springlessen was ik er nog nooit afgevallen. oeps.
Hier het filmpje van mijn salto-val.

12 En ik zou echt niet meer zonder haar kunnen!!
Afbeelding

Bedankt voor het kijken en een reactie achterlaten zou heel lief zijn!! *\o/*
Afbeelding

Kimmieyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:33

Ahwww wauw! <3 geen woorden voor hoe trots ik op jullie ben! <3 Houvanje schat! en onthoud 1 ding heel goed, geloof in jezelf! Never give up! <3

RedRoses

Re: Layla, wat zijn we vooruit gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 15:36

aaah lief van je Kim *\o/*

We komen er wel <3

Kimmieyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:37

RedRoses schreef:
aaah lief van je Kim *\o/*

We komen er wel <3

Dat zeker! *\o/*

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 18:07

Jammer dat niemand reageert!

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:15

ahhh wat een mooierd!! en je ziet idd dat je echt heeeel erg vooruit bent gegaan! <3