Dus… wie kijkt er mee dit jaar en wat vonden we van de eerste aflevering?
Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Romy1234 schreef:Jep ook ik een stipje, heerlijk leedvermaak![]()
Dat ge-junior is echt wel kansloos ja, ben wel benieuwd naar georgina hoe ze het doet, wel super stoer dat ze er zo open over is en geen schaamte heeft, is ook nergens voor nodig trouwens.
marleen_88 schreef:Jaaaa, hier kom ik mij zeker melden. Ik ben dol op die drama en het kijkt heerlijk weg.
Dat gewipwap in aflevering 1 vond ik trouwens wel heftig.
Suzanne F. schreef:marleen_88 schreef:Jaaaa, hier kom ik mij zeker melden. Ik ben dol op die drama en het kijkt heerlijk weg.
Ja dat is eigenlijk altijd in EOTB. Over een paar afleveringen kan het zo maar een gangbang zijn.
ruitje schreef:Romy1234 schreef:Jep ook ik een stipje, heerlijk leedvermaak![]()
Dat ge-junior is echt wel kansloos ja, ben wel benieuwd naar georgina hoe ze het doet, wel super stoer dat ze er zo open over is en geen schaamte heeft, is ook nergens voor nodig trouwens.
Ik weet niet of ik er teveel een vergrootglas op leg, maar ik had wel het idee dat het wat deed met die gasten, eerst was het een lekker wijf en in de date voelde ik een enorme afstand.
Maar kan ook zijn dat zij die afstand creëerde hoor, want zij weet ook aardig wat ze wil denk ik
marleen_88 schreef:Jaaaa, hier kom ik mij zeker melden. Ik ben dol op die drama en het kijkt heerlijk weg.
Freyr schreef:Ik kijk ook! Heerlijk hersenloze en domme televisie
Ja, ik deel je gevoel. Dat was vorig jaar minder dacht ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker