3 maanden met Eefie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Espritfan

3 maanden met Eefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-15 21:31

Hello,

Ik zal even kort de situatie uitleggen haha. Ik heb 2 eigen paarden, met een van de 2 heb ik een hele goede klik. Maar ik vind mijzelf aan de grote kant voor haar. Om die reden heb ik besloten dat ik stop met haar rijden. In die periode was de eigenaar van eef opzoek naar iemand die haar wegens tijd gebrek wilde rijden. Omdat ik 2 jaar geleden eef voor haar heb ingereden kwam ze bij mij terecht. Uit ervaring wist ik dus al dat Eefie een ontzettend mooi beest is en nam de uitdaging dus ook aan. Zodoende van miujn hobby mijn werk gemaakt. en dat betekend dus dat ik 3 keer per week eef voor haar zou gaan rijden en hier nog een kleine vergoeding voor kreeg ook. Aangezien ik echt een persoon ben die houd van uitdagingen en het nemen van risico's heeft het paard in de afgelopen 3 maanden (rij haar sinds 23 mei) veel bijgeleerd. zo had haar eigenaar eigenlijk alleen maar in de bak gereden bij de vereniging bij ons in de buurt. En zijn Eef en ik nu veel aan het rijden op het land.Eergisteren hebben we onze eerste buitenrit gemaakt en gisteren heb ik haar meegenomen naar een bak in de buurt en hebben we daar gesprongen. Ontzettend gaaf natuurlijk! onze volgende avontuur wordt racen. Dit doe ik ontzettend graag met mijn eigen paarden, dus heb ik de land eigenaar gevraagd van mijn paard of ik daar met eefie mag crossen. En dat mag dus dat is ons komende project! ik heb er nu al zin in

hierbij wat foto's <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding