Massa is kassa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Massa is kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 07:39

Het lijkt net een heel slecht toneelstuk echt slecht geacteerde stukje. Dat met dat onkruid.


Maar das wel vaker van die ongemakkelijke "stukjes' voor de camera.

Wie nou perse na zon park op vakantie wil na aanleiding van dit programma, ik niet.

Maar kwa programma kijkt wel leuk weg met dat commetaar erbij. En hoe zuinig peter nog is, ook al ben je rijk . Zo is die het ook deels geworden naast hard werken gok ik.

The end


sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Massa is kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:32

Rijke mensen zijn doorgaans juist het zuinigst van allemaal.

marleen_usar

Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:34

Ik zie hem nu nooit hard werken, ja veel onderweg zijn en bevelen uitdelen.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Massa is kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:43

De man is niet zuinig, hij geeft om andere dingen en geeft zijn geld liever daar - zeer rijkelijk - aan uit. Hele dure auto's bijvoorbeeld :D

Je kunt heel hard werken en veel onderweg zijn en delegeren natuurlijk. Als dat je job is.

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 08:47

sureido schreef:
Rijke mensen zijn doorgaans juist het zuinigst van allemaal.


Daar heb je helemaal gelijk in. Ik werkte ergens op kantoor en verzorgde oa de post. Weeg ik een brief of hij te zwaar was, en idd 30 gram, dus 2 postzegels.
Krijg ik een partij commentaar, 1 postzegel was genoeg. Niet van armoe hoor, goedlopend bedrijf, mooi huis, meerdere auto’s, dure boot, tig vakanties per jaar.
Ik ben normaal goedgebekt, maar hier had ik even geen weerwoord op

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 09:10

Boras schreef:
De man is niet zuinig, hij geeft om andere dingen en geeft zijn geld liever daar - zeer rijkelijk - aan uit. Hele dure auto's bijvoorbeeld :D

Je kunt heel hard werken en veel onderweg zijn en delegeren natuurlijk. Als dat je job is.

Maar er moet altijd een bedrag van de winkelprijs af, dus dan ben je in mijn ogen wel zuinig.

En met zuinig zijn hoeft trouwens ook niet altijd wat mis te zijn. Je word niet rijk van geld weggeven :)

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Re: Massa is kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 09:14

Die kleding zat echt veel te strak...

Rust zacht mijn Appeflap Y;(

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 09:18

sureido schreef:
Boras schreef:
De man is niet zuinig, hij geeft om andere dingen en geeft zijn geld liever daar - zeer rijkelijk - aan uit. Hele dure auto's bijvoorbeeld :D

Je kunt heel hard werken en veel onderweg zijn en delegeren natuurlijk. Als dat je job is.

Maar er moet altijd een bedrag van de winkelprijs af, dus dan ben je in mijn ogen wel zuinig.

En met zuinig zijn hoeft trouwens ook niet altijd wat mis te zijn. Je word niet rijk van geld weggeven :)


We hebben gewoon een andere definitie van zuinig :)

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 09:45

ApplePapple schreef:
Die kleding zat echt veel te strak...

Ja echt alle t shirts dat zit toch ook niet lekker.

The end

Urona447
Berichten: 2792
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Massa is kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:18

Agh ja als je 1 kilo afvalt en dan al van mening bent dat je een andere kledingmaat aan kan en niemand om je heen hebt die daar wat van zegt kun je dit verwachten.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Massa is kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:20

De verkoopster was ook erg blij met ze :P

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:39

truus1957 schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik werkte ergens op kantoor en verzorgde oa de post. Weeg ik een brief of hij te zwaar was, en idd 30 gram, dus 2 postzegels.
Krijg ik een partij commentaar, 1 postzegel was genoeg. Niet van armoe hoor, goedlopend bedrijf, mooi huis, meerdere auto’s, dure boot, tig vakanties per jaar.
Ik ben normaal goedgebekt, maar hier had ik even geen weerwoord op

Doet mijn directeur ook :') lamp in het kantoor moet uit als je naar het toilet gaat.
Kannen met koffie en thee worden afgemeten zodat iedereen net 1 bakkie heeft.

