Oeh, goede vraag.... Misschien als ik de rest beter kende dst ik bij minder leuke mensen zou liegen in de hoop dat ze de nominatie pakken, maar in dit stadium niet denk ik.
Je druk maken over wat anderen van je vinden is zinloos. Veel mensen weten niet eens wat ze van zichzelf vinden.
Ik denk niet dat t een vraag is of... ik denk wel dat hij moest. Kijk maar naar de verdeling, er moest toch een verdeling gemaakt worden tussen vrijstelling, nominatie, nadeel, voordeel etc.
Helaas nog niet heel veel gezien, wel de aflevering waarbij ze in het huis zijn gekomen.
Chelsea zit wel in mijn irritatiezone. Ohmygod, ohmygod, ohmygod, nice nice. Praat gewoon Nederlands. Het oranje kleurtje, en constant bezig zijn met of het haar wel goed zit voor als je in beeld bent. Charlotte ook tamelijk nep.
Lindsay is wel een interessant personage en komt ook veel echter/oprechter over.
Judy zeurt teveel door dat ze genomineerd is, ze heeft zelf die koffer gekozen en het is maar een spel. Dus van de 3 genomineerden mag die van mij vertrekken.
Zelf heb ik gestemd op Rob om te mogen blijven. Er zitten genoeg jonge popie jopies in het huis dus Rob mag niet weg.
Wat een zeur die Judy! En dan al die jonge poppetjes die enkel bezig zijn met uiterlijk en dat ‘What the fiets’ de hele tijd.. brrrr… Rob mag van me blijven!
Ik vind Lindsey echt een tof mens, gewoon lekker zichzelf zij is voor nu mijn favoriet denk ik. Rob vind ik de minst leuke omdat die zich vaak afzonderd van de rest.
Wie is jullie favoriet en minst favoriet?
Je druk maken over wat anderen van je vinden is zinloos. Veel mensen weten niet eens wat ze van zichzelf vinden.
Ik heb op Jason blijven gestemd. Vind t gewoon sneu dat (zo lijkt t voor mij) dat hij op basis van een keuze die Judy heeft gemaakt (oke Jason loog en bij de andere pakte het gewoon beter uit) genomineerd is. Hij was zo snel weg dat hij ze niet kon leren kennen en wellicht een andere keuze had gemaakt. Misschien ben ik m snel zat maar dat geklaag van Judy over die nominatie vind ik nu nog veel irritanter.
I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.