Mag dit al geplaatst worden? Planet zoo!

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

Jorex

Mag dit al geplaatst worden? Planet zoo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 21:15

Hoi,

Ik kon niet langer wachten met dit na de laatste updates van E3. Ik ga hiervan de pre-order deluxe versie bestellen, want de details , dus ik kan deze zomer al spelen dan<3

Planet zoo is zoo tycoon, management park met dezelfde uitgebreide customize mogelijkheden als planet Coaster. Officiële releasedatum is 5 november en het zal dan 50 dieren (Exclusief terrariumdieren) en heel veel, staat mij iets bij van 100+ customize objecten hebben. Dus dat is zeer uitgebreid voor een zoo tycoon achtige game.
Hieronder de officiële trailer

Ik ben echt helemaal weg van het liedje wat eronder zit ook.

En oh ja, dit doet me wat denken aan de lion king:

En dit is de gameplay trailer, praten ze onder andere ook over dat de staff verborgen moet zitten voor gasten. Er een deel fokken is om soorten terug te zetten in het wild, alle dieren unieke genen hebben en vachtpatronen indien ze patronen hebben. Daarnaast zijn de details echt zo mooi, zoals het poepmechanisme waarbij dieren realistisch poepen en poep weg kunnen trappen, omdat het allemaal unieke objecten zijn. Daarnaast kun je dus je klimtoestellen van losse delen zelf maken bij bvb de chimps, kun je beter voer onderzoeken en de dieren verrijking geven door middel van bepaalde objecten zoals de leeuwenkrabpaal. Ook heeft iedere diersoort een bepaalde behoefte voor soorten ondergronden en beplanting. Oftewel heel uitgebreid in details en daardoor kan ik gewoon niet wachten tot november om het te spelen.

Dus ik hoop meer mensen hier te vinden die dit willen gaan spelen en hun dierentuinen willen delen, en natuurlijk hun creaties qua dierenverblijven!

Alex en Jorie, ondeugend, klein en "altijd" grappig <3 en overladen met [o]

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:24

Wat gaaf! Dit lijkt mij ook erg leuk om te spelen!

Speel jij ook Township? Meld je hier zodat wij elkaar kunnen helpen :D

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:29

Ik mis zoo tycoon heel erg :'). Ik was er van de week naar aan het zoeken maar ik heb een imac, dus de opties zijn nogal beperkt. Planet zoo is wel anders dan Zoo tycoon Ultimate collection die ook nog niet zo lang geleden is uitgebracht toch? Want ik kreeg daarbij het idee dat het bouwen een stuk minder uitgebreid was, terwijl ik dat juist het leukste vind.

Jorex

Re: Mag dit al geplaatst worden? Planet zoo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 21:34

Planet zoo is van de Planet lijn van Frontier, dus zeg maar qua bouwen meer met losse onderdelen die je samen kunt voegen tot een hok of gebouw of wat dan. Hij lijkt dus qua bouwen op Planet Coaster, maar dat heb ik zelf niet gespeeld. Verder Zoo Tycoon alleen op mijn DS. Het spel is te verkrijgen op steam en ik heb geen idee in hoeverre het draait op de mac, dat moet allemaal nog duidelijk worden.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:41

Ik heb even snel gegoogled, het klinkt echt helemaal fantastisch <3 <3 behalve dat hij niet voor de mac komt :') -O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:42

Zou het zo graag willen spelen (net zoals Planet Coaster), maar helaas kunnen mijn beide laptops het niet aan :\

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:44

Ik ga hem zo hard halen :P Helemaal gek van zulke games

Daisy (voorl. keur v. Elegant x Walser) x Recruut - 1 april 2020
Fenyalenza (v. Vitens x Ahoy ) x WV Saron - 25 april 2020
Idunn WFTM (voorl. keur v. Vitens x Elegant) x WV Saron-10 mei 2020
Klarrissa WFTM (v. Chablis x Immigrant) x Picasso - 17 mei 2020
Olga (v. Immigrant x Marconi) x Edmundo - 30 juli 2019

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:46

Ik had de eerste trailer al gezien. Ik heb de oude Zoo Tycoon en 2 veel gespeeld en was ook erg betrokken bij het forum destijds. Het werd tijd dat er een game kwam met wat er nu mogelijk is, en meer aandacht voor interactie van dieren en voor detail. Ik ben erg benieuwd naar deze game!

Altijd al een betaalbare tekening van uw huisdier gewild? Of van een prachtig landschap? Ik teken in opdracht: Tekeningen in Pastel.
Website; Facebook; Bokt Advertentie :)

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:46

Yess, ik volg dit spel ook al even en kan niet wachten haha! Heb planet coaster ook al!
Wel vroeg ik me af wat toegevoegde waarde is van pre-order, want hij komt sws toch pas 5 november uit?

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:47

Zoo Tycoon was echt mijn obsessie vroeger. Ik wil dit spel NU :')

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—
And you might not be pious, and I might not be saved
But we could live quite happily, and quietly unfazed

xxSaschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:49

Lijkt me een heel gaaf spel! Waar zou je deze kunnen kopen en hoe duur is het? En zou een macbook pro de game aan kunnen?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 21:52

xRaisin schreef:
Yess, ik volg dit spel ook al even en kan niet wachten haha! Heb planet coaster ook al!
Wel vroeg ik me af wat toegevoegde waarde is van pre-order, want hij komt sws toch pas 5 november uit?

Pre-order deluxe en je krijgt early access, dus zeg maar bèta tester, en ja ik moet dat hebben, vind ik zelf dan. :')

Mijn laptop heeft hogere videokaart dan vereist, dus ik kan hem net als Jurassic World Evolution (ook van Frontier en die details zijn ook yum) waarschijnlijk/hopelijk op de hoogste instellingen afspelen.

Hierboven staat ergens dat hij nu in ieder geval nog niet voor de mac uitkomt, gewoon is ie 45 euro en deluxe 55 euro, dan heb 3 extra dieren, de soundtrack en bèta access, je kunt hem aanschaffen via steam. En hij gaat waarschijnlijk deze zomer ergens in beta.
Ik had niet verwacht dat er meteen al zoveel reactie op dit topic zou komen. :D

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:52

xxSaschaa schreef:
Lijkt me een heel gaaf spel! Waar zou je deze kunnen kopen en hoe duur is het? En zou een macbook pro de game aan kunnen?

Ik zit al te kijken, maar wordt heel erg waarschijnlijk alleen uitgebracht voor windows -O- . Zou alleen kunnen als je windows op je mac kan draaien maar daar ben ik niet technisch genoeg voor :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:55

Ik wil deze sowieso hebben :D

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:56

Ik was zo enorm enthousiast over dit spel, echt heb uren/dagen Zoo Tycoon gespeeld vroeger! Tot ik er achter kwam dat hij het niet doet op de Mac... Dus ik wacht nog steeds op een Zoo Tycoon achtig spel wat op de Max draait...
Maar ben heel benieuwd wat andere er van gaan vinden!

SA-DYOSHOTS
Paarden en Huisdieren fotografie
Kijk op mijn website voor meer informatie -
http://www.sa-dyoshots.com ~ Facebook

xxSaschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:56

Ilse_123 schreef:
xxSaschaa schreef:

Ik zit al te kijken, maar wordt heel erg waarschijnlijk alleen uitgebracht voor windows -O- . Zou alleen kunnen als je windows op je mac kan draaien maar daar ben ik niet technisch genoeg voor :')

Balen.... hopelijk in de toekomst dan een keer

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:15

Oeh leuk!

Ik speel nog steeds veel Zoo Tycoon 2, met een idiote berg downloads, ik ben benieuwd naar dit spel. :D

Oh het spijt me spelleiding, ik zal voortaan beter opletten en nadenken over wat ik doe!

JUUUUUUUBEEEEEEEEEEEEEL!

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:37

Hier staat het spel op mijn verlanglijst in Steam voor als ie uit komt. Ik kan hem nu wel al kopen maar ik wacht liever tot het spel gewoon af is en koop hem dan in november. :) Ben heel benieuwd want de trailers zien er tot nu toe erg leuk en goed uit!

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:43

Ha leuk, ik ben de ontwikkelingen ook aan het volgen (hoewel ik nu door tijdgebrek wat achter zit) en het lijkt mij een héél leuk spel, maar weet nog niet wat ik ga doen. Ergens klinkt het mij ook te groot/ingewikkeld en ik spendeer momenteel al teveel tijd aan Jurassic World Evolution dus of een 2e spel van dat soort nu zo'n goed idee is... :')

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:34

He ik werd helemaal enthousiast want ik heb als kind echt jaren Zoo Tycoon gespeeld (en soms start ik 'm nog eens een keer op :D ) maar helaas... ik heb alleen maar een Mac |(

Mijn leven in Zweden: klik! *-:)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:38

Jaaa leuk, ik volg de ontwikkelingen ook al vanaf het begin <3 Speel nog steeds af en toe ZT2 maar als je dan deze graphics en mogelijkheden ziet valt die toch wel heel erg tegen :')

[o]

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:39

Jaaaaaaaa omg, ik ga ook de deluxe editie pre-orderen! Wil ook graag met de beta mee doen!

Heb planet coaster gekocht net nadat ‘ie uit kwam, maar deze wil ik graag helemaal vanaf het begin hebben, haha. Kijk er ontzettend naar uit!

Distance separates only the bodies, not the minds. - Desiderius Erasmus

Esirene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:42

Jaa wij zijn thuis ook helemaal enthousiast!!

I haven't been everywhere, but it's on my list

PRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:50

Ziet er erg leuk uit! Vroeger heel wat uurtjes zoo tycoon gespeelt haha

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 16:08

Dit lijkt mij een super gaaf spel! Ik heb altijd zoo tycoon gespeeld en mis het ook echt! Vorig jaar hebben we nog wel jurassic park evolution gekocht en dat heb ik ook uitgespeeld, maar nu verder niet echt behoefte om het weer te spelen omdat je niet echt zelf dingen kan ontwerpen.
Tegen die tijd lekker de PlayStation van mijn vriend inpikken O:)

[o]