Kamp Waes seizoen 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Earth

Kamp Waes seizoen 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-24 19:24

Bij toeval stuitte ik vorige week op het nieuwe seizoen van Kamp Waes. Ik wist niet dat ik dit wilde zien maar na 5 minuten was ik al zo geboeid. :P
En dat komt zeker door een van de deelnemers. Die Dries, loopt 'op save' gewoon bijna een recordtijd in de Bergham run. Toen wist iedereen volgens mij al dat het een hele bijzondere jongen kon zijn.

Inmiddels aflevering 2 gezien, en
Spoiler:
Dries doet alles weer met speels gemak.
En dan in aflevering 3, Dries die de hele planning van Fly in de war schopt omdat hij zo snel gaat :') Ik heb de aflevering nog niet helemaal af gekeken, we kwamen tot het stuk dat Dries even lekker een natuurbadje neemt _O- Ach ja, hij heeft tijd zat _O-
Wel sneu van Yousef en Julien dat ze beiden de enkels beschadigen zodat ze niet verder kunnen.
Ik was in aflevering 2 wel geschrokken van de verkeerde route die ze namen in de tunnels. Dat ze zich door dat inieminie gat propten. Ik kreeg er plaatsvervangende paniek van := Wel een foutje van de crew als je het mij vraagt :=

Earth het reisbureau.

F_inley

Re: Kamp Waes seizoen 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 19:33

Leuk! Seizoen 1 vond ik erg leuk im te zien.

Waar is seizoen 2 te zien?

Reserve Kampioen M district West 2019
Reserve kampioen L district west 2018
Dressuur B+10 L+13 M+12
Z+3
vaardigheid L+10 M+11 Z+3
Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-24 19:43

Op VRT1. Seizoen 1 heb ik niet gezien, misschien kijk ik die nog wel eens terug.

Earth het reisbureau.

Diortje_vds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 19:48

Hier seizoen 1 en nu seizoen 2, seizoen 1 was anders omdat de kandidaten nog niet echt wisten wat hen te wachten stond, hier bij seizoen 2 zijn de kandidaten algeheel veel sterker en beter voorbereid.
Seizoen 1 ook echt een aanrader om te kijken hoor! Sommigen gaan daar echt heel diep...al gaan we dat hier ook zeker nog te zien krijgen.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-24 19:51

Ja dat begreep ik idd ook, ze konden zich veel beter voorbereiden. Ik zag dat het eerste seizoen ook echt al van een paar jaar geleden is. Ik hoop dat het volgende seizoen niet weer zo lang duurt :=

Dries wil trouwens Astronaut worden, nou lichamelijk denk ik dat ie daar zeker geschikt voor is :')

Earth het reisbureau.

Diortje_vds

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 09:31

Dries is momenteel wel een van m'n favorieten, maar er kan gaandeweg nog veel veranderen, in de loop van het traject kunnen de karakters opeens wel heel hard veranderen/naar boven komen, zeker qua team spirit. Dus ik ben benieuwd.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-24 20:32

Pff we zijn weer begonnen met aflevering 4 en hebben gezien hoe Dries binnen komt. Het is gewoon bizar dat hij dit in 13 uur joggend heeft gedaan. Het was eigenlijk 15 uur maar hij moest 2 uur wachten op de mensen die de kaarten kwamen brengen :') Tom en Fly weten bijna niet wat ze moeten zeggen _O-
Hij komt ook gewoon zo fris en opgewekt tegen, bizar dat je dat kunt na twee nachten amper slapen. Ik ben benieuwd hoe de rest het doet (we moeten nog een stuk verder kijken deze aflevering).

Earth het reisbureau.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 20:42

Ja super leuk weer om te kijken, bizar he on 13 uur en hij ziet er nog zo fris uit.

Shetland bokker #7

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 20:42

Ik vind het zo’n leuk programma!

Dries is idd fenomenaal! Die komt na de oriëntatieloop binnen alsof hij nog aan een rondje kan beginnen.
Wel jammer dat Youssef eruit ligt. Een toffe kerel die ik graag had zien vechten. Hij was ook grappig en ik lag in een deuk met zijn uitspraak over de ananasbollen.

Don't take anything for granted

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-24 20:54

Haha ja die ananasbollen waren mooi. Dat je ook maar door blijft lopen en niet denkt, hier moet ik niet langs :') Maar goed, je weet natuurlijk nooit wat ze in dit programma van je verwachten dus ik snap wel dat ie gewoon doorliep _O-

Earth het reisbureau.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 22:10

De uitspraken van Youssef kunnen zo op shirts: "Pijn is Fijn met een P!" en ondertussen met een kapotte knie binnen de tijd de Bergham Run doen. :') :j

De kandidaten zijn dit jaar fysiek hors de categorie en het is fijn dat we nu wel een echte inkijk hebben in het selectieproces. Reeks 1 lijkt nu een light versie en toen was het al geen ponykamp.

Wat ik wel al dacht (en de preview van volgende week bewijst dat): het zijn individuele atleten. Geen groepsgeest, niemand die leidt of in dat gat spring (behalve Jan die met zijn ik-heb-alles-al-meegemaakt attitude nogal aanwezig is en voor de nodige irritatie gaat zorgen), eerder ik-zwijg-en-slik mensen, geen killer instinct. Daar komt nog eens bij dat in tactische oefeningen een boom als Lode verstoppen op open terrein geen cadeau is -O- . Vanaf volgende week wordt het pas echt interessant!

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-24 22:32

Ja ik ben benieuwd of Dries nog een breekpunt heeft :')

Earth het reisbureau.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 18:32

Ik wil graag seizoen 2 kijken, maar waar kan ik dit terugkijken? Op de site van VRT lukt het niet omdat ik niet Belgisch ben :D

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Diortje_vds

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 19:07

ik denk een account aanmaken online bij VRT Max, daar kan je terugkijken denk ik

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 22:13

Ik kan ook geen account maken omdat ik geen belg ben. Erg jammer!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-24 13:44

Zo, afgelopen aflevering was heel heftig vond ik.

Spoiler:
Ik schrok echt van het gedrag van Jan. Heel heftig, hoe hij zo doordramde op Sara. En daarna constant opmerkingen aan het maken was tijdens het verplaatsen van een 'lichaam'. En hij was er nog voor gewaarschuwd. Ik vond het heel heftig, ik herkende het wel een beetje vanuit mezelf. Ik had forse trauma's van het gepest zijn, en ik wilde ook altijd controle. Dus ik vind het ergens erg sneu voor Jan. Hij doet zo stoer maar die man heeft wellicht gewoon trauma's waardoor hij zo doet. Door 1 persoon kan zo'n team direct disfunctioneel worden. Ik ben nu wel benieuwd hoe het team gaat functioneren zonder hem erbij.

Earth het reisbureau.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 15:10

Jolliegirl schreef:
Ik kan ook geen account maken omdat ik geen belg ben. Erg jammer!

Als je een Belgisch telefoonnummer kan lenen, werkt het ook.
Zo hebben wij een account.. Met dank aan een vriendelijke Belgische collega.

Wij hebben ook afgelopen zondag gekeken en was inderdaad bestwel heftig.

Spoiler:
Ik vond Jan op een gegeven moment ook echt bijna instorten. Toen hij dingen ging zeggen over dat hij het niet meer kon, mentaal, dat "jan de stormram" weg was etc. Maar vervolgens ging hij toch weer door tegen Sara.. Die snapten we niet helemaal. Afscheidsgesprek vonden we wel mooi. Ben ook benieuwd naar de rest, ben heel benieuwd naar hoe Dries het gaat doen in een team, en of hij wel een teamspeler is.
En wij hebben thuis zoveel respect voor Kaat. Altijd maar opboksen tegen je broer, nooit kunnen winnen, en toch doorgaan.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 15:37

Ja Lovebodin, dat vind ik ook. Dat meisje is verdorie net 20, komt als eerste vrouw overal aanrennen, en telkens gaat het eerst over haar broer. Ongelooflijk straf wat iedereen daar presteert trouwens, Dries of geen Dries.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-24 15:49

Ja en mooi dat ze zei, van goh hier merk ik dat Dries echt van de buitencategorie is. Dat vond ze altijd moeilijk omdat ze altijd tegen hem moest opboksen. Maar nu ziet ze wel in dat het altijd een oneerlijke strijd is geweest. Ik hoop dat ze daarvan leert. En wat zij doet is ook al echt heel bijzonder, zo jong nog.

Earth het reisbureau.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 17:10

Ik ken helaas geen belgische mensen die mij hiermee kunnen helpen.

Is er een andere manier om te kunnen kijken?

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 19:47

Belgische vpn downloaden ( freedome) en die gebruiken om te kunnen kijken.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:48

Ik kan het gewoon via ziggo terug kijken als ik kamp weas in toets. Wel vanaf aflevering 4 maar dat is afhankelijk van je abonnement

Reserve Kampioen M district West 2019
Reserve kampioen L district west 2018
Dressuur B+10 L+13 M+12
Z+3
vaardigheid L+10 M+11 Z+3
Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 10:57

Aflevering van gisteren was nogal verrassend. Fly leek wel een pamperende opa opeens. Maar ja, het is in dit stadium ook niet de bedoeling dat ze fysiek kraken maar mentaal.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 12:47

foxy80 schreef:
Aflevering van gisteren was nogal verrassend. Fly leek wel een pamperende opa opeens. Maar ja, het is in dit stadium ook niet de bedoeling dat ze fysiek kraken maar mentaal.

Denk dat dat er mee te maken had dat het ook wel echt gevaarlijk kon zijn, dat eerste stuk.. Misschien zat ie daarna gewoon in 'lief zijn' modus. Hij had ook echt wel veel goede woorden over iedereen.
Ik vond het wel leuk om te zien hoe anders hij kon zijn zo.
Vond het trouwens ook echt een gave aflevering, ben heel benieuwd naar volgende week, dat zag er wel wat minder rooskleurig uit :+

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-24 14:57

Ja heel gaaf dit. Wel heftig hoe ziek Kaat was. Dat kan in de toekomst voorkomen worden door goede medicatie :=
Ze werken ook goed samen nu.

Earth het reisbureau.