Online geld verdienen met apps ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Sabri

Online geld verdienen met apps ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-26 12:08

Weet iemand goede manieren of tips van apps om online geld te verdienen?
Bv apps waar je enquêtes kunt invullen, of misschien andere dingen die je vanuit huis kunt doen. Om wat invulling aan mijn tijd te geven en wat extra te verdienen. Welke zijn nu beetje betrouwbaar? Of is het allemaal niks? Iemand enig ervaring?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 12:12

Ik gebruik zelf Euroclix & Panelclix regelmatig. Heb daar gemiddeld maandelijks zo'n 25e mee per platform. Verder maak ik gebruik van woolsocks, waarmee je kunt sparen als je boodschappen doet onder andere, bij action shopt en meer.

De enquetes doen e.d. staat niet echt in verhouding met de tijd wat het kost tov wat je krijgt, maar ik doe het dagelijks bijhouden, dan valt het best mee en dan is het toch weer leuk als je kunt uitbetalen.

Integraal voedingstherapeut voor hond en kat, in opleiding | https://instagram.com/voedingskompas.hondenkat << Volg hier mijn studie reis
"Don't feel bad for one moment about doing what brings you joy." - Sarah J. Maas

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-26 12:23

Bedankt voor de tips. Scoupy heb ik ook onlangs en heb daar al wat besparing mee, al is het niet veel toch fijn. En de enquêtes bij scoupy werken vaak niet goed, vul ze dan in en dan gooit het systeem mij er aan het einde uit.
De andere die je noemt ken ik nog niet, ik ga dat eens bekijken :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:09

Ik doe heel veel via Norstad https://www.norstatpanel.com/nl je krijgt geen cash geld gestort, maar je kan kiezen uit vele cadeaubonnen. Ik zit er ook als ondernemer bij en hengel zo'n 100 pm binnen aan online onderzoeken en enquêtes.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

kimwilliam

Re: Online geld verdienen met apps ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:12

ik volg graag even mee

Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 ..mommy to be : [FA] unforgettable change - Chanorka x Negro L1+12(pr 209.5) L2 + 25(pr 258.8) M1+14(pr 221.5) M2+10 (pr219.5) Z1+10 (pr231.5)
william Motafko ( v. Nando ) B+14 l1+11 l2+2
U Never Know C.K.W. 13-06-2024 - 12-09-2025 ( Negro x Tuschinski x Belisar )

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:14

Je zou het GFK Panel kunnen proberen, dat doe ik zelf ook al heel lang.
Verder Euroclix inderdaad, en YouGov.

~ Connoisseur of all things whimsical and magical ~

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:15

Woolsocks en scoupy vind ik wel interessant maar t koppelen van mn rekening - en ze dus inzicht geven er in - dan weer niet.... ik wil t old skool met bonnen doen :=

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:16

Ik gebruik oook euroclix, daarnaast ook roamler.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-26 20:55

Bedankt voor alle tips, ik ben heel benieuwd en ga het uitproberen :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 11:52

Woodsocks is ook wel leuk. Ik moest wat kopen bij Hema, heb eerst een voucher via Woodsocks gekocht, en krijg daarover een klein bedrag. En met die voucher hetgeen gekocht wat ik bij de Hema moest kopen. Toch weer 1.32 verdiend. Niet veel, maar alle kleine beetjes helpen. Het is even wat meer werk dan gewoon in 1x bij hema bestellen, maar zo heb je wat extra's over je aankopen.

Kijken of ik het een beetje actief kan houden, ook euroclix.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 11:58

Roamler. Daar moet je als mysteryguest fotos maken en vragen beantwoorden. Ik ben er zelf mee gestopt omdat je steeds meer foto's en vragen moest beantwoorden voor 2 euro. Dat vond ik het ongemak niet waard

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 13:21

Ik doe cashbackkorting. Dat gaat alleen echt wel langzaam. Zo’n 25 pj.

[o]

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 13:45

Yummy schreef:

Hoe werkt euroclix precies?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 14:35

Euroclix vond ik veel te veel persoonlijke gegevens vragen, dus heb mijn profiel daar nooit voltooid.

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...
&if=1

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 14:45

Roamler is hier ideaal. Niet veel gebruikers dus vaak 10-30 euro voor de beloningen. En de reviews schrijven over ontvangen producten via Roamler werkt fijn.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-26 21:02

Wat interessant allemaal. Met roamler ben ik net begonnen en ziet er zeker interessant uit. Ben benieuwd naar hoe verder het allemaal werkt ook.
Met de enquêtes van woolsocks heb ik al aantal keer voor niks grote enquêtes ingevuld, dan ben je klaar en zegt ie doodleuk je past niet in profiel.. _-:( en krijg je ook geen zegels ook al heb je de complete enquête ingevuld

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:20

Tancreda4 schreef:
Woolsocks en scoupy vind ik wel interessant maar t koppelen van mn rekening - en ze dus inzicht geven er in - dan weer niet.... ik wil t old skool met bonnen doen :=

Dat kan gewoon als je wilt meedoen met de cashbacks. Soms heeft tikkie ook cashbacks die echt de moeite waard zijn

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:24

Naast Rewards van Google, gebruik ik ook AttaPoll en factsnapp.

