Paarden boekenserie van “vroeger”, wie helpt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:27

LWDaisy schreef:
Maartje1990 schreef:
Van "ik zoek dit boek" naar "ik heb dit boek gelezen, en jij"? :D

Ik heb vroeger de bieb leeg gelezen van bianca boekjes en er was een serie met een paard die geloof ik "jelle" heette.

Verder hen ik geloof ik een enkel boek van romana en ragebol gelezen, meerdere boeken van de cap club en ik had ooit met sinterklaas "peggy's paardenpension springt bij' gekregen. Die heb ik al 10 keer gelezen en pak ik soms nog :') echt zo'n heerlijk niet nadenk boek, wil nog steeds de rest van die serie nog bestellen.

Ben ik de enige die het stiekem nog steeds leuk vind die paardenboeken te lezen ondanks dat je eigenlijk "te oud" daarvoor bent? :+ (In mijn geval 31 :)) )


Moet je echt doen haha, ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan en heb er absoluut geen spijt van :+



Enkele jaren verder, maar afgelopen kerst heb ik de laatste 2 boekjes cadeau gekregen. Moet wel zeggen dat het me in 1 boekje niet zo opviel, maar het gaat weinig iver paarden en ze zijn heel snel verliefd en nog sneller verloofd en getrouwd :') (maar ze lezen wel lekker makkelijk weg)

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''


LWDaisy

Berichten: 4769
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:32

Maartje1990 schreef:
Enkele jaren verder, maar afgelopen kerst heb ik de laatste 2 boekjes cadeau gekregen. Moet wel zeggen dat het me in 1 boekje niet zo opviel, maar het gaat weinig iver paarden en ze zijn heel snel verliefd en nog sneller verloofd en getrouwd :') (maar ze lezen wel lekker makkelijk weg)


Hahaha helemaal waar, ze zijn idd best snel verliefd, verloofd en getrouwd :')
Zit daar het verhaal van Peggy's zusje ook bij? En dat van Marcia? (Omg, ik ken hun namen nog uit mijn hoofd :') ) Die waren ook vrij snel verkocht :')
Maar idd.. Ze lezen zo lekker makkelijk weg, ik ben nog steeds fan :')

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
En dan.. Het laatste eerbetoon.. Rust zacht, mijn liefste Daisy..
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Gids te Fort van Breendonk - voor een rondleiding, pm me!

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 22:58

LWDaisy schreef:
Maartje1990 schreef:
Enkele jaren verder, maar afgelopen kerst heb ik de laatste 2 boekjes cadeau gekregen. Moet wel zeggen dat het me in 1 boekje niet zo opviel, maar het gaat weinig iver paarden en ze zijn heel snel verliefd en nog sneller verloofd en getrouwd :') (maar ze lezen wel lekker makkelijk weg)


Hahaha helemaal waar, ze zijn idd best snel verliefd, verloofd en getrouwd :')
Zit daar het verhaal van Peggy's zusje ook bij? En dat van Marcia? (Omg, ik ken hun namen nog uit mijn hoofd :') ) Die waren ook vrij snel verkocht :')
Maar idd.. Ze lezen zo lekker makkelijk weg, ik ben nog steeds fan :')



Ik had het laatste boekje over judy mclain (daar zitten nog veel paarden in). Die andere 2 gaan inderdaad meer over peggy en haar zusjes/schoonzus en het verliefd worden etc. Die "in het nieuws" ging anderhalve pagina over "in het nieuws" de rest niks over wat de titel was

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers