Are you the one -the Dutch

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 10:14

Spoiler:
wel blij dat ze een perfect match waren. Een stuk minder shanice nu *\o/*

En rabia is ook steeds weinig in beeld. Vind ik niet zo'n ramp:')


Selina

Berichten: 14218
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 10:15

Rabia is een match met zichzelf denk ik :')
Zou als man bang voor haar worden.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl


marleen_88

Berichten: 14011
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-21 10:35

Wat is Rabia een vreselijk type, vol van zichzelf en alle mannen zijn te min. Bah. Ben blij dat zij weinig in beeld komt.

Shanice en Jaap, ik zie het niet helemaal. Maar op papier blijkbaar wel.

Doe wel en zie niet om

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 15:04

Ik ben benieuwd met wie Maartje uiteindelijk een match is. Zij lijkt bijna iedereen als mogelijke optie te zien.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 10:55

marleen_88 schreef:
Wat is Rabia een vreselijk type, vol van zichzelf en alle mannen zijn te min. Bah. Ben blij dat zij weinig in beeld komt.

Shanice en Jaap, ik zie het niet helemaal. Maar op papier blijkbaar wel.


Rabia lijkt mij gewoon vreselijk onzeker en past het fake it till you make it principe toe. Af en toe zie je wel iets van haar echte persoonlijkheid en die is best grappig en slim. Jammer dat ze zich zo hard op stelt.

Gelukkig is er idd die match met sjaan en jaap, is die drama tussen haar en ivo ook over.

When nothing goes right,

go left.

Goldwynn

Berichten: 1425
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 12:57

Snorlex schreef:
renee16 schreef:
BabiiVeeraa
Hij is al klaar, als ik kijk update ik het gelijk. Mijn voorspelde matches kloppen in ieder geval met de beams in eerdere afleveringen :)
Spoiler:
[ [url=m/BLw3Cx.jpg]Afbeelding[/url] ]




Dat ze zelf eigenlijk niet op het idee komen zo een rooster te maken, zou een hoop verwarring kunnen schelen..


Dat vraag ik me al af sinds ik de Amerikaanse variant bekijk :j


Wat er in de aftertalk besproken wordt van afgelopen zondag zegt Dèlano dat dat niet mocht. Pen en papier werden afgenomen, en ook alle 10 op een rij gaan staan en samen staan en wisselen onderling mocht niet. Hij probeerde het in zn hoofd wel bij te houden overigens, maar dat is best knap van 8 ceremonies.

BabiiVeeraa
Berichten: 1001
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:19

Goldwynn schreef:
Wat er in de aftertalk besproken wordt van afgelopen zondag zegt Dèlano dat dat niet mocht. Pen en papier werden afgenomen, en ook alle 10 op een rij gaan staan en samen staan en wisselen onderling mocht niet. Hij probeerde het in zn hoofd wel bij te houden overigens, maar dat is best knap van 8 ceremonies.


Tja is dat echt knap? Ieder van zichzelf onthouden bij wie hij stond lijkt me niet zo moeilijk? En vroeger onthielden we iedereen z’n huistelefoonnummer van 10 cijfers, ook zonder probleem :=

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 23:32

Wat apart dat dat niet mag zeg.... In de Amerikaanse versie stonden ze op een gegeven moment alle ceremonies na te doen en met hoeveel lichten enz.

ingridxxs

Berichten: 256
Geregistreerd: 17-03-13
Woonplaats: Nieuw balinge

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 01:13

Wil iemand uitleggen waarom jamal en dividivi ineens weten dat ze geen match zijn? Ik snap het niet haha.

Insta: @fjordfons_
Facebook: Fjord Fons
Classical dressage

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 07:29

ingridxxs schreef:
Wil iemand uitleggen waarom jamal en dividivi ineens weten dat ze geen match zijn? Ik snap het niet haha.

Ze zaten bij de 3e(?) Match-up samen. Ze kregen toen 2 beams. Maar toen zaten Boudewijn en Michele samen, maar ook Shanice en Jaap. Aangezien dit beiden confirmed perfect matches zijn, is iedereen die toen samen zat een confirmed geen match.

Dat was ook de x dat ze maar 1 beam hadden. Boudewijn en Michele zaten bij elkaar. Week later een confirmed match. Dan weet iedereen dat naast wie die toen zat, zijn/haar match niet is.

ingridxxs

Berichten: 256
Geregistreerd: 17-03-13
Woonplaats: Nieuw balinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:11

iirrssjjee schreef:
ingridxxs schreef:
Wil iemand uitleggen waarom jamal en dividivi ineens weten dat ze geen match zijn? Ik snap het niet haha.

Ze zaten bij de 3e(?) Match-up samen. Ze kregen toen 2 beams. Maar toen zaten Boudewijn en Michele samen, maar ook Shanice en Jaap. Aangezien dit beiden confirmed perfect matches zijn, is iedereen die toen samen zat een confirmed geen match.

Dat was ook de x dat ze maar 1 beam hadden. Boudewijn en Michele zaten bij elkaar. Week later een confirmed match. Dan weet iedereen dat naast wie die toen zat, zijn/haar match niet is.


Ah dankje! Ik ben zo slecht in dit soort dingen onthouden haha!

Insta: @fjordfons_
Facebook: Fjord Fons
Classical dressage

Blue_flower
Berichten: 1917
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 19:21

Is in het schema wat hier wel eens gedeeld wordt ook de bevestigde "geen match" weg gestreept in de lijsten van de match up? Ik wil puzzelen haha

marleen_88

Berichten: 14011
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-21 17:49

Beetje suffe aflevering.

Spoiler:
Ineens 8 beams, zal mij benieuwen hoeveel er daar van over zijn volgende week. :')

Doe wel en zie niet om

BabiiVeeraa
Berichten: 1001
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 19:14

Blue_flower schreef:
Is in het schema wat hier wel eens gedeeld wordt ook de bevestigde "geen match" weg gestreept in de lijsten van de match up? Ik wil puzzelen haha


Ja :) Ik heb hem net ge-update, zal straks even delen. Ga zo ook even lekker puzzelen *\o/*

BabiiVeeraa
Berichten: 1001
Geregistreerd: 11-02-08

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 21:09

Nieuw overzicht:
Spoiler:
Afbeelding


Heb even flink moeten puzzelen, maar ik ben er uit. Hoop koppels die ik niet had verwacht! Ik denk dat dit de matches zijn (in spoiler, ga je zelf nog puzzelen kijk dan vooral niet :p )
Spoiler:
Irene & Joey
Rabia & Jamal
Yasmin & JB - niet verwacht!
Floor & Ivo
Maartje & Denzel - niet verwacht
Dividivi & Délano - niet verwacht
Faby & Tycho
Damiët & Maxim - niet verwacht

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 10:48

Hmmm ga ik dat nou aanklikken of niet, twijfels :+

Ik vind Maartje beetje zielig, heb het idee dat die er buiten valt :o

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 14:35

Ik vraag me af waarom zij nooit aan het begin van het seizoen eens in de groep gooien wat iedereens meest belangrijke eisen zijn in een relatie. Wel/geen kinderen (en hoe snel), veel samenzijn/veel met vrienden weg, zo veel mogelijk thuis/zo veel mogelijk op stap, ambities, etc. Als het programma 'eerlijk' is (wat maar de vraag is natuurlijk :+ ) zou je zo al een deel van de mensen moeten kunnen wegstrepen.
Ik volg het nu nog omdat ik de uitkomst wil weten, maar ik vond het best tegen vallen. Een beetje de grote Ivo-en-Shanice-show.
Spoiler:
En schijnbaar heeft Ivo een vriendin thuiszitten die hem kwam ophalen na de opnames, ik denk niet dat die dat nu gezellig samen zitten terug te kijken :')

Vind de Amerikaanse versie leuker :D

Blue_flower
Berichten: 1917
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 16:05

Palmboom95 schreef:
Ik vraag me af waarom zij nooit aan het begin van het seizoen eens in de groep gooien wat iedereens meest belangrijke eisen zijn in een relatie. Wel/geen kinderen (en hoe snel), veel samenzijn/veel met vrienden weg, zo veel mogelijk thuis/zo veel mogelijk op stap, ambities, etc. Als het programma 'eerlijk' is (wat maar de vraag is natuurlijk :+ ) zou je zo al een deel van de mensen moeten kunnen wegstrepen.
Ik volg het nu nog omdat ik de uitkomst wil weten, maar ik vond het best tegen vallen. Een beetje de grote Ivo-en-Shanice-show.
Spoiler:
En schijnbaar heeft Ivo een vriendin thuiszitten die hem kwam ophalen na de opnames, ik denk niet dat die dat nu gezellig samen zitten terug te kijken :')

Vind de Amerikaanse versie leuker :D



Spoiler:
Ivo had rond de opnames geen relatie

marleen_88

Berichten: 14011
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-21 16:07

Ik vind Maartje een leuke griet, maar veel te nuchter en normaal voor dit programma.

