Call of duty spelers? Warzone?

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx

Earth

Call of duty spelers? Warzone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-20 17:53

Na net mijn 7e win in Warzone te hebben behaald, vroeg ik me af of er nog bokkers zijn die Cod spelen, en dan voornamelijk Warzone? Ik speel ook multiplayer om te oefenen, maar Warzone vind ik zo gaaf. Vooral als je dan wint, die adrenalinekick is echt iets bijzonders :D

Run forrest run!!

Vealosz

Re: Call of duty spelers? Warzone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:02

Yes, ikke!
Warzone nog niet echt gespeeld want snap daar nog echt niks van. Maar speel voornamelijk hardpoint, domination en capture the flag.

:¨·.·¨:
`·.
Boots&Kaya

Volg SJ Fotografie ook op Instagram!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:05

Ja, ik speelde op de Xbox maar was belabberd slecht.
Nu op mijn laptop geïnstalleerd en heb nu geen multiplayer meer maar kan leuk mee komen in warzone, eerste potje wat ik mee deed werden we 2e :Y)

Kinky druid

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-20 20:58

Azmay schreef:
Ja, ik speelde op de Xbox maar was belabberd slecht.
Nu op mijn laptop geïnstalleerd en heb nu geen multiplayer meer maar kan leuk mee komen in warzone, eerste potje wat ik mee deed werden we 2e :Y)

Haha ik ook, niet dat ik wat gedaan had, ik rende een beetje rond als een kip zonder kop, maar het was wel lachen :D

Vealosz: Hoezo snap je het niet? Misschien kan ik je op weg helpen :D

Run forrest run!!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:04

Ik heb niet de nieuwste CoD maar wel Black Ops 4, alleen op dit moment geen PSplus :')

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:06

Ik speel overigens wel met mensen die ik ken via de headset, random mensen in je team is echt niet fijn. Soms is het over de headset al lastig genoeg te communiceren :+

Kinky druid

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-20 21:19

Azmay schreef:
Ik speel overigens wel met mensen die ik ken via de headset, random mensen in je team is echt niet fijn. Soms is het over de headset al lastig genoeg te communiceren :+

Ja ik speel met een groep mensen, altijd het vaste groepje. Echt heel leuk, zij hebben me ook op sleeptouw genomen :P

Run forrest run!!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:20

Yep, ik speel! Ik ben geen held in Warzone, te snel mijn focus kwijt. ADD. :Y) Maar heb een vaste crew waar ik mee speel, we zijn aardig op elkaar ingespeeld dus we pakken wel mooie wins hier en daar. Onze tactiek is heet droppen, meteen een bounty pakken en een team of 2 klaren, veel challenges pakken en (als de cirkel daar kleiner wordt) naar de rand van de map toe werken, de bergen in, lekker snipen. Anders ergens een huis bezetten op het moment dat er nog een stuk of 30 spelers over zijn en heel gemeen de teams aanvallen die aan het vluchten zijn voor de storm :+ In ieder geval nooit campen. Heb echt een hekel aan spelers die in een hoekje op je gaan zitten wachten.

Ik heb meestal de minste kills (2 of 3) maar als we een custom gungame spelen tegen elkaar maak ik ze vaak met de grond gelijk }> Komt een hoop trashtalk bij kijken, kan ontzettend met ze lachen. Zeker in coronatijden is dat hard nodig. In multiplayer pakken we bijna altijd winst als we met het hele team spelen, ik sta dan vaak wel bovenaan. Als er een VTOL in de lucht hangt weten ze meestal al van wie die is haha. Ik speel met de harde kern al bijna 3 jaar nu, ze wonen allemaal bij me in de buurt, éentje zelfs een paar straten verderop, maar ik heb ze nog nooit ontmoet op éen na, m'n scharrel :+

I'm a reasonable girl, get off my case..

Altijd al een originele kür op muziek willen rijden? *klik* voor meer info!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 15:18

Ik speel het ook! Warzone maar ook Multiplayer!
Niet via PS of Xbox maar via PC :+

Paardloos! Bevalt me eigenlijk wel goed zo :P

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-20 22:02

Bambolina schreef:
Yep, ik speel! Ik ben geen held in Warzone, te snel mijn focus kwijt. ADD. :Y) Maar heb een vaste crew waar ik mee speel, we zijn aardig op elkaar ingespeeld dus we pakken wel mooie wins hier en daar. Onze tactiek is heet droppen, meteen een bounty pakken en een team of 2 klaren, veel challenges pakken en (als de cirkel daar kleiner wordt) naar de rand van de map toe werken, de bergen in, lekker snipen. Anders ergens een huis bezetten op het moment dat er nog een stuk of 30 spelers over zijn en heel gemeen de teams aanvallen die aan het vluchten zijn voor de storm :+ In ieder geval nooit campen. Heb echt een hekel aan spelers die in een hoekje op je gaan zitten wachten.

Ik heb meestal de minste kills (2 of 3) maar als we een custom gungame spelen tegen elkaar maak ik ze vaak met de grond gelijk }> Komt een hoop trashtalk bij kijken, kan ontzettend met ze lachen. Zeker in coronatijden is dat hard nodig. In multiplayer pakken we bijna altijd winst als we met het hele team spelen, ik sta dan vaak wel bovenaan. Als er een VTOL in de lucht hangt weten ze meestal al van wie die is haha. Ik speel met de harde kern al bijna 3 jaar nu, ze wonen allemaal bij me in de buurt, éentje zelfs een paar straten verderop, maar ik heb ze nog nooit ontmoet op éen na, m'n scharrel :+

Oh een bergsniper, dus jij bent er zo eentje :P :') Haha, wij ook hoor. Alleen die gasten waar ik mee speel zijn echt ziek goed, dus tegen de tijd dat ik ze zie en kan aimen zijn ze al down, dus dat gaat me dan te snel haha. Zojuist weer een potje gewonnen, de minste kills maar wel goede calls gemaakt dus dat is dan wel tof. We hadden 25 kills gezamenlijk, ik met 2 kills, dat zegt wat over de rest :')
Mja is ook skills based, en zij zitten allemaal rond de 2 kd, dus dan gaat het niveau van de tegenstanders ook aanzienlijk omhoog. Als ik met iemand van hetzelfde kd speel dan is het voor mij eigenlijk te makkelijk _O-

Ik blijf het een heerlijk spel vinden. Met het most wanted erbij lach ik me vaak helemaal kapot. Als in most wanted pakken als je teammates dood zijn, auto pakken en al toeterend rond gaan rijden _O- Dat is me nu al een paar keer goed gegaan, alleen kan ik niet autorijden in game _O- Dus vandaar de hilariteit. :P

Ik zit nu op 24 wins, dus dat is wel leuk. Wel deels gecarried, maar dat maakt niet uit, het is gewoon leuk :D

Run forrest run!!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-20 16:35

En vandaag weer 2 wins, gaat lekker zo :P

Run forrest run!!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-20 16:30

Zijn er hier nog spelers actief die het leuk vinden om duo's te spelen? Of trio's als er meer zijn?

Run forrest run!!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 16:36

Ik kan niet meer spelen, mijn laptop heeft maar een 250gb schijf en het spel werd te groot om er nog op te passen _O-

Kinky druid

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-20 16:38

Hahaha dat is k*t :') Geen externe harde schijf?

Run forrest run!!

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:04

Mijn vriend is fanatiek speler en heel erg goed als ik hem mag geloven. Ik bak er zelf niets van. Ik heb hem het topic laten zien. Hij had het niet zien aankomen op Bokt :') Hij is wel in om samen te spelen. Zijn gamertag is Lime#9994711.

Nanu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:12

Ja ik speel ook! Meestal ook met een vaste squad, maar bokkers lijken me ook leuk

Go where no one goes.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-20 17:17

kimmysan schreef:
Mijn vriend is fanatiek speler en heel erg goed als ik hem mag geloven. Ik bak er zelf niets van. Ik heb hem het topic laten zien. Hij had het niet zien aankomen op Bokt :') Hij is wel in om samen te spelen. Zijn gamertag is Lime#9994711.

Haha lachen. Ik zal m eens toevoegen.

Nanu ik speelde vaker ook met vaste squad maar die zijn er ineens ff op uitgkeken. Dus vandaar dat ik ff nieuwe spelers zoek, die er vooral veel lol in hebben :D

Run forrest run!!

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:19

Heb het een tijdje gespeeld, maar nu al weer flink lang geleden. Speelde het op de PS4, maar nu game ik veel op PS4. Als er een Bokt Squad gemaakt word lijkt me het wel leuk om mee te spelen!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-20 19:43

Ricie schreef:
Heb het een tijdje gespeeld, maar nu al weer flink lang geleden. Speelde het op de PS4, maar nu game ik veel op PS4. Als er een Bokt Squad gemaakt word lijkt me het wel leuk om mee te spelen!

Ja dat lijkt me wel leuk :D

Stuur me even een pb om me toe te voegen anders :D Heb je wel discord?

Run forrest run!!

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 14:00

Oh leuk! Is weer even geleden dat ik dit heb aangeraakt tbh, als ik COD speel is het multiplayer. Qua battleroyale ben ik meer fan van Apex, is iets sneller. Hoewel ik het bij WZ heel leuk vind dat je d.m.v. de Goulag nog terug kan komen! :J

Het aantal keer dat ik heb gewonnen is zeg maar nog op twee handen te tellen haha

Iemand die verongelijkt in het leven staat slaagt nooit.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 15:00

Dat aantal keer gewonnen probleem is hier heel herkenbaar haha _O-

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 23:15

Ik weet dat hier al enige tijd niet meer gereageerd is, maar ik zit met het volgende. Vorige week heb ik nog modern warfare normaal multiplayer gespeeld. Nu wil ik m weer spelen en staat er purchase. Maar ik heb het spel al? Ik snap er niks van.

`·.
Boots&Kaya

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 08:12

Ik en mijn collega's spelen heel fanatiek de app op onze telefoon :')

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-21 09:19

Vealosz schreef:
Ik weet dat hier al enige tijd niet meer gereageerd is, maar ik zit met het volgende. Vorige week heb ik nog modern warfare normaal multiplayer gespeeld. Nu wil ik m weer spelen en staat er purchase. Maar ik heb het spel al? Ik snap er niks van.

Dat had ik laatst ook. Volgens mij heb je bij options in Blizzard daar een tool voor. Dan is ie het spel even kwijt op je pc.

Run forrest run!!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 14:31

Ik speel op de Xbox haha. Maar ik heb de Xbox nogmaals uit en aan gezet en toen deed ie t ineens wel. *\o/* :')

`·.
Boots&Kaya