Wie gaat het nog meer volgen?
Ik heb vooral zin in het schaatsen. De dames zijn sterk en ik ben benieuwd of de mannen weerstand kunnen bieden tegen de Amerikaan Stolz.
Deze Nederlanders gaan naar de Olympische Winterspelen:
Schaatsen
Mannen: Jenning de Boo, Joep Wennemars, Kjeld Nuis, Jorrit Bergsma, Chris Huizinga, Sebas Diniz, Marcel Bosker, Tijmen Snel en Stijn van de Bunt
Vrouwen: Femke Kok, Jutta Leerdam, Anna Boersma, Joy Beune, Suzanne Schulting, Merel Conijn, Bente Kerkhoff, Antoinette Rijpma-de Jong en Marijke Groenewoud
Shorttrack
Mannen: Jens van 't Wout, Melle van 't Wout, Teun Boer, Friso Emons en Itzhak de Laat
Vrouwen: Xandra Velzeboer, Michelle Velzeboer, Selma Poutsma, Zoë Deltrap en Suzanne Schulting
Skeleton
Kimberley Bos
Kunstschaatsen
Michel Tsiba en Daria Danilov (paren)
Bobsleeën
Tweemansbob met Dave Wesselink en Jelen Franjic
Viermansbob met Dave Wesselink, Jelen Franjic, Janko Franjic, Timme Koster (reserve)
Snowboarden
Michelle Dekker (parallelreuzenslalom), Melissa Peperkamp (slopestyle en big air), Romy van Vreden (slopestyle en big air), Glenn de Blois (snowboardcross)

Langebaan schaatsen, kunstrijden en ijshockey. Misschien dat ik nog een snowboard wedstrijd probeer mee te pakken, dat hangt even af van de logistiek en hoeveel energie ik heb (en of er nog wat kaarten te sprokkelen zijn natuurlijk)
// Meiske