Ik ben benieuwd naar de bijzondere perfecte matches.

Doe wel en zie niet om

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 16:47

Blue_flower schreef:
Palmboom95 schreef:
Ik vraag me af waarom zij nooit aan het begin van het seizoen eens in de groep gooien wat iedereens meest belangrijke eisen zijn in een relatie. Wel/geen kinderen (en hoe snel), veel samenzijn/veel met vrienden weg, zo veel mogelijk thuis/zo veel mogelijk op stap, ambities, etc. Als het programma 'eerlijk' is (wat maar de vraag is natuurlijk :+ ) zou je zo al een deel van de mensen moeten kunnen wegstrepen.
Ik volg het nu nog omdat ik de uitkomst wil weten, maar ik vond het best tegen vallen. Een beetje de grote Ivo-en-Shanice-show.
Spoiler:
En schijnbaar heeft Ivo een vriendin thuiszitten die hem kwam ophalen na de opnames, ik denk niet dat die dat nu gezellig samen zitten terug te kijken :')

Vind de Amerikaanse versie leuker :D



Spoiler:
Ivo had rond de opnames geen relatie


Spoiler:
hij schijt wel meteen daarna op vakantie te zijn gegaan in het land van de opnames met zijn ex, die hem daar had opgehaald

Blue_flower
Berichten: 1917
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 18:09

Spoiler:
Dat zou uiteraard kunnen, maar hij is wel echt van Tess gebroken geweest voor die naar de opnames ging.
Ik heb wel mee gekregen dat die daar op vakantie gegaan was, maar doet geheimzinnig over met wie dat was. We kennen hem van redelijk dichtbij

Goldwynn

Berichten: 1425
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 20:15

Even in een spoiler omdat dit o.b.v. de reclames is.

Spoiler:
Volgende week zondag doen ze een 'happily even after' aflevering ná de aflevering om 19.00 uur, dat spoilert voor mij een beetje dat ze er dus volgende week bij de 9e ceremonie uit komen? Op eerste kerstdag worden alle afleveringen ook herhaald, maar de 10e ceremonie zou op 2e kerstdag vallen o.b.v. zondags om 19.00 uur, dus dan zou niet alles herhaald kunnen worden. Tenzij volgende week dus de laatste aflevering is.

BabiiVeeraa
Berichten: 1001
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:49

Goldwynn schreef:
Even in een spoiler omdat dit o.b.v. de reclames is.

Spoiler:
Volgende week zondag doen ze een 'happily even after' aflevering ná de aflevering om 19.00 uur, dat spoilert voor mij een beetje dat ze er dus volgende week bij de 9e ceremonie uit komen? Op eerste kerstdag worden alle afleveringen ook herhaald, maar de 10e ceremonie zou op 2e kerstdag vallen o.b.v. zondags om 19.00 uur, dus dan zou niet alles herhaald kunnen worden. Tenzij volgende week dus de laatste aflevering is.



Ik denk dat je gelijk hebt. Zeker omdat er op basis van de huidige match-ups voldoende info is om het uit te vogelen.

BabiiVeeraa
Berichten: 1001
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 20:56

BabiiVeeraa schreef:
Nieuw overzicht:
Spoiler:
[ [url=m/cGwbQD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb even flink moeten puzzelen, maar ik ben er uit. Hoop koppels die ik niet had verwacht! Ik denk dat dit de matches zijn (in spoiler, ga je zelf nog puzzelen kijk dan vooral niet :p )
Spoiler:
Irene & Joey
Rabia & Jamal
Yasmin & JB - niet verwacht!
Floor & Ivo
Maartje & Denzel - niet verwacht
Dividivi & Délano - niet verwacht
Faby & Tycho
Damiët & Maxim - niet verwacht



Spoiler:
Yeah bevestiging dat ik goed kan puzzelen :') Maar ben wel benieuwd naar de theorie achter die matchmakers, want sommige koppels vind ik echt raar :+

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Are you the one -the Dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:31

Eens ja! Ik ben ook erg benieuwd wie er nog gedate hebben in NL :o

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers