Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
moonsparkle schreef:Mogelijk de laatste keer met paarden https://www.theguardian.com/sport/2021/ ... ic-turmoil
Earth schreef:Oh gut, ergens is het stiekem ook wel veel vermaak. Jammer alleen van de paarden...
Tallie1979 schreef:Het is gewoon net alsof deze ruiters voor het eerst op een paard zitten. De meesten van hen liggen er ook binnen no time af. Hopelijk geen ruiters die hun geduld verliezen, zoals vorige keer.
Cioccolato schreef:Met het reguliere springen zaten er ook een paar kwasten tussen
Maar ik ben ook team zet het op bb hoogte zodat het voor de paarden fair is. Of nja, zo fair mogelijk. Fijn dat deze gekke tak wordt afgelast hierna.
Fly_high schreef:Cioccolato schreef:Met het reguliere springen zaten er ook een paar kwasten tussen
Maar ik ben ook team zet het op bb hoogte zodat het voor de paarden fair is. Of nja, zo fair mogelijk. Fijn dat deze gekke tak wordt afgelast hierna.
Op WK / EK / World Cup niveau vijfkamp springen ze dus echt 90cm ofzo, vaak niet eens dat. De paarden weten zich dan prima te redden als je de filmpjes op YT kijkt
Geen idee eerlijk gezegd waarom het op de OS wel ineens zo hoog moet terwijl de meesten nooit die hoogte hebben gesprongen.
Ailill schreef:Ik volg de OS niet heel erg, maar waar kan ik dit kijken?
Cioccolato schreef:Als het 30cm hoger is dan normaal gaat het niet alleen om techniek. Maar dus wel om hoger, breder en gekker.
Net als het reguliere springen. Extra spring parcour met eventing. Etc.
Yavanna schreef:Waar komen de paarden vandaan eigenlijk? Zijn ze van diverse landen die ze selecteren, of komen ze van ruiters die ze uitlenen?
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Iris82 schreef:Oehhhh zonder beugel....
Ging net goed.
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Gebruikers op dit forum: Ilsevdhoek, Janneke93, Pytje en 2 bezoekers