[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: MirandaT, NadjaNadja, Ods, Duhelo, Muiz, Essie73

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 16:14

Tiggs schreef:
Ik heb Illuminae uit en meteen deel 2 besteld! Super leuk om te lezen door het afwijkende format en ook best spannend :)

Same en same! Nadat ik het uit had, had ik inderdaad meteen zin in het volgende deel haha. Ik moest er in het begin even inkomen, maar vanaf 2/3 van het boek was het echt niet normaal spannend :D

Schemerdier schreef:
Het is tijd... Ik ga met pijn in het hart afstand doen van mijn Kippevel, Marc de Bel (zusjes Kriegel), Heartland en andere kinderboeken doen... Aan een leerkracht die een oproep heeft gedaan op facebook. Hopelijk worden ze net zo graag door haar leerlingen gelezen als dat ik ze vroeger las! <3

Wat lief, hopelijk hebben de kids er inderdaad veel plezier van <3

Neverland schreef:
Ik heb vandaag 2,5 hoofdstukken gelezen! Voor mij een hele prestatie! :D Hoop vanavond nog de andere helft uit te lezen.

Is trouwens het nieuwe Hunger Games boek maar het boek trekt me toch een stuk minder. Ik vind de 'shock' factor wat ik vroegahhhh bij THG had bij elk hoofdstuk hier niet terugkomen. Denk dat ik te veel heb gelezen om bij elk hoofdstuk nu te denken: 'WATTTTT?!' :Y)

Ik vind Snow ook weinig karakter hebben. Lucia Gray vind ik ook maar een rare. :')

Lekker bezig! Jammer dat het boek wel wat tegen valt, maar dat heb ik van meer mensen gehoord. Ik wil ooit als ik eraan toekom ook nog een keer THG opnieuw lezen en dan de prequel :)
----
Ik ben begonnen in The Bromance Book Club op mijn Kindle. Omdat gisteren ACOTAR in de aanbieding was, heb ik mijn ebook maximum regel heb overschreden... := Ik heb nu ik zoveel aan mijn hoofd heb echt even behoefte aan een makkelijke read, dus hopelijk is dit een goede fit :)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Yv_

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 17:21

Ik lees idd ook meestal 2 boeken tegelijk: eentje fysiek en eentje op de reader. Nu toevallig een derde voor een buddyread erbij, maar dat is een verhaaltje per dag, dus echt voor erbij.

Wel een mooi nieuw huisje is dat Schemerdier! Maar ik snap de knoop in je maag. Ik heb echt nog regelmatig spijt dat ik mijn Kippenvel reeks heb weggegeven haha :=.

Ik ga denk ik toch eens kijken of ik Illumanae ergens kan lenen. Jullie zijn allemaal zo enthousiast! Ik raak nu ook nieuwsgierig :D.

Oh leuk Mandy, 30 seconds is zó leuk! Favoriet hier in de vriendengroep bij een borreltje :D.

Ik ben gewoon al een stuk eerder thuis dan ik verwacht had, dus het bad is vol aan het lopen en dan vanavond even heerlijk me-time! Dus ik zal wel een flink stuk kunnen lezen, eindelijk :D.

Ik kreeg ook van de week deze nog binnen; de Spaanse versie van Wonder. De NL versie had ik al in de kast, maar heb ze allebei op de foto gezet voor het verschil. Ben erg benieuwd, ik gok dat ik de NL versie wel een aantal keer nodig zal hebben haha.
Afbeelding

♥ Rewrite the Stars ♥

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 17:27

En dan ben ik al trots dat ik een boek in het Engels kan lezen _O-

Lekker dat je al eerder thuis bent, me-time is heel fijn :j

Ik heb vandaag nog wel wat stukjes gelezen, maar ook geassisteerd bij laminaat leggen. Huis begint nu echt op te schieten *\o/*
Nog even en we kunnen er echt in wonen <3

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 09:57

Second to the right, and straight on till morning

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:17

Yv_ schreef:
Ik ga denk ik toch eens kijken of ik Illumanae ergens kan lenen. Jullie zijn allemaal zo enthousiast! Ik raak nu ook nieuwsgierig :D.

Zeker doen! *\o/*

Neverland schreef:
Clap When You Land is momenteel verkrijgbaar voor €5,40 op Amazon (hardcover)
Voor de liefhebbers... :)

https://www.amazon.de/Clap-When-Land-El ... 776&sr=8-2

Ik heb het zojuist besteld.

Wat een leuke aanbieding! Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Ik kan hem echt aanraden :)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 16:12

Ik heb The Deal uit... Omg die kleedkamerscene _O- Proest :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 16:18

Goldie schreef:

:D Carola bleef me de hele tijd dat ik aan het lezen was maar vragen of ik al bij die scene was. En ik kon me niet meer herinneren waarom tot ik daar kwam :+ echt hilarisch

There is beauty in everything, even the things that scare us.

http://www.dalmat.be

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 16:56

Goldie schreef:

_O-

petitparis schreef:
Goldie schreef:

:D Carola bleef me de hele tijd dat ik aan het lezen was maar vragen of ik al bij die scene was. En ik kon me niet meer herinneren waarom tot ik daar kwam :+ echt hilarisch

:))

''So you’ve had some bad days, no doubt. But I figure, instead of letting your yesterdays bring you down, maybe you can concentrate on building some happier memories today. And that way you’ll have them for tomorrow?”

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:43

Ik weet niet wat ik had verwacht, maar dit niet :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:45

The deal staat op mijn lijstje.. nu al zin in als ik het zo hoor :') Ik heb vandaag echt de hele dag gelezen in het boek; wacht op mij. Super verslavend :o Ik ben stiekem verliefd op Cam, maar heb nu zoveel gelezen dat het gewoon niet meer gaat omdat mijn ogen moe zijn.

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:51

Goldie schreef:
Ik weet niet wat ik had verwacht, maar dit niet :')

Niemand totdat je het boek hebt gelezen, dan is het DE kleedkamerscéne :))

Cam is ook echt leuk in Wacht op mij :))

''So you’ve had some bad days, no doubt. But I figure, instead of letting your yesterdays bring you down, maybe you can concentrate on building some happier memories today. And that way you’ll have them for tomorrow?”

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:51

Ik heb "Wacht op mij" ook uit. Cam is ook geweldig <3

Nu begonnen in deel 4 vd "Off campus reeks. Maar ik heb het niet voor het vrouwelijk hoofdperdonage, jammer...
Mss maar even een begin maken in "I wish you all the best" zowat het lelijkste boek in mijn kast, maar waar ik al wel langer benieuwd naar was.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:53

Dat had ik dus ook met die personage, vond haar in een bijrol al erg vervelend en ik ben haar in deel 4 niet sympathieker gaan vinden, juist het tegenovergestelde.
Mocht je de On Campus leuk vinden verder dan raad ik de spin off serie Briar U ook aan.

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:22

Dit topic weet me toch steeds weer in verleiding te brengen. Ik had me voorgenomen als ik Undercover Bromance uit heb dat ik voorlopig even geen nieuwe boeken ging zoeken en vooral dat ik voorlopig weer genoeg romantische boeken heb gelezen. Maar nu met jullie opmerkingen over Wacht op mij en The Deal word ik nieuwsgierig naar die boeken. (Mede omdat de vertalingen als ebook bij de bibliotheek zijn)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 06:17

Hoiii mag ik even inbreken in het topic om een vraag te stellen?

Ik wilde bij Barnes & Noble een boek bestellen maar kan de optie Nederland nietvinden als land om naar te verzenden.

Iemand hier die daar wel eens boeken besteld? Hoe dan? :')

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 08:11

Barnes & Noble verzendt niet naar NL. Mijn man heeft daar voor mij boeken gehaald toen hij in Amerika was.

Je zou het kunnen proberen via Shipito.

Those who look with clouded eyes see nothing but shadows

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-20 08:28

@sans6
Bol heeft ook een gedeelte van de collectie (al zijn ze erg onbetrouwbaar momenteel met leveren) en je zou met een lokale boekhandel eens contact kunnen opnemen. De dominicanen hier in Maastricht heeft bv. Veel van B&N staan dus het moet voor anderen dan denk ik ook te bestellen zijn.

“A dream dirty and bruised is better than no dream at all.”
― Laini Taylor, Days of Blood & Starlight

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 08:50

Ik reageer even kort, volgende keer wel weer bijleespost.

Ik heb gisteren A Game of Thrones uitgelezen :D Ik vond het echt een super leuk boek om te lezen, ondanks dat ik de serie al had gezien en dus wist wat er allemaal gebeurde. Maar het is gewoon echt goed geschreven, zo beeldend en ook met de gedachten en emoties die je in de serie natuurlijk lang niet zo mee krijgt. Nu eerst even wat andere boeken, maar dan ga ik zeker door met het volgende boek!

Trouwens nog niet bedacht welk boek ik nu ga lezen. Later vandaag maar eens doen als ik ook daadwerkelijk ga lezen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:36

Jaa ik en clap when you land gekocht, ik had de paperback gepreorderd maar zag toen bij iemand anders de paperback en wilde die echt mega graag hebben. Dus dat hij nu met korting was betekende dat ik hem echt moest kopen haha.

Bookish Goods voor booksleeves, boekenleggers en meer!

Mlk Fotografie ook te vinden op facebook Klik

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:46

Contact gehad met Amazon, nadat m'n later verzonden retourzending al wel was verwerkt. Ze gaan het handmatig terugbetalen nu, dus ik vroeg of het wel was binnengekomen. Kreeg ik terug "Dat lossen we onderling op met de transportdienst" Nee dus _O-

Fijn dat je van het boek hebt genoten linoleum :)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:01

Dit is het eerste boek waar ik tranen om laat ;( wat een verschrikkelijk poedersuiker gevoel kun je krijgen als je hoofdpersonen keuzes maken waar je hart van breekt. Kent iemand dat? En dat je helemaal niet wilt dat het verhaal zo loopt en je daar echt verdrietig van word -O-

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:07

:') regelmatig. Van hart breken tot een personage met zijn/haar hoofd tegen een muur willen knallen

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:16

petitparis schreef:
:') regelmatig. Van hart breken tot een personage met zijn/haar hoofd tegen een muur willen knallen

Jaa echt precies dit!

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:21

Ik ben al 2 weken The Last of Us 2 aan het spelen, ik heb emotioneel geen plaats meer om te lezen. Jezus hoe hard kan een spel je recht in de knikker raken _O-

Bambi1995, wat ben je aan het lezen? Klinkt als ALL :')

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:23

Quebelle schreef:
Ik ben al 2 weken The Last of Us 2 aan het spelen, ik heb emotioneel geen plaats meer om te lezen. Jezus hoe hard kan een spel je recht in de knikker raken _O-

Bambi1995, wat ben je aan het lezen? Klinkt als ALL :')

Wacht op mij ben ik aan het lezen. Wat is ALL?

Last of us speel ik ook