Mocht je het willen proberen heb ik ook een referralcode geloof ik :)

Ik heb Roamler ook geprobeerd, maar ik ben echt te ongemakkelijk daarvoor.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 12:47

BloemBloem schreef:
Yummy schreef:

euroclix kun je gebruiken tijdens je online aankopen dmv een extensie. Zie het als een soort ''cashback''. Ik gebruik het vooral om enquetes te doen. verdien er zo'n 70 pm mee.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 12:59

Ik maak ook nog gebruik van ippies . nl. Die was ik nog vergeten te vermelden. Daarmee spaar je punten bij het doen van online aankopen - er zijn behoorlijk wat webwinkels aangesloten. Dat kun je dan niet in geld laten uitbetalen maar wel in cadeaubonnen bv. Ik koop daar door het jaar heen dan bv nieuwe boeken voor mezelf mee bij bol haha.
Het gebruikmaken van ippies is zo weinig moeite, echt ideaal. Gaat natuurlijk niet zo snel als enquetes invullen e.d. maar toch. Wij kopen zelf best veel online, zeker via bol, dus bij ons gaat het soms best snel wel.

Integraal voedingstherapeut voor hond en kat, in opleiding | https://instagram.com/voedingskompas.hondenkat << Volg hier mijn studie reis
"Don't feel bad for one moment about doing what brings you joy." - Sarah J. Maas

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 17:28

Yummy schreef:
BloemBloem schreef:

euroclix kun je gebruiken tijdens je online aankopen dmv een extensie. Zie het als een soort ''cashback''. Ik gebruik het vooral om enquetes te doen. verdien er zo'n 70 pm mee.

Wow 70 pm, hoeveel enquêtes zijn dat? Want zo snel gaat t niet. Als je 30 clix er voor krijgt is dat max 60 cent dacht ik?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 17:36

30clix is ook wel weinig als dat structureel is. Ik heb vaak enquetes waar ik toch altijd wel 60-100 krijg. die van 30 doe ik eigenlijk alleen als er echt niks anders is en ik even tijd heb. En zeker als je nieuw bent bij euroclix gaat het in het begin best snel, dan staat er veel 'open' om te doen voor clix.

Maar 70 per maand red ik ook niet- moet ik wel zeggen dat ik ook voor mezelf zeg van oke ik ga geen uren enquetes invullen op een dag haha dus meestal doe ik er gewoon een stuk of 3/4 per dag afhankelijk van aanbod. En ik doe ook alleen enquetes invullen, voor de rest niks. Op een gegeven moment is er gewoon weinig meer aan enquetes en soms kom je ook niet in aanmerking of zijn er al genoeg mensen.

Als je er ook shopt e.d. gaat het natuurlijk wel sneller. :j
Daar gebruik ik ippies dan weer voor.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 18:56

BloemBloem schreef:
Wow 70 pm, hoeveel enquêtes zijn dat? Want zo snel gaat t niet. Als je 30 clix er voor krijgt is dat max 60 cent dacht ik?

Wel een aantal, maar krijg inderdaad veel enquêtes voor 100/150 per stuk. En altijd de clix assistent aan als ik wat bestel.Games op de telefoon via EuroClix kan ook best oplopen, doe monopoly go ook via EuroClix bv. in ik denk 2 maand tijd 1500 clix erbij hierdoor. Ook dagelijks inschrijven bij lotteryclix, soms doe ik een gokje bij die automaat, weet even de naam niet.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-26 11:39

Ik heb net bij euroclics het eerste spel (met fruitautomaten) geïnstalleerd en als je bij level 20 zou zijn zou je extra clics krijgen. Nou ik blijf hangen al een uur op level 15. Dus die spelletjes zie ik nog niet zo voor me daar wat leuke clics voor te krijgen :(
En nieuwe enquêtes bij scoupy komen nog niet tevoorschijn nu ik 100 enquêtes ingevuld heb en 6 euro verdiend. Ook panelclics ging even heel goed alleen nu dus ook geen enquêtes meer beschikbaar. Ippies voor te shoppen ken ik nog niet

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 16:03

ik zit op euroclics/panelclics, air-panel en Freecash.

zo af en toe wat invullen kom ik uit rond de 10/15 per maand.

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3
AQHA dekhengst - Wayoflife Eagle Eye