B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:43

Coconut schreef:
In de preview van de volgende aflevering zegt ze ook dat het hoog tijd is om iemand naar huis te sturen. Dat zal Christian wel zijn.


Of een plottwist :+


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:46

Hihi ik ben ook echt zo benieuwd :D

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:14

Dat pakje van Roxanne :oo _O- _O-

En Jacob met zijn muziekje := Wat is het toch een vreemde, vreemde vogel.

Bert is weer ouderwets gezellig tegenover zijn nieuwe gast :+

De speciale geheime saus… uit een pakje := := _O-

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

marleen_88

Berichten: 14011
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 16:40

Oehlala, die knol gaat flink aan de hol over de hei met Roxanne op zn rug.

Gelukkig vinden al Jacob zijn 16 buren zijn muziek wél leuk!

Bert vindt deze blonde dame wel een stoot, ben benieuwd hoe dit afloopt.

Doe wel en zie niet om

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 20:10

Dan blaas je hoog van de toren met je kennis over eten en dan maak je saus uit een pakje. Haha dan val je wel door de mand bij Roxanne.

Hoe Bert zijn nieuwe vrouw naar de veranda comandeerde, kom op zeg dat zeg je toch niet zo.
Hoopte eigenlijk dat ze net binnen zou stappen voor de F1.
En vertel gewoon eerlijk wat er gebeurd is met de andere vrouwen.
Ik zat haar echt aan te moedigen in het voorstukje. Het is geen verkeerde man van hart, maar heeft geen idee van goede omgangsnormen

capopjekop

Berichten: 30611
Geregistreerd: 30-11-03

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-21 20:23

Ik snap ook niet dat hij zo spastisch het niet wil vertellen. Hoeft niet uitgebreid maar je kunt toch prima zeggen dat je met de een geen klik voelde en dat een ander met privé omstandigheden te maken had. Nu wordt het alleen maar een groter iets en het is logisch dat die vrouw benieuwd is hoe het hem vergaan is met die vrouwen

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 08:09

Zal ik met Sjoerdie wandelen? Het is Zuri :=
Ik vind die Froukje maar vermoeiend hoor := . Ik heb het idee dat de klik met Bert er ook niet echt is.

Christian heeft zelf zijn koffers maar gepakt. Verstandig en de sfeer is gelijk een stuk beter :)

Ben benieuwd of Jacob nu alle dames naar huis gaat sturen aangezien de quarantaine tijd voorbij is.

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 08:28

De sfeer bij Debbie is ook uitmuntend :')

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 09:05

Bert vervalt weer in z'n oude gedrag en Debbie kan ik nog steeds door de plee spoelen. Top. (Echt dat commentaar als ze gaan schoonmaken?!?! Ze commandeert alleen maar en jankt vervolgens dat ze aan het werk wordt gezet. Dat ze die keuze zelf maakt vergeet ze even :') Ik vind het echt schatten van jongens allebei.)

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 09:27

Die jongens zijn schatten, maar Debbie is zo'n gigantische bitch. Ze kan echt niets waarderen en de mannen doen niets goed.

DearDarling

Berichten: 891
Geregistreerd: 14-03-09
Woonplaats: somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 09:39

Ik krijg wel echt jeuk van die nieuwe vrouw van Bert, waar ik de naam niet meer van weet maar Jezus wat is ze druk :+

http://www.hplt.nl
Your dream can become your reality, if you allow it.

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 09:51

Oohh is het alweer bijna lunchtijd? Ik ben zo nieuwsgierig naar aanleiding van jullie berichten :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

oji

Berichten: 4213
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 11:13

Die Froukje krijg ik ook de kriebels van, maar ik het het idee dat Bert en zij elkaar wel leuk vinden. Ik vraag me ook af waarom hij riep, nummer vijf, lekker wijf. Ik heb geen kijk op vrouwen maar ik vind die Froukje er maar heel gewoon en wat degelijk uitzien.

Ik vind Debbie een tuttenbel en zelf ook bijzonder weinig diepgang en interesse hebben, maar ik snap ook wel dat ze zich ergert aan de jongens. Er gaat van beide toch erg weinig initiatief en oplossend vermogen uit zeg. Ik zou op beide ook volledig afknappen als ze onbenullig staan te kijken bij een simpel klusje.

Ik was verbaasd om te zien in het voorstukje voor morgen dat Jacob helemaal dressed up met de dames op pad lijkt te gaan als de quarantaine opgeheven is. Ik zou zeggen, als een speer naar het vliegveld om ze op het eerste het beste vliegtuig terug te zetten en zeker weten dat ze niet achterblijven.

Ha ha ik zou wel een vlieg op de muur willen zijn bij Jeffrey en Christian als die de serie terugkijken. Beiden voelden zich wel helemaal de bink en zou graag hun gezicht zien als ze zien dat Roxanne en Mick en Teun ze allebei maar eigenlijk enorme sukkels vinden...ik voorzie een paar enorme ego-deuken }:) :+

Vincent zou me niets verbazen als hij toch nog voor die Sophie gaat. Ik heb het idee dat hij naar haar meer interesse toont en vraagt als bij Monique. Hij doet in ieder geval met haar meer uitjes waarbij je ook een gesprek kan voeren en Monique lijkt hij meer als sport maatje te zien.

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 11:18

Tjah de situatie bij Debbie... die mannen hebben er maar voor gekozen om haar wat meer ruimte te geven voor haar eigen ding en zij ziet het als desinteresse. Zelf blijft ze alleen steeds benadrukken dat ze het zo druk heeft. Wat wil ze nou. Als ze een uitje organiseren is het niet doordacht genoeg, hadden ze beter hun best moeten doen of heeft ze geen zin. Gaan ze hun eigen gang dan doen ze het nog niet goed }:0

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 11:31

Debbie maakt ze het inderdaad niet makkelijk, ze is heel tegenstrijdig. Net als haar diepgang = doorvragen. Maar iedereen kan vragen stellen, het gaat er ook om of je wat met het antwoord doet.. Kijk maar naar de reactie van Pascal := Die stelde wel vragen, kreeg een antwoord en ging daarna volledig het schip in met zijn reactie :')

Hier is het ondertussen lunchtijd, dus ik mag ook eindelijk kijken :D

Pfffft Bert :roll: Het is gewoon op het onbeschofte af. Ik vind Froukje wel leuk, ze is vrolijk en ze durft ook wel wat te zeggen. Maar of het een match is met Froukje?

Debbie :roll: Echt een heel onhebbelijk persoon.

De omgeving bij Vincent is wel echt heel erg mooi zeg!

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 12:59

Ik ben de nieuwe aflevering nu ook aan het kijken. :j

De enige waarvan ik denk dat er nog een romance zou kunnen ontstaan is bij Roxanne en Mitch.

Each day's a gift, not a given right

capopjekop

Berichten: 30611
Geregistreerd: 30-11-03

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-21 14:43

Ik zit zo te hopen dat een van gozers zegt van hey Debbie, bekijk jij het eens even lekker met je vervelende houding. Maar daar zijn ze te aardig voor. Ik probeer iedere keer toch positieve kanten te ontdekken aan haar maar ze zit echt in mijn allergie.

Vincent pakt het het beste aan. Die doet echt moeite het leuk te maken en de vrouwen te leren kennen.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 16:03

Ik ben wel benieuwd wie van de vrouwen tegen Vincent zegt dat ze het een beetje tegen vindt vallen in Italië en dat ze hier niet echt voor is gekomen. Dit is te zien in de preview voor morgen. Ik hoop stiekem Sophie, ik vind haar niet zo leuk :')

capopjekop

Berichten: 30611
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-21 16:46

Bert being bert. Wat een drama maakt hij ervan dat ze die handdoeken in de droger heeft gedaan en opgehangen. Op deze manier zou ik denken ik doe niks meer voor jou.

Ik snap die vrouwen van Jacob wel een beetje. Ik kan niet langer dan 2 minuten naar hem luisteren. Hij is zo langdradig en akward :')

AlphaDaemon
Berichten: 542
Geregistreerd: 24-04-12

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:13

Het blijft toch echt een bijzonder programma =P
Ik dacht echt dat het bij Bert de goede kant op ging zo op het einde met Gwen. Maar hij doet wel echt lomp naar Froukje hoor. Ik vind haar wel leuk. Enerzijds past Romana misschien beter bij Bert, maar ik denk dat Froukje ook wel wat balans kan brengen.

Hoop ook wel echt dat het bij Roxanne allemaal ook iets meer romantisch mag worden. Ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom bij zoveel B&B's het gewoon zo als groep meedraaien in de B&B is en niet meer 1 op 1 dates / gesprekken / leuke dingen doen. Je moet toch uitvogelen of je iets voor elkaar voelt en niet of iemand goed kan verven?

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 12:26

Ik kijk nu de aflevering die gisteren beschikbaar kwam. Froukje probeert het echt zo hard bij Froukje, maar Bert is zoooooo stug en nukkig. Poeh.

Dat weinige 1 op 1 valt mij ook op, je wilt toch weten of iemand echt bij je past? Dan moet je wel energie in iemand steken.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 12:33

Ik heb vanochtend de laatste aflevering gezien. Mijn hemel, die Debbie. Wat een portret zeg. Wat is ze vol van zichzelf. Pascal is wel wakker aan het worden geloof ik. Hij verdient beter.
Toch mooi dat Bert toch elke keer de naam van Romana weer laat vallen. Zo jammer dat zij naar huis is gegaan.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 12:46

Bert mist Romana echt. Dat blijkt in alles. Ik vind Froukje erg opdringerig. Bijna nog erger dan Gwen :=

Ik vind het knap dat Pascal voor zichzelf opgekomen is tegenover Debbie. Zij doet ook geen bal om de mannen beter te leren kennen. Het zijn leuke jongens, maar ze verdienen echt beter dan deze tuthola.

Aan de preview te zien gaat Sophie ook naar huis en ik verwacht Theun.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 11:49

De aflevering van vandaag op Videoland is de moeite waard. Er worden knopen doorgehakt :)

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 12:11

Inderdaad!

Ik vond het wel wat suf dat ze ineens aan Marianne de cadeaus gingen geven. Zoek Jacob dan gewoon even op, of geef ze aan hen samen om te delen. Ik snap echt dat ze klaar zijn met Jacob maar houd de eer gewoon aan jezelf en sluit het netjes af. Dat deed (probeerde :)) ) hij tenminste wel. Op het incident met de koffers na dan :')

En inderdaad, keuzes keuzes keuzes!

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: friezenfan2, IASCrawler en 46 bezoekers