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:47

Zonnebloem92 schreef:
truus1957 schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik werkte ergens op kantoor en verzorgde oa de post. Weeg ik een brief of hij te zwaar was, en idd 30 gram, dus 2 postzegels.
Krijg ik een partij commentaar, 1 postzegel was genoeg. Niet van armoe hoor, goedlopend bedrijf, mooi huis, meerdere auto’s, dure boot, tig vakanties per jaar.
Ik ben normaal goedgebekt, maar hier had ik even geen weerwoord op

Doet mijn directeur ook :') lamp in het kantoor moet uit als je naar het toilet gaat.
Kannen met koffie en thee worden afgemeten zodat iedereen net 1 bakkie heeft.


Erg hè? Wij hadden de goedkoopste rotkoffie en hebben met kantoorpersoneel geld bijeen gelegd voor een fatsoenlijk koffieapparaat. Presteerde hij het nog om daarvan mee te drinken ( uiteraard zonder mee te betalen aan apparaat of koffie )
Maar goed, wordt een beetje off-topic

Popstra
Berichten: 13708
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:51

Hij geeft verkopers wel weer leuke tips. Zoals in de baby zaak dat ze grotere manden moest aanschaffen zodat mensen dan meer kochten...
Of met minder personeel staan

Ik l*l niet met de wind mee nee...

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:58

Popstra schreef:
Hij geeft verkopers wel weer leuke tips. Zoals in de baby zaak dat ze grotere manden moest aanschaffen zodat mensen dan meer kochten...
Of met minder personeel staan

Is een zakenman dus die weet hoe je kan besparen.

Hij mag zijn geld zelf zo uitgeven als ie wil, maar het valt me altijd op dat de rijke mens alles zo goedkoop mogelijk wilt.

Ken ook iemand die een huis aan het bouwen is en op alles wat bespaard kan worden, wordt bespaard. En hij heeft écht een bak geld.

Grappig hoe dat dan zo is haha.

996981
Berichten: 9681
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:08

sureido schreef:
Popstra schreef:
Hij geeft verkopers wel weer leuke tips. Zoals in de baby zaak dat ze grotere manden moest aanschaffen zodat mensen dan meer kochten...
Of met minder personeel staan

Is een zakenman dus die weet hoe je kan besparen.

Hij mag zijn geld zelf zo uitgeven als ie wil, maar het valt me altijd op dat de rijke mens alles zo goedkoop mogelijk wilt.

Ken ook iemand die een huis aan het bouwen is en op alles wat bespaard kan worden, wordt bespaard. En hij heeft écht een bak geld.

Grappig hoe dat dan zo is haha.

Je wordt niet rijk van veel verdienen maar van weinig uitgeven :)

Sonnentanz Z2+7 - San Dominik Z2+2
Nourejev Z1+2 - King Tasso Z1+ 8

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:09

Urona447 schreef:
Agh ja als je 1 kilo afvalt en dan al van mening bent dat je een andere kledingmaat aan kan en niemand om je heen hebt die daar wat van zegt kun je dit verwachten.


Iedere kg die hij afvalt moet ie nieuwe kleren. Zijn de winkels vast heel blij mee :j

Rust zacht mijn Appeflap Y;(

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Massa is kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:26

Om rijk te worden moet er ook echt wel wat binnen komen. Mensen met een minimum inkomen, kunnen elke dag droo brood eten, maar sparen never een porsche bij elkaar.

Je ziet alleen wat er in beeld gebracht wordt, maar denk dat hij de helft niet weet wat zijn personeel doet. Met meerdere parken en veel personeel, kan hij nooit alles weten en zelf in de gaten houden.
Dat ze effectief moeten werken, lijkt me logisch, maar teveel bezuinigen kan je ook klanten kosten.

Vraag me ook af of zijn parken nu juist minder geboekt worden of meer? Ik zou afhaken, maar ben ook niet de doelgroep.

996981
Berichten: 9681
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 12:38

superpony schreef:
Om rijk te worden moet er ook echt wel wat binnen komen. Mensen met een minimum inkomen, kunnen elke dag droo brood eten, maar sparen never een porsche bij elkaar.

Je ziet alleen wat er in beeld gebracht wordt, maar denk dat hij de helft niet weet wat zijn personeel doet. Met meerdere parken en veel personeel, kan hij nooit alles weten en zelf in de gaten houden.
Dat ze effectief moeten werken, lijkt me logisch, maar teveel bezuinigen kan je ook klanten kosten.

Vraag me ook af of zijn parken nu juist minder geboekt worden of meer? Ik zou afhaken, maar ben ook niet de doelgroep.

Je kan nog zoveel verdienen, als je alles uitgeeft word je nooit rijk :) dat je met een minimum inkomen, het woord zegt het al, ook niet rijk wordt lijkt me voor de hand liggend

Sonnentanz Z2+7 - San Dominik Z2+2
Nourejev Z1+2 - King Tasso Z1+ 8

Popstra
Berichten: 13708
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:08

Ik las onlangs een artikel ( dacht in de quote) hij flink wat geld geleend had van particulieren tegen 11% rente... 8)7
Hij krijgt namelijk geen lening bij de bank.

Ik l*l niet met de wind mee nee...

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:31

996981 schreef:
superpony schreef:
Om rijk te worden moet er ook echt wel wat binnen komen. Mensen met een minimum inkomen, kunnen elke dag droo brood eten, maar sparen never een porsche bij elkaar.

Je ziet alleen wat er in beeld gebracht wordt, maar denk dat hij de helft niet weet wat zijn personeel doet. Met meerdere parken en veel personeel, kan hij nooit alles weten en zelf in de gaten houden.
Dat ze effectief moeten werken, lijkt me logisch, maar teveel bezuinigen kan je ook klanten kosten.

Vraag me ook af of zijn parken nu juist minder geboekt worden of meer? Ik zou afhaken, maar ben ook niet de doelgroep.

Je kan nog zoveel verdienen, als je alles uitgeeft word je nooit rijk :) dat je met een minimum inkomen, het woord zegt het al, ook niet rijk wordt lijkt me voor de hand liggend


Ook net boven het minimum wordt je niet rijk, al spaar je je hele leven en geef je niks uit.

Er moet gewoon echt genoeg binnen komen om rijk te worden en te zijn of blijven.

Daarna moet je op je uitgaven letten om je vermogen te laten groeien, maar er niks mee doen helpt vaak ook niet. Er zijn mensen die ontzettend veel risico durven te nemen en ook kunnen nemen. Die investeren, hebben bijna niks op de bank staan met tijd en wijlen, maar bezitten een vermogen.
Daar moet je dan tegen kunnen om soms 0 te hebben of inderdaad in het rood te staan etc.

En mensen moeten niet vergeten dat de camping een bedrijf is. Wat zijn bedrijf waard is weet ik niet en weet ook niet wat hij daar voor zichzelf uit haalt.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Massa is kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:40

Een (rijke) kennis van mij zegt altijd dat je je geld voor je moet laten werken

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:52

Morrie schreef:
Een (rijke) kennis van mij zegt altijd dat je je geld voor je moet laten werken


Ja, geld op de bank doet niks en kost alleen maar.......

Als jonge/nieuw eondernemer neem je risico's en investeer je. Maar als het goed is, kan je daarna je eigen inkomen eruit veilig stellen en het bedrijf laten investeren. Soms kan dat ook met weer een nieuwe eigen inleg.

Je moet risico's durven nemen en ook er tegen kunnen om een tijd niks te hebben of te moeten lenen. Ik moet x bedrag op de bank hebben, anders word ik heel onrustig.

marleen_usar

Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:35

Geld maakt niet gelukkig maar geen geld hebben ook niet.

996981
Berichten: 9681
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:08

Morrie schreef:
Een (rijke) kennis van mij zegt altijd dat je je geld voor je moet laten werken

Precies. De juiste investeringen doen. Weinig geld uitgeven aan zaken die niet meer geld waard worden. Natuurlijk helpt veel verdienen. Met geld maak je geld. Maar je kunt ook rijk worden zonder dat je direct een dik salaris hebt. Sterker nog, als beginnend ondernemer heb je het vaak helemaal niet zo breed. Als je echter goed bent in wat je doet en op de juiste manier investeert is ondernemen de makkelijkste manier om veel geld te verdienen :) De meeste mensen durven echter, begrijpelijk, niet teveel risico's te nemen. Als je weinig risico neemt kun je niet veel verliezen, maar ook niet veel verdienen

Sonnentanz Z2+7 - San Dominik Z2+2
Nourejev Z1+2 - King Tasso Z1+ 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers