Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:Ik ben ook begonnen met kijken, ga altijd wel goed op dit soort docuseries. Heb nu 1 aflevering gekeken, dus ik kan er nog niet heel veel over zeggen. De voorgaande delen van MTV heb ik nooit gezien.
Ik vind het wel heftig dat het zo weinig betaalt dat de meesten er een fulltime baan naast hebben. En dan ‘s avonds trainen tot 00:00 en er weer om 6:00 uit moeten voor je werk. En dan zeggen ze ‘het is “maar” 5 jaar’, maar het lijkt me zo slopend
Yavanna schreef:Oh yep, me too. Ik kijk al jaaren, toen was het nog op Spike channel, daarna naar MTV en nu deze serie in 2 dagen gekeken.
Ik vind Reece echt een muts eerste klas, met haar altijd opbeurende “ Jezus bepaalt voor me “ Echt vermoeiend, maar dansen kan ze wel.
Ik vond Charly erg leuk, zeker omdat ze een rooie is en er zo weinig rooien zijn.
Victoria vond ik in de oude shows verschrikkelijk ( net als Mildred, ik was zo verbaasd dat zij in het team zat, oh, wat vond ik haar erg ) maar kreeg nu wel meer respect voor haar.
Ik wijt het aan haar moeder, die vond ik wel erg veel beeldtijd krijgen.
Kashara en Janel vond ik erg leuk, net als Yuko. Zonder de taal machtig te zijn even van Japan naar USA om je droom na te jagen.
En naast Melissa miste ik Kitty met haar pittigheid ook.
Vond het daarentegen wel weer leuk dat je nu ook de tijd na het trainingskamp meekreeg en niet alleen tot aan de eerste wedstrijd en dat je meer dans in deze serie zag ( op het wedstrijdveld dan )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers