Het Spaanse dorp Polopos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
SdaphneS

Berichten: 11420
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-19 13:18

Hoi! :D

Afbeelding

Helemaal verbaasd dat er nog geen topic is over dit leuke Nederlandse tv-programma.

Elke werkdag op RTL 4, om 21.30 uur.

Wie kijkt er nog meer?


Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:28

Ik kijk niet elke dag, maar het is wel leuk vermaak!

Ik vind het jongste stel wel tof en de 2 kunstenaars :).
Fam. Rutten is wel heel direct, maar ze bedoelen het wel goed.
Juani zeurt echt om alles en voert weinig uit, maar haar man daarentegen vind ik dan wel humor hebben. Lekker flauw, maar weet wel van aanpakken.
Het stel met het kind vind ik echt heel irritant. Willen wijn exporteren naar NL (die volgens mij allang hier verkrijgbaar zijn:') ), dus die hebben volgens mij echt geen flauw benul waar ze mee bezig zijn :').

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

melody7

Berichten: 13684
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:45

Ik volg het ook elke dag! Vorig jaar heb ik Ollalai ook gevolgd, heel leuk concept. Ik vind het wel jammer dat er dit jaar meteen al zoveel ruzie is.

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:50

Ik heb alleen nog de eerste paar afleveringen gezien, Ollolai toen wel helemaal af gekeken.
Vind die vrouw van Rutten echt vreselijk, kan niets op een normale toon zeggen lijkt wel maar ze is wel enthousiast :')

Binnenkort deze ook maar weer op zetten :j

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:14

Ollolai kende ik niet, kijk polopos sinds een tijdje via videoland, ben helemaal bij. Geweldig programma, kan niet wachten tot vanavond *\o/*

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

mignonne2403

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-05-13

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:31

Ja leuk ik kijk ook! Ik moet zeggen dat ik Elise eerst wel oké vond, maar inmiddels ben ik daar wel vanaf :+
Vanavond weer kijken :)

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:32

Ooh ja hou op schei uit.....Elisa leek wel oke.....met nadruk op leek.

Bah, wat een vreselijk mens vind ik dat inmiddels.....

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

SdaphneS

Berichten: 11420
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-19 14:33

Leuk dat meer mensen kijken! :D

Ik vind Elisa ook erg negatief richting de andere deelnemers, ze moet over al bij betrokken zijn en haantje de voorste zijn. Dat vind ik jammer, want ik vind dat ze een hele goede band hebben met de bewoners van Polopos. Ze zet zich echt in voor de gemeenschap. Dat vind ik knap.

Ik vind de overige stellen wel leuk.
Ik ben overigens super blij met de ondertiteling van de Valkenburgers. Ik versta daar dus echt helemaal niets van. :+

Birdie60

Berichten: 8397
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:38

Ik ben deze ook aan het volgen, die ander heb ik ook gezien.
Ik vind die Elza van familie Rutten een raar mens, bemoeit zich overal mee.

Anoniem

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 17:26

Oh heerlijk programma!! Mijn vriend en ik kijken dit aflevering lang lekker in de tuin. ♡

Ik mis een terugblik van ollolai.. maar polopos is minstens zo leuk met minstens zulke gekke/leuke/bijzonde mensen!

tumtummie
Berichten: 1486
Geregistreerd: 06-04-05

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 16:28

Ik volg ook. Ik vind Mark en Donna heel leuk, Wijnand en Thysa ook. Om Juani en John moet ik altijd onwijs hard lachen, dat taaltje ook, om te gieren gewoon. Elisa vind ik verschrikkelijk.

Estéban: M1 + 2
Chica:M2+3

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 16:34

Oh leuk een topic!
Ik kijk het altijd op zaterdag aan een stuk terug op Videoland.
Ik vind zelf mark en Donna helemaal niks... echte studenten die alles nog door papa en mama hebben laten doen thuis. En nu ineens achter het echte leven komen.

Elisa vind ik ook steeds minder worden. Ik dacht eerst oh tof echt mensen die doorpakken en echt wat willen. Maar nu worden ze toch wel steeds negatiever.

Ik vind vooral die met dat kindje echt heel slim. Alles uitbesteden zodat je er snel in kan en je bedrijf kan beginnen. Die hebben dit plan wel echt goed doordacht volgens mij.

Thysa en Wijnand echt helemaal mijn type mensen vind ze echt heel tof.

