Gepersonaliseerd lied

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amado7

Gepersonaliseerd lied

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-26 22:24

Hoi bokkers ,
Jullie kunnen mij vast helpen.
Al een aantal maanden zie ik reclames op Instagram langskomen van bijzonderlied en anderen. Het zijn liedjes die je op naam kan maken, gepersonaliseerd en wel. Je vult gegevens in van bijv. je vriend, samen met wat eigenschappen en dan krijg je een ingezongen liedje op maat.

Het lijkt me ongelooflijk tof om dit als verrassing te doen bij de start van de ceremonie wanneer ik binnengebracht wordt door mijn vader. Echter weet ik niet zo goed welke sites ik kan vertrouwen en of is überhaupt betrouwbaar is.
Ik vind het ook nog best prijzig, maar het idee laat me niet los :) Ik ben bewust dat hier waarschijnlijk ook AI bij gebruikt wordt, maar het gaat mij om de emotionele waarde en verrassing op mijn bruiloft.

Hebben bokkers dit weleens ergens besteld?

Niet perfect is ook goed

BoktVerlaten

Re: Gepersonaliseerd lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 22:55

Je kunt dit gewoon zelf maken als je een beetje handig bent. Schakel chatgpt in voor de tekst en gebruik bijvoorbeeld murek.ai om de tekst in de juiste stijl te maken bij je tekst.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 22:55

Zal idd ai zijn.
En dat kan je ook zelf doen, gratis of voor eem lage prijs

Niet heel actief meer hier.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-26 22:56

Wauw, kan ik dit zelf? :Y) Ik wist dat AI veel kon maar ik wist niet dat dit ook al zelf kon. Ik ga morgen eens even puzzelen.

Niet perfect is ook goed

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 23:31

Als je hulp nodig hebt, laat maar weten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-26 09:56

Ik heb al 20 links geprobeerd maar overal moet je betalen om hem te downloaden of uberhaupt te luisteren.
En dat heb ik er uiteraard voor over, maar tot nu toe geen liedje die echt wauw is. Ik heb een songtekst via chatgpt gemaakt, maar dan kloppen de zinnen in de gezongen versie net wat gek. Dus al een aantal keer laten herschrijven, laten rijmen, maar het klopt gewoon net niet haha! Dus nog even puzzelen.
Via Mureka lukt het nog het best, maar ook daar nog geen passend liedje met wauw factor voordat ik ga betalen (Daar kan je met de gratis versie ook niet downloaden).

Niet perfect is ook goed

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 10:14

Je kunt je tekst in Mureka inladen en dan Mureka de tekst laten optimaliseren. Daarna de muziek laten maken. Vaak ben je die rare tekstdingen vaak wel kwijt

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 10:27

Je kunt dit heel gemakkelijk en gratis met Suno doen!
Je laat eerst een tekst schrijven door ChatGPT, die kun je naar wens aanpassen en in Suno plakken.
Vervolgens laat je een prompt schrijven door ChatGPT hoe je het liedje wil laten klinken. Je kunt in Suno dan ook nog kiezen voor verschillende stemmen en je krijgt altijd 2 versies.
Zorg wel dat je écht heel duidelijk en gedetailleerd omschrijft hoe je het precies wil laten klinken, want anders verzint hij zelf gekke dingen :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-26 11:21

Ik heb echt een prachtige voor elkaar gekregen haha, het laat mij bijna huilen _O- _O- Op Meloflow. Dus mocht iemand toevallig een abbo daar op hebben, hoor ik het graag. En anders betaal ik een tientje voor een maand. Moet alleen nog even uitzoeken of het betrouwbaar is om even een maand af te sluiten.

Niet perfect is ook goed

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 12:41

Waarom laat je dit niet door een artiest doen? Dat is toch veel toffer dan zo onpersoonlijk via ai?

Als wij nou veranderen dan hoeft het klimaat dat niet te doen. Loesje

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 14:07

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - paardvriendelijke zaaimengsels - plukken voor je paard

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-26 09:10

Daihyo schreef:
En laten maken via bijvoorbeeld https://jouwmuziekcadeau.nl/liedje-aanvragen/ ?

Op deze heb ik ook gekeken inderdaad. Nu voor 25 euro trouwens zie ik. Maar wordt hier ook geen AI gebruikt? Via een officiële artiest betaal je meteen goud geld. En dan hoop je maar dat je hem precies wil hebben zoals je zelf wil.

Niet perfect is ook goed

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-26 09:23

Niet perfect is ook goed

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 12:15

Amado7 schreef:
Daihyo schreef:

Op deze heb ik ook gekeken inderdaad. Nu voor 25 euro trouwens zie ik. Maar wordt hier ook geen AI gebruikt? Via een officiële artiest betaal je meteen goud geld. En dan hoop je maar dat je hem precies wil hebben zoals je zelf wil.

In de FAQ staat dat het ook met AI wordt gemaakt. Je krijgt dus precies hetzelfde als wat je zelf gemaakt hebt, maar dan hebben zij waarschijnlijk een gedetailleerdere prompt geschreven en daar zit de "waarde" in.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 12:17

Amado7 schreef:
Daihyo schreef:

Ik denk als je een jonge singer songwriter vraagt dat je echt niet veel geld kwijt bent. Ja het is meer dan €25.- maar dan heb je wel iets persoonlijks ipv AI :+

Als wij nou veranderen dan hoeft het klimaat dat niet te doen. Loesje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie