Wie kijkt er 'onderweg naar liefde'?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

midori

Wie kijkt er 'onderweg naar liefde'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-24 14:09

Hallo hallo,

Ik volg altijd (stilletjes) het Boer zoekt Vrouw topic, maar kan geen topic over de nieuwe serie 'Onderweg naar liefde' vinden. Ik heb zelf een aantal lange reizen gemaakt in een Defender (nog een stuk kleiner dan een van of camper :P ) dus ben wel benieuwd. Wie kijkt nog meer? Hoe vind je het?

Brand los!

Knuffeldier

Re: Wie kijkt er 'onderweg naar liefde'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 15:00

Bij vlagen zó cringe dat het smakelijk genieten is :j

Blijf up-to-date over de wolf: [NM] Wolf Ne, Be, Du deel 4

midori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-24 15:26

Ik vind die Martijn zooo cringe dan zet ik het bijna uit. :') Die andere koppels zijn beter en vooral dat oudere koppel vind ik (tot n toe) erg leuk.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 15:32

Ik heb het 2 keer gezien maar ik vind het zweeftv-gehalte veeeeeeeeel te hoog. Het is niet mijn smaak.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:57

Ja, ik! Hilarisch programma! We hebben ontzettend gelachen om dat moment dat Hugo erbij kwam. De Belgische cowboy en zijn: is dat haar vader??

Luna en Jister

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:58

midori schreef:
Ik vind die Martijn zooo cringe dan zet ik het bijna uit. :') Die andere koppels zijn beter en vooral dat oudere koppel vind ik (tot n toe) erg leuk.

Echt he?! Zo pijnlijk, vooral dat Martijn gister ging schreeuwen met gebalde vuistjes :')

Luna en Jister

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:00

Ondanks dat ik niet kijk, heb ik toch gekeken :D
Mijn man vindt het nl. heel leuk dus ik kijk soms stiekem mee.

Dat stukje heb ik ook gezien. Het was net een klein kind. Zo zie je ze weleens op de vloer van de supermarkt liggen als ze geen snoep krijgen ofzo. Heel bijzonder om dat soort gedrag te zien bij volwassen mensen :))

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:05

Ik heb een paar afleveringen gezien, de rest moet nog. Maar de drang op te kijken is wat weg eigenlijk. :+ Maar wat ik gezien heb snap ik wel waarom een aantal nog steeds vrijgezel zijn. Of waarvan ik niet snap waarom ze meedoen omdat ze niet echt de indruk maken dat ze een partner zoeken.

Zeker de iets jongeren. Man man wat een eisen stellen ze aan iemand zeg, hij praat teveel, zij praat te weinig, hij ademt op de verkeerde manier en zo voort. En die tantra zweef meneer met geld tjsa. Ik irriteer me aan een aantal mensen, die oudere vrouw kan ik nog wel goed hebben en een van de mannen ook nog, geen idee meer hoe die heet, niet die watersport jongen in ieder geval wat een ......en ook niet die fotografeer man 8)7

Enige wat me hoe dan ook stoort aan dat programma is de titel en het concept wat eigenlijk niet is wat ze zeggen dat het is. Hoezo van en geen buscamper noemen en waarom geen gewone campers ook. De meeste busjes zijn niet geschikt voor meer mensen. En de hele samenhang van het programma ontgaat me. Ze rijden of wat ogenschijnlijk doelloos heen en weer, of een camping of wat ook.

Ik ben ook nogal eens onderweg met de camper maar eh ja :')

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:23

Oscar, vre-se-lijk he? Maar heb zo’n lol om het geheel dat we steeds weer kijken. Ramptoerisme? :P
Karuna, ja het lijkt wat doelloos. Denk dat het camperleven toch een bepaald type trekt en dat moet passen?! Remote werken, zo min mogelijk ‘ratrace’ van NL meemaken. Het trekt me ook wel, maar heb niet een goed beroep om remote te doen. (En pony’s zijn ook niet zo handig om mee te nemen)

Luna en Jister

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 20:19

Ik kijk ook. Vind dat die mensen erg ingewikkeld doen. Veel te veel alles overdenken. Veel te veel noten op hun zang.
Bij sommigen denk ik blijf maar lekker alleen

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 20:45

Ik vind het een heerlijk programma, mooie natuur en leuk vermaak :D

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 09:48

Wij kijken ook nog elke werkdag, blijft grappig! En idd mooie natuur! Vaak zie je niks van de omgeving met al die date-programma's en zelfs niet bij die survival/spelprogramma's in verre landen.

Luna en Jister

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:06

Ik heb gister een aantal afleveringen gekeken weer, ik ben een beetje meer bij nu. Martijn? Verbaasde me door zijn mevrouw weg te sturen. Ze leken het leuk te hebben samen.

Marieke noorwegen heeft net die snor jongen gehad die zo niet bij haar leven past, pfff kamperen kan hij niet wil luxe en lijkt zich vooral voor de tv opgegeven te hebben niet zozeer voor haar. Wel leuk dat ze met Niels toch iets meer wil gaan proberen.

De fotograaf verrast me nu juist met zijn toch lieve gedrag naar zijn date. En voor oostenrijk snap ik de programmamakers niet waarom ze zo kort achter elkaar meisjes blijven doorsturen waardoor hij nu een keuze moet gaan maken. Wel leuk met zijn drieen

De oudere dame blijft stug volhouden aan de tent. Wil zij eigenlijk wel een partner? De tantra meneer is weer alleen en de andere Marieke vindt ik wat killig steeds naar haar date. De man maar achteraf wegstoppen met zijn tentje. Als je hem niet leuk genoeg vindt stuur hem dan weg -O-

Maar pff wat denken mensen veel zeg, alles moet beredeneerd worden en alles moet perfect kloppen en snel graag want anders :?

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:41

Ooh dan moet je nog even doorkijken vanavond, want wij hebben ontzettend gelachen toen Marion (oudere dame) uit Spanje een tweede date kreeg. :D

Luna en Jister

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:00

Ah dan krijg ik die vanavond denk ik. Dit is een van de weinige npo start programmas die ik hier kan kijken, veel is tegenwoordig geblokkeerd. Hunted, rijdende rechter enz. Kan ik niet meer kijken jammer genoeg

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:44

Ik kijk ook elke avond. Vind die tantra meneer maar een rare kwibus.
Het is wel lachwekkend dat tantra gebeuren.

Ik begreep hij ook jaarlijks tijdens Sinterklaas bloot met enkel een broekje aan en Mijter op zn kop op een wit paard door het centrum van Amsterdam reed. Heb daar wel eens filmpjes van gezien.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:45

Ik kijk het ook, vind het echt hilarisch :D

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:49

Wij kijken het ook, mijn puberdochter kijkt ook mee.

Die Martijn is echt een voorbeeld van een spiritueel narcist. Waarbij hij zijn manipulatieve spelletjes wegzet onder 'gevoel'. Ik vind het een gevaarlijke man.
Zoveel rode vlaggen. Gelukkig ziet mijn dochter dat ook, het is best een educatief programma :D

Verder is het een heerlijk programma, ben benieuwd wie met wie eindigt.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:51

Die ene date van Martijn prikte dwars door sommige dingen heen en wees hem daar op. Toen moest ze weg. Het zou ook iemand zijn die ik in het dagelijks leven zou ontwijken :D maar zo op tv vind ik het wel vermakelijk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:32

Ik krijg ook de kriebels van hem. Jakkes, iemand met geld die dit er even naast doet omdat het kan, natuurlijk wel sjit als je je nooit gehoord voelt door je vader trouwens.

Maar de meesten die meedoen doen alles zo bewust en er moet over gedacht en geanalyseerd worden. Ik word al moe van de gedachte dat ik zo zou moeten leven

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:55

Ik ben net begonnen met aflevering 1. Ik krijg helemaal de kriebels van die Martijn. Brrrr.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 13:59

ik vind hem ook narcistische trekjes hebben.
Best een engnek ja

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 21:17

Inmiddels weer wat verder.

Enne amai := die nieuwe oudere man. Pffffff wat een figuur zeg. %) Dodelijk vermoeiend. Maar daardoor heeftSietse nu een plekje in de bus, :D

Marieke noorwegen snap ik echt niet :n ze heeft het steeds best leuk met die jongens en toch stuurt ze ze weg. Benieuwd hoe lang jongen fiets en jongen schoolbus (gaaf ding :oo ) het gaan volhouden.

Oostenrijk interessante ontwikkeling zo met Karlijn.

Die dame die nu aankomt in italie, trouwen met jezelf? Kan dat ook al? En het lijkt als of ze wat kleding is verloren onderweg? Is dat nu een aantal stroken ipv een rok?

Martijn met deze dame lijkt zich wat minder egoistisch te gedragen.

midori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-24 16:09

Ik ben ook weer wat verder (nog niet bij), maar die Martijn.. idd red flags en wil het eigenlijk doorspoelen.. ben benieuwd hoe hij met die nieuwe dame is, is dat niet de eerste die hij zelf heeft gekozen?

Ik vind het wel heftig voor Joeri, bij hem lijken veel sneller aldoor dames erbij te komwn.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 16:18

Ik vind het een leuk programma, hoop dat er nog een seizoen gaat komen :D