En juani en John meh heb ik niet zo veel mee.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

SdaphneS

Berichten: 11420
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-19 16:51

Ik kijk vaak ook meerdere afleveringen achter elkaar via videoland. Heerlijk!

Ik vind het stel met kind ook zeer doordacht en hebben echt een duidelijk plan. Echt knap. Vind hun samen met de kunstenaars het leukst. Ohnee Kokkie is natuurlijk ook de ster van de show met zijn onderbroek. :=

SdaphneS

Berichten: 11420
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-19 20:45

Ik heb al een paar dagen gemist, maar ga morgen weer bij kijken!

Ben benieuwd naar het trouwfeest.

raket

Berichten: 4081
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 20:56

Ik kijk ook. Ik heb het gevoel bij elisa dat ze de wedstrijd wil winnen en daarom zoveel met de bewoners doet. Het voelt niet oprecht.
De andere vind ik allemaal prima. Kan hard lachen om John en Brian.
Maar heb ook wel het idee dat er selectief in de beelden geknipt wordt en uitgezonden.

...

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:08

Ik volg het zo nu en dan en vind het wel leuk om te volgen. Natuurlijk zullen ze knippen en plakken om het leuker te laten lijken. :P

Anoniem

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:14

Ollolai knipten en plakten ze ook

John en Brian idd :') , leuke man Brian .

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:31

Elisa en familie komen uit mijn oude woonplaats. Die schoondochter komt me zo ontzettend bekend voor, maar het kwartje wil nog niet vallen. Ik moest lachen toen ze een beetje een sneer kreeg bij het gemeentehuis. Eerst klagen over haar medekandidaten en vervolgens toch vertalen voor ze. Ik vind Wynand en Thysa het leukst tot nu toe.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:35

John en Brian zijn echt een geweldig duo! Ik vind Brian ook echt een hele leuke vent. Lekker nuchter ook, leuke humor....vond het ook mooi toen ze door de politie werden staande gehouden _O-

Elisa doet het goed onder de inwoners, maar daar is voor mij ook echt alles mee gezegd. Iedere aflevering vind ik haar verschrikkelijker worden en begin ik meer te walgen.....

Vind het ook leuk hoe de bekenden reageren uit NL als ze langs komen bij iedereen zegmaar. Moet zeggen vind het toch een stap hoor, om naar Spanje te vertrekken....

Maar heel eerlijk....ik denk dat ik best mee zou willen doen aan zo een programma/project. Lijkt me best een hele mooie ervaring! Hoe zouden jullie daar tegenover staan als je de mogelijkheid zou hebben?

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:43


xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:44

Heerlijk programma trouwe volgers hier ook :D

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 08:17

Ik ben 2 weken op een camping met hele brakke wifi, geen beeld, wel geluid. Mijn Limburgs en Spaans worden dus op de proef gesteld. Zo jammer dat ik het thuis niet terug kan kijken

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Het Spaanse dorp Polopos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 08:25

Op videoland is het terug te kijken. Weet niet of dat een idee is? Eerste 2 weken videoland is zelfs gratis als het goed is. Dus als je op tijd op zegt kost het je niks ook :=

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 08:27

Oe, hier nog een trouwe kijker. Heerlijk!
Het Limburgs is voor mij als halve limbo geen probleem, en ik kan goed lachen om John en Brian, heerlijk, die droge humor.

Mijn grootste ergernis is Elisa. Jammer, want de rest vh gezin is eigenlijk een stuk rustiger en stoort me niet.

Elke avond weer even lekker voor de tv, en tegelijkertijd via whatsapp met mijn moeder analyseren :)

Tjah, Juani, ze doet weinig, maar doet wel álles voor haar honden en zorgt dat haar man zijn natje en droogje heeft. Wat traditionelere rolverdeling misschien. John wil haar er ook niet bij hebben om te klussen geven ze beide aan... Wordt dus gewoon bekijken of ze méér gaat doen als het bedrijf opgebouwd wordt haha.

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 08:28

Wij kijken het ook. Die Elisa is erg opdringerig maar wel ook eerlijk. Eerlijkheid kan ik wel waarderen maar soms is ze iets teveel op de voorgrond met HAAR idee.
Ik vind John en Juani erg leuk vooral John. Ook leuk dat ze lekker Limburgs blijven praten tegen elkaar.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers