Multiplayer spelletjes gezocht

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-20 16:39

Dag bokkers,

Coronatijden vragen op aangepaste "game nights" met vriendinnen :Y) . Aangezien wij niet meer mogen samenkomen nu, weet er iemand van jullie een leuk spel dat je met meerdere personen (die je zelf kiest) vanop afstand kan spelen? Liefst een bordspel à la Monopolie, of aan kaartspel zoals Uno. Zelf hadden we ook al bedacht om via de webcam iets als pictionarry te spelen maar meer ideeën of sites zijn welkom :-) .

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:44

Ik volg, wij zitten met precies hetzelfde probleem :)) Ik zag al wel bij iemand de app Houseparty voorbij komen, waarbij je tijdens het videobellen spelletjes kan spelen. En als je Chrome hebt, kun je een Netflix-extensie installeren en dezelfde films kijken terwijl je kan chatten.

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 18:38

Hele grote tip: Tabletop Simulator, te koop via Steam (https://store.steampowered.com/app/2861 ... Simulator/). Kost eenmalig wat (maar als je met zijn vieren bent is het alweer goedkoper), maar daarna kan je zo ongeveer alle bordspellen/kaartspellen spelen die je maar kan bedenken. Je hoeft ze alleen maar (gratis) te downloaden uit de workshop in Steam. Denk dat dat precies is wat je zoekt!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-20 14:09

Nightingale schreef:
Hele grote tip: Tabletop Simulator, te koop via Steam (https://store.steampowered.com/app/2861 ... Simulator/). Kost eenmalig wat (maar als je met zijn vieren bent is het alweer goedkoper), maar daarna kan je zo ongeveer alle bordspellen/kaartspellen spelen die je maar kan bedenken. Je hoeft ze alleen maar (gratis) te downloaden uit de workshop in Steam. Denk dat dat precies is wat je zoekt!

Ik heb deze even bekeken maar ik snap niet goed hoe dit werkt :o . Wat zou ik moeten kopen? Mij lijkt het alsof je zo type WOW spelletjes ofzo ermee kan spelen maar dus ook gewone bordspellen?

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 07:55

Je koopt Tabletop Simulator via de link die ik stuurde, daar heb je een Steam account voor nodig. Vervolgens zoek je in de Workshop naar de spellen die je wil spelen. Google maar eens 'monopoly Tabletop Simulator' bijvoorbeeld, dan kom je vanzelf de Steam workshop tegen. Klik daar op 'Abonneren' en het spel wordt automatisch toegevoegd aan Tabletop :D

Roosch

Berichten: 36595
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 08:25

Skip bo! Even downloaden in je store :)

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8178
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:15

Spellen horen op ENT dus deze verplaats ik daar heen :)

justmexx

Berichten: 135
Geregistreerd: 19-08-13
Woonplaats: De Wijk

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:36

Parchisi star! Kan je als je vrienden op facebook online spelen met zijn 4en. Doe ik heel vaak met vrienden. Is mens erger je nieten maar dan op de telefoon!

life is better with a friesian

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:42

Via Uplay kan je ook aan monopoly komen. Ik heb dit van het weekend gespeeld met vrienden. Heb mij zeer vermaakt :D Je moet wel betalen volgens mij maar dat is niet zoveel :)

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8178
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:46

Laatst heb ik Skribbl met een aantal vrienden gespeeld, een soort pictionary. Dat liep heel fijn! Je kan privé potjes aanmaken met maximaal 12 personen.

https://skribbl.io/

Dorith
Berichten: 316
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Zweden

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 12:09


“The feelings we have about slavery today are the feelings people will have about our treatment of animals used in entertainment — circuses, rodeos, theme parks, etc. — tomorrow.”
– Phillip Robinson


DreamGuide

Berichten: 2011
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 12:35

Beetje wat anders, maar ik speel nu veel Minecraft met mijn vrienden op een privé server. :)

Horonae• ZZ-licht + 10
Volg Horonae op instagram, klik hier!

Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 22:38

Op https://www.duelcash.com/?ref=1981 kan je verschillende spelletjes spelen, tegen spelers wereldwijd, maar het is ook mogelijk mensen uit te nodigen voor een duel.

Je kan naar eigen keuze gratis spelletjes spelen of spelen tegen betaling en dat je dan geld wint, je moet wel een account aanmaken en eenmalig 5 euro betalen.

Anoniem

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 23:09

Op https://tabletopia.com kun je allerlei bordspellen spelen alsof je ze IRL speelt. :) Een groot deel is gratis, voor sommige moet je betalen.

Eleeke

Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 23:18



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Diertjec, Sterrendief, veerledec en 2 bezoekers