Dank je PascalB, ik heb volgens mij maar 1 spel die daarmee werkt en heb dat al héél lang niet meer gespeeld, maar ga het proberen te onthouden

Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Rohesia schreef:Ja, dat zat ik ook te denken, of het spel niet juist simpeler en fijner is met minder knoppen/mogelijkhedenDe tijd zal het uitwijzen, voorlopig hou ik het maar even bij wat kleinere spellen tot ik met het ding overweg kan.
Ik kan trouwens mijn externe M2 niet aansluitenOf ja, aansluiten gaat wel, de mappen staan er ook gewoon op maar de deck kan er niks mee omdat die niet voor Linux geformatteerd is. Is ook een beetje spijtig dat er maar 1 usbc-poort in zit want die heb ik waarschijnlijk nodig voor de stroom als ik de grotere spellen die op de schijf staan wil spelen
![]()
Maar op zich is dat niet zo'n probleem, dan hou ik die voor de laptop, genoeg te doen op de deck.
_Mars schreef:Draait de deck Planet Zoo goed? Lijkt me dat dat een vrij zware game is! Wel nice als die goed draait
Celebi schreef:Het verzenden gaat nu echt razendsnel. Kan zomaar zijn dat je vandaag besteld, het morgen verstuurd wordt en je het overmorgen in huis krijgt.
_Mars schreef:Draait de deck Planet Zoo goed? Lijkt me dat dat een vrij zware game is! Wel nice als die goed draait
Theseus schreef:Ik vind hem echt verrassend goed spelen! Het opstarten gaat wat stroef en soms heeft 'ie er even wat moeite mee maar helemaal met kleine dierentuinen kan je zonder gedoe spelen![]()
Hier ook al helemaal zin in hogwarts legacy
Theseus schreef:_Mars schreef:Draait de deck Planet Zoo goed? Lijkt me dat dat een vrij zware game is! Wel nice als die goed draait
Ik vind hem echt verrassend goed spelen! Het opstarten gaat wat stroef en soms heeft 'ie er even wat moeite mee maar helemaal met kleine dierentuinen kan je zonder gedoe spelen![]()
Hier ook al helemaal zin in hogwarts legacy
Rohesia schreef:Verzenden gaat snel inderdaad, ik heb donderdagvoormiddag besteld, vrijdagavond lag die in het depot. Ze leveren alleen niet (of toch niet hier) in het weekend dus als je 'm nu besteld verwacht ik zeker wel donderdag dat je 'm hebt.
Die harde schijf moet ik dan nog eens nader bekijken of ik dat aan de praat krijg, is voor later
PascalB schreef:Gebruik SD kaartjes
Je kan als je er meerdere hebt zonder problemen wisselen zolang er geen acties worden gedaan op het kaartje op moment dat je een wisseling doet.
Rohesia schreef:Ok, dus dan maakt het niet uit dat het van een schijf komt die voor windows is geformateerd? Het is gewoon puur mappen kopiëren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers