[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 12:36

Leuke site! Staat er toevallig een kattensleeve op de planning?

Welkom in het Dunning-Krugerpark!


love_mandy

Berichten: 2921
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 12:55

Tiggs schreef:
Leuke site! Staat er toevallig een kattensleeve op de planning?

Heel toevallig wel ja O:)

Bookish Goods voor booksleeves, boekenleggers en meer!

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 12:56

Ik vind de hondjes sleeve echt leuk! Wanneer ik loon heb ga ik die bestellen. :D

Second to the right, and straight on till morning

V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 12:58

Ze zijn errrrr *\o/*


Afbeelding





<3 <3

Afbeelding
Spoiler:
Afbeelding

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:08

@carola en mijny: ik begin Finian ook steeds meer te apprecieren. En ben echt wel benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat evolueren.

@love_mandy: straks je website even bekijken

@quebelle: ik ben geen fan van ToG. Dus ALL kan die plek niet innemen.

@leo:ik ben hier waarschijnlijk een vd weinige audiobook verslaafden. Ik luister tijdens het autorijden, koken, poetsen, wandelen, stallen mesten en zelfs op mijn werk als ik repetitief werk zonder lees of rekenwerk heb. Persoonlijk vind ik Storytel fijner dan Scribd. Bij de laatste wisselt het aanbod regelmatig. Wat de ene week beschikbaar is kan ineens 2 weken niet bedchikbaar zijn en dat vond ik persoonlijk erg vervelend ondanks dat algemeen genomen hun aanbod interessanter was. Zeker qua ebooks, maar daar heb ik het abbo niet voor...

Zo meteen nog wat verder lezen in Aurora rising. Maar eerst moet mijn audiobook uit :+ (we zijn helemaal niet fanatiek :') )

There is beauty in everything, even the things that scare us.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:12

Leuk Naomi :)

@ Petit, waar ben je nu in Aurora rising? Hier wat duidelijkheid gekregen over Kai, ben benieuwd hoe dat verder gaat :D

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:01

Moet beginnen aan H16. De naam Kai zegt me niets...

There is beauty in everything, even the things that scare us.

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 14:02

petitparis schreef:
Moet beginnen aan H16. De naam Kai zegt me niets...


Denk dat ze Kal bedoelt :j

Naomi
Leuke haul *\o/* <3

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:11

:o? Ah wrschlk wel zo ver had ik nog niet gedacht. Kal is interessant. Maar aan Fin en Zila had ik eerst een "hekel", vandaar mijn opmerking.

There is beauty in everything, even the things that scare us.

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-20 14:15

Zila en Fin krijg je in boek 2 ook meer van. Zila is in boek 1 behoorlijk op de achtergrond. Zij is echt een typisch gevalletje 'stille wateren hebben diepe gronden' en wordt nog heel interessant vind ik dan <3 Fin vind ik echt hilarisch, maar ik vond hem in boek 1 al erg leuk :j

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:39

Carola , ik hoop het ook. Ik heb als goedmakertje een bol.com cadeaubon van 5 euro gekregen. Dus heb weer een excuus om een boek te bestellen :') Ik moet Aurora Rising eens opzoeken. Wij hebben wel dezelfde smaak dus als jij het boek goed vindt dan zal het ook iets voor mij zijn :D

Lino hahaha ja, Neel keek nog niet haar maar Miley vond toch dat ze het verdiende :')
Welke boeken ga je allemaal bestellen?

Melissa ik deel je mening helaas niet :') vind andere koppels vele malen leuker maar goed, ieder zijn smaak! Wij hebben 3 katten en 1 hond, in augustus dit jaar alweer 3 jaar. Ze tolereren elkaar en zijn ook niet bang van elkaar maar dikke maatjes gaan het nooit worden.
Jij bent weer lekker aan het lezen zie ik!

Mandy super gave site hoor! Misschien dat ik ook nog wel wat bestel :D

Naomi veel plezier!


Neel heeft het pak slaag van ons Miley overleefd. :') Het zag er zo grappig uit. Neel keek zo beduusd en en Miley maar meppen. Rot kat. :') Ik ben begonnen aan een Ballade van Zangvogels en Slangen. Leest heerlijk weg!

Afbeelding

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:40

Jullie gaan echt snel! Even geen bijleeatpost van mij, via de mobiel is dat toch wat lastiger.

Neverland fijn dat je Dark Shores steeds beter gaat vinden.

En melissa balen dat je naar het postnl punt moest om het pakketje op te halen.

nienmoon schreef:
TuckTuck: Ik zie De Ring, Het Zwaard en De Bokaal staan. Die heb ik toevallig kort geleden ook gelezen. Wat vond je ervan? Ik had zelf wat moeite met de personages die (volgens mij) de prioriteiten niet altijd op de juiste plek hadden zitten. En ook het Verhaal vond ik niet altijd even boeiend. Er had meer mee gedaan kunnen worden. Ik ben misschien wel geinteresseerd in Het Merlijn Complot, als die nog niet vergeven is, maar daarover is PB misschien handiger


De boeken trokken nooit mijn aandacht dus ik heb ze niet gelezen. Vandaar dat ze nu weg mogen. Ze staan al jaren in mijn kast. En je mag een PB sturen mbt de boeken.

Gister avond het ik The Lady of the Ravens uitgelezen. Ik vond hem erg leuk. Ik hen genoten van de hoofdpersoon en haar ontwikkeling. En de tijdperiode vind ik altijd erg interessant en leuk. Mocht je dus de War of the Roses of de Tudor periode in Engeland leuk en interessant vinden is het echt een aanrader.

Vanmorgen begonnen in The invasion of the Tearling. Begint wel oke. Ik zit nog niet helemaal in het verhaal en hoop dat dit nog komt.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:49

Dat is deel 3 toch Tucktuck? Ik vond deel 1 en 2 heel tof maar 3....

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:52

Nee het is deel 2. Maar ik moet er even inkomen denk ik.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 15:37

love_mandy schreef:
Mijn website is live :) https://www.bookishgoods.nl

Super spannend, vooral omdat er wat kleine probleempjes waren, maar nu werkt alles als het goed is weer :)


Echt een supertoffe site!
Ik ga ook zeker iets bestellen bij je. :j

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 15:46

Veel succes met je site Mandy! Ziet er goed uit!

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

love_mandy

Berichten: 2921
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 15:50

Bedankt iedereen!

Ik ben lekker bezig geweest om bestelling in te pakken en als ik klaar ben ga ik verder lezen in nevermoor. Even een pauze haha

Bookish Goods voor booksleeves, boekenleggers en meer!

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:09

petitparis schreef:
:o? Ah wrschlk wel zo ver had ik nog niet gedacht. Kal is interessant. Maar aan Fin en Zila had ik eerst een "hekel", vandaar mijn opmerking.

Correctie Kal inderdaad :j Ik zie net toevallig dat ze van plan zijn hier een tv serie van te gaan maken; https://amiekaufman.com/books/the-auror ... ra-rising/

@ Amanda, we hebben inderdaad wel dezelfde smaak in boeken :)) Je kan ook overwegen om eerst een stuk in de ebook te lezen om te kijken of het qua schrijfstijl overeenkomt met wat je leuk vind. Op de duitse amazon kun je daarnaast het eerste stuk ook lezen wanneer je op de cover van het boek drukt.

Veel leesplezier in Ballade!

Veel leesplezier in The invasion of the Tearling Tucktuck, ik vond het boek net als deel 1 erg goed. Over deel 3 deel ik Amanda's mening helemaal :+

Ik wil ook een keer wat gaan bestellen op je site Mandy, denk je ook nog uit te gaan breiden met andere producten? :) Veel plezier in Nevermoor. Kan niet wachten totdat deel 3 van de zomer uit gaat komen!

Hier straks weer verder in AR, ik vrees er een beetje voor dat het dit weekend uit is en ik nog 2 weken moet wachten op AB. Misschien tussendoor maar in Illuminae beginnen dan :D

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:20

love_mandy schreef:
Bedankt iedereen!

Ik ben lekker bezig geweest om bestelling in te pakken en als ik klaar ben ga ik verder lezen in nevermoor. Even een pauze haha


Hopelijk heb je veel bestellingen in te pakken op je eerste dag :))

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:24

cursebreaker schreef:
Quebelle schreef:
@linoleum; De Interdependency serie is een sci fi trilogy, en die volgt enkele characters in een samenleving die op het punt staat ermee op te houden. Het volgt onder andere de pas verkozen leider van de samenleving, een atypische diplomate die tegen haar zin overal in betrokken word, een wetenschapper die het einde van die samenleving ontdekt en een heel ambitieuze diplomate die de boel wil overnemen. 3/4 van de belangrijke personages zijn vrouwen, en ze zijn allemaal zo verschillend :j

Scalzi schrijft echt top en heeft een soort humor die ik echt kan waarderen, en het leest echt heel vlot weg.


Heb je the Expanse boeken al gelezen? Daar heb ik 1-3 van staan, ooit gekregen van m'n man, maar moet er nog steeds aan beginnen < ben ik ook erg benieuwd naar. Daar is ook een TV serie van gemaakt. Dacht dat er iemand was in het topic die er al wat van las, maar wist niet meer of jij het was of iemand anders.

Ik ben ooit eens begonnen maar die staat hier niet meer op netflix dus niet meer verder gedaan. Boeken zal ik eens bekijken, heb er wel veel goeds van gehoord :j

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:26

Nerwen schreef:
@ Linoleum: het is een sci-fi trilogie. Quebelle heeft het hierboven al beter uitgelegd, maar ik waardeer Scalzi's humor altijd erg :j
Citaat:
Our universe is ruled by physics and faster than light travel is not possible -- until the discovery of The Flow, an extra-dimensional field we can access at certain points in space-time that transport us to other worlds, around other stars.

Humanity flows away from Earth, into space, and in time forgets our home world and creates a new empire, the Interdependency, whose ethos requires that no one human outpost can survive without the others. It’s a hedge against interstellar war -- and a system of control for the rulers of the empire.

The Flow is eternal -- but it is not static. Just as a river changes course, The Flow changes as well, cutting off worlds from the rest of humanity. When it’s discovered that The Flow is moving, possibly cutting off all human worlds from faster than light travel forever, three individuals -- a scientist, a starship captain and the Empress of the Interdependency -- are in a race against time to discover what, if anything, can be salvaged from an interstellar empire on the brink of collapse.


@ Quebelle: Kiva èn haar moeder :D _O-

Vind Kiva echt een genot haha, dat is echt zo'n unapologetic personage. Zie je niet vaak bij vrouwelijke characters, en al helemaal niet dat die echt serieus genomen word.

Benieuwd wat je van de volgende 2 delen vind!

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:28

nienmoon schreef:
Leo: Mooie box van A Court. Waar heb je die vandaan? Het zijn hardcovers, toch? Want ik wil die serie ook nog wel een keer gaan lezen en houd van mooie boeken en boxen (mijn box van The Hunger Games vind ik bijvoorbeeld geweldig <3 ) en misschien is dit wel een zetje hem aan te schaffen.


Sorry jou vergeten te antwoorden!

Ik heb deze box bij Amazon gekocht, zijn inderdaad de Hardcovers! Het is echt een super mooie box. De dustcovers van de boeken zijn een soort satijnglans, echt prachtig!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Goof

Berichten: 28750
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:41

Wat een leuke site love-mandy, ik ga zeker wat bij je bestellen!

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:45

@mandy:ga je ook nog bookseats of overtrekjes hiervoor maken?

There is beauty in everything, even the things that scare us.

love_mandy

Berichten: 2921
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:56

Bedankt iedereen <3

petitparis schreef:
@mandy:ga je ook nog bookseats of overtrekjes hiervoor maken?

Daar zou ik eens naar moeten gaan kijken, maar dat moet wel kunnen. Ik ga het uitzoeken haha.

Eerst komen er sowieso nog papieren boekenleggers en bookribbons bij en dan wil ik weer gaan kijken naar andere dingen

Bookish Goods voor booksleeves, boekenleggers en meer!

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers