Hoge Bomen met Jeroen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Hoge Bomen met Jeroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:40

Ben benieuwd wat jullie van dit programma vinden.

Vond de aflevering met Martien echt heel leuk en sindsdien kijk ik het trouw elke zaterdag. Martien zag ik ook echt van een andere kant. Wat een lieve man.

Afgelopen zaterdag vond ik wel tegenvallen met Silvie Meis


superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 00:58

Wij vinden het een leuk programma. Lekker luchtig en muziek, dus prima tv. Wij keken dat vorige programma van Jeroen vd Boom dat hier op leek en nu herhaald wordt ook.

Sylvie Meis hebben we afgezet. Had op fb gereageerd ergens en dat mocht je niet zeggen, maar ik vind dat je gewoon een mening mag hebben als kijker.

Ik vond met Louis v Gaal ook heel mooi.

Anoniem

Re: Hoge Bomen met Jeroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 16:25

Wat had je gezegd dan over Silvie? :D

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 01:08

Talietjuh schreef:
Wat had je gezegd dan over Silvie? :D


Er hadden mensen gezegd dat ze haar nep vinden en daar reageerden mensen nogal heftig op. Er werd oa gezegd dat mensen jaloers zijn op haar omdat ze zo knap is en veel geld heeft...............Tja, als ik iets nooit ben is dat het wel. Zou voor geen miljoen met haar willen ruilen en heb geen enkele reden om jaloers te zijn.

Ik vind haar ook vreselijk nep en dat is mijn mening en niks toevoegen aan de Nederlandse tv. Ja, je kan het afzetten en dat hebben we dus gedaan.

Wat me dan irriteert is dat je als kijker geen mening mag hebben over mensen die zelf de aandacht zoeken en er meteen dergelijke beweringen komen.

Er zijn vast ook meer dan genoeg mensen die over mij een mening hebben en dat vind ik helemaal prima. Ik word daar totaal niet anders van. Zoals op Bokt, dat is gebasseerd op wat je schrijft. Mensen kennen je helemaal niet echt verder meestal, dus ze oordelen daarop. Is prima.

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 07:03

Hoe er soms op de sociale media lelijk wordt gesproken over mensen vind ik ook niet kunnen. Maar netjes je mening mag toch lijkt mij?

In het geval van Sylvie Meis haar vind ik ook niet echt en vrij overkomen in haar doen en laten. En dat lijkt mij benauwend.

Zij laat maar hele kleine stukjes doorschemeren van zichzelf .
Wat wij te zien krijgen is het product Sylvie dat zij zelf heeft gecreëerd en waarvoor zij kiest dat te laten zien.
Zo ook de bewegingen en houding lijken wel overwogen te zijn

Vervolgens doet zij af en toe bepaalde uitspraken die niet invoelend zijn.
Zoals bijvoorbeeld over dat zij het zwaar heeft ten tijden vd corona. ( zij zal ongetwijfeld dit zelf echt zo beleven)

Het totaal beeld van Sylvie is wekt dan weinig sympathie bij mij op.

Waar ik wel bewondering voor heb is haar zelf discipline om haar doelen te bereiken. ( het trainen , het product Sylvie zo toch te verkopen als oa presentatrice) en dat ze vloeiend duits spreekt.

Ik herinner mij nog uit de mtv tijd en van costa

Afbeelding

Afbeelding

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Hoge Bomen met Jeroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 11:15

Iedereen mag zijn mening hebben. Op internet zijn veel mensen heel stoer en je leest wel vaker reacties die niet oke zijn.

Maar bn'ers hebben wel gekozen voor dat vak meestal en weten dat het er deels bij hoort. Voor social media was dat anders, maar nu is het soms heel hard.
Aan de andere kant; de kijkers zijn wel je publiek, je inkomsten etc. Je kan slachtoffer spelen of eens gaan nadenken waarom er zoveel negatieve reacties zijn en deze ook allemaal hetzelfde zeggen; nep etc.

Maar dan nog; als ik als reactie geef dat ik haar nep vind, is dat mijn mening. Dan komen met dingen zoals; je bent jaloers en ze heeft zoveel bereikt, schieten bij mij echt in het verkeerde keelgat. Het is zo een standaard reactie die in mijn geval echt nergens op slaat. Ik wil geen sylvie Meis zijn, Ik wil niet met haar ruilen en heb echt geen enkele reden om jaloers te zijn. Ik denk eerder andersom als je haar zoektocht naar het geluk, de juiste man etc ziet. Geld doet het hem niet in haar geval, want het heeft haar niet veel persoonlijk geluk gebracht verder.

Daarbij kijken of keken we graag naar dit programma en is het leuk hoe Jeroen vd Boom dingen vraagt en combineert met muziek. De mensen zitten daar vrij los en zoals Louis v Gaal was juist heel open. Wel afgepast, maar mooi om te zien.

Ik vond de aflevering met Sylvie Meis dan zo niet het programma en erger me daar echt aan, dus ben er niet naar blijven kijken. TV kijken is hier binnenkomen om nog even te ontspannen.

Ik vond die met Martien Meiland ook wel leuk. HIj is vast ook nep, maar wel grappig. En toen Jeroen vroeg; wat is je beste beslissing ooit, zei hij gelijk; Terug naar Erica. Dat vind ik dan mooi. Misschien is er over nagedacht, maar komt iig mooi over. Net als zijn emotie over zijn kinderen en gezin.
Ondanks dat je nooit echt het fijne van die gehele situatie weet, is het toch niet voor elke homo man weggelegd om een gezin/kinderen te mogen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:43

Svadilfari1 schreef:
Hoe er soms op de sociale media lelijk wordt gesproken over mensen vind ik ook niet kunnen. Maar netjes je mening mag toch lijkt mij?

In het geval van Sylvie Meis haar vind ik ook niet echt en vrij overkomen in haar doen en laten. En dat lijkt mij benauwend.

Zij laat maar hele kleine stukjes doorschemeren van zichzelf .
Wat wij te zien krijgen is het product Sylvie dat zij zelf heeft gecreëerd en waarvoor zij kiest dat te laten zien.
Zo ook de bewegingen en houding lijken wel overwogen te zijn

Vervolgens doet zij af en toe bepaalde uitspraken die niet invoelend zijn.
Zoals bijvoorbeeld over dat zij het zwaar heeft ten tijden vd corona. ( zij zal ongetwijfeld dit zelf echt zo beleven)

Het totaal beeld van Sylvie is wekt dan weinig sympathie bij mij op.

Waar ik wel bewondering voor heb is haar zelf discipline om haar doelen te bereiken. ( het trainen , het product Sylvie zo toch te verkopen als oa presentatrice) en dat ze vloeiend duits spreekt.

Ik herinner mij nog uit de mtv tijd en van costa

[ [url=m/bu2CeS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gMpibY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze foto's hè, in die tijd wisten mensen nog wie Silvie was en vond ik haar echt een leuke meid. Jammer dat deze verloren is gegaan in een andere versie, lijkt mij ook voor haarzelf moeilijk..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joyce_R, Maren, Mila_p, xBeauuu en 20 bezoekers