[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:53

Ik zat net ook heerlijk in het zonnetje. Even verder gegaan in De Bijenhoudster :). Sowieso altijd wel een lekkere break om even weg te zijn van het bureau. Hier eten aan het bureau gaat toch niet, gezien mijn functie bij de chauffeursbalie is en er dus de héle dag alleen maar af- en aanloop is.

Lekker kleurtje die van Armentrout :D

♥ Rewrite the Stars ♥


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:02

Fijn om in de pauze te kunnen lezen! Kan dan echt energie geven voor de rest van de dag.

Hier net bij de bibliotheek een stapeltje reserveringen en een paar boeken opgehaald.
Onder ander Zon van Lucinda Riley, Heks en jager, starfell en de verloren dinsdag en Rebel in de woestijn. Mocht de laatste mij aanspreken dan denk ik dat ik de serie in het Engels ga kopen. Heb door jullie zoveel positieve meningen gehoord.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:28

Ik lees nu met thuiswerken ook steeds in m’n pauzes. En gezien ze waarschijnlijk niet eerder dan september weer overgaan op werken op kantoor, gaat dat nog wel een tijdje lukken ook.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:33

Ik heb ook gemerkt dat als ik in de ochtend enorm gefrustreerd raak om het een of ander, collega's enz het lezen echt helpt weer even helemaal schoon te beginnen aan de middag, wat echt heel fijn is!

Linoleum het is weer een fijn voordeel van thuiswerken. In het begin vond ik thuiswerken echt verschrikkelijk. Maar nu is het redelijk normaal en kan ik wel om de irritante dingen heen kijken.

Yv_ fijn dat je even weg kon van je bureau, hoe bevalt De Bijenhoudster?

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:33

Oh lekker lezen in de pauze! Wij gaan altijd wandelen, even de benen strekken. :j Heb in de tussentijd ook nog altijd op kantoor gezeten, anders was ik misschien ook gaan lezen haha!

Second to the right, and straight on till morning

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:36

Is ook lekker, in het verleden ook gewandeld tijdens de pauze en sommige collega's doen het nog.
Wel fijn Neverland dat je nog naar kantoor kan.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:47

Goof
Heerlijk zo buiten lezen met je katje :)

Maria
Gefeliciteerd met jullie huis en wat fijn dat je er een leesplekje gaat maken. Lijkt me echt lekker knus lezen op zolder!

The_Cat
Wat jammer dat het einde van de serie zo tegen viel voor jou. Een stom einde is jammer, maar al helemaal bij een serie.

Moonlight
Wat een flinke stapel, succes met het bepalen van de volgorde!

Melissa
Ja, de romance is inderdaad een groot onderdeel maar tot nu toe is het wel smakelijk haha, vooral door de band met zijn hond <3. Daarnaast is het verhaal ook best spannend. Wat een leuke review voor Undercover Bromance! En het sterren systeem op GR is echt heel irritant ja. Knap dat je je goed aan je TBR kan houden. Ik had ook een TBR voor deze maand, maar die is echt flink mislukt. Ik wil toch lezen waar ik zin in heb op dat moment :P

Carola
Dankjewel! Tot nu toe vind ik het echt heel entertraining. Ik kan alleen nog niet zo goed met Trista overweg... Ik weet niet of jij dat ook had, maar bijvoorbeeld dat
Spoiler:
ze boos was op Matt vanwege zijn rapport en hem dan de schuld geeft dat ze niet meer naar werk kan, terwijl hij haar gewoon gered heeft... Grrr, kan daar echt niet tegen...
En vervelend dat je zo lang op je boek moet wachten en dat Amazon zo vreemd doet. Ik had juist bij Elysium Girls dat het een dag eerder kwam dan aangegeven.

Leo
Wat leuk dat Illuminae binnen komt. Bij mij komt hij pas zaterdag!
---

Ik ga trouwens Illuminae toch niet als buddy read lezen. Ik denk dat het niet echt bij de format van het boek past en verwacht dat ik graag op mijn eigen tempo door wil lezen, dus sorry mensen!

Vandaag ben ik voor het eerst in lange tijd weer in de OB geweest. Zo'n beetje alles wat ik wilde lenen was al weg. Daarom heb ik vooral non-fictie meegenomen (en veel gereserveerd). Mijn OB-haul:
- The One van John Marrs
- Laura H. van Thomas Rueb
- Hallo witte mensen van Anousha Nzume
- Jullie zijn anders als ons: jong en allochtoon in Nederland van Roanne van Voorst

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:01

Tucktuck schreef:
Lekker he om in je pauze te lezen Mandyy.
Ik kreeg vorige week bericht dat wij zeker tot eind juni nog wel thuiswerken en daarna wellicht pas gaan beginnen met starten op kantoor. Dat zal dan denk ik nog niet volledig zijn. Dus voorlopig kan ik nog lekker lezen in mijn pauze.

Zeker met dit weer buiten!

Ik vind het thuiswerken heerlijk, dus zie er best tegenop om weer naar kantoor te gaan. :o

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:04

Ik snap wat je bedoelt Mandyy. Thuis kan ik in alle rust werken. Op kantoor zit ik in een kantoor tuin waar zo nu en dan best veel sales mannen rondlopen. En die praten niet zachtjes. Ik ben nu al bang voor de hoofdpijn als ik weer op kantoor hebt gewerkt met volle bezetting :(

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:06

Ik kan als ik wil in de pauze op m'n werk prima lezen. Dan plof ik gewoon op de bank, pootjes omhoog. Soms vallen er ook gewoon mensen in slaap op de bank :))
Eten doe ik het liefst wel aan de tafels, maar daarna is het meestal of wandelen of lezen :j

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:14

Tucktuck schreef:
Ik snap wat je bedoelt Mandyy. Thuis kan ik in alle rust werken. Op kantoor zit ik in een kantoor tuin waar zo nu en dan best veel sales mannen rondlopen. En die praten niet zachtjes. Ik ben nu al bang voor de hoofdpijn als ik weer op kantoor hebt gewerkt met volle bezetting :(

Dat is niet fijn zo'n kantoortuin! :(:)

Ik ben herstellende van een burn-out en nog aan het opbouwen.
Thuis kan ik me een stuk beter concentreren en ik voel me fijner in m'n eigen omgeving. Hierdoor kon ik sneller opbouwen. Thuis werken is ook flexibeler (ik zat niet aan vaste werktijden vast, kon boodschappen doen in de pauze, geen reistijd etc).
Ik ben nu 9 weken niet op kantoor geweest. Morgen moet ik naar kantoor. Ik vind het heel moeilijk.. -O-

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:16

Dat lijkt mij ook moeilijk, sterkte alvast!

Ik mij aan verplichte uren houden. En ook als ik eerder begin mag ik niet eerder stoppen. Erg jammer maar goed we overleven het wel.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

cursebreaker

Berichten: 11400
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:31

Carola
Haha ja dat gedrag herken ik wel als ik foto’s zie van kasten of als ze in de achtergrond aanwezig zijn; dan ben ik ook aan’t ‘snuffelen’. En het is GOED dat je daar naar vraagt want naast de Showalter boeken staan The Remnant Chronicles boeken van Mary E. Pearson en die kan ik HEEL ERG aanraden als in; voor mij zijn dit Must Reads. Vooral omdat de ontwikkeling door het verhaal heen zo goed is, haar schrijfstijl prachtig en meeslepend is en je een mooie balans zult vinden in wereld opbouw, politiek, verhaal lijn an zich, romance ontwikkeling en personage ontwikkeling. Ik houd Zo van deze boeken haha! Dus dan heb je weer wat voor je wishlist ;) En leuk dat je even naar de bibliotheek bent kunnen gaan. Benieuwd wat je van Rebel in de woestijn gaat vinden.

Tucktuck
Heerlijk als je dan even kunt lezen! Ik deed dat ook altijd veel tijdens m’n lunch pauzes op het werk.Maar ik vond dan juist weer dat de tijd Te snel voorbij ging dan haha. M’n man gaat voorlopig ook nog niet naar kantoor en wanneer ze wel weer gaan mogen maar 30/80 kantoor mensen komen dus dan wordt het verdeeld en zal het 2 dagen kantoor zijn en 3 dagen thuis werken.

Mandyy
Jammer dat je juist minder leestijd gaat hebben vanaf nu. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet morgen. Hopelijk gaat het je toch meevallen, maar pfoe ja ik kan het me goed voorstellen dat je het moeilijk vind :( Succes alvast!

Yv
Ja tof kleurtje idd. Het eerste boek heeft zo’n ‘Teal’ kleur, ook heel mooi. En lekker in het zonnetje. Ik kan me voorstellen dat je aan zo’n balie idd niet rustig kunt eten nee, zeker niet als er chauffeurs af en aan daar komen melden.

linoleum
Oh jij kunt dan idd ook voorlopig nog even lekker lezen in de pauzes, fijn!

Neverland
Wel fijn op zich dat je nog bent kunnen blijven gaan en dan je normale routine zoveel mogelijk kunt blijven volhouden. En even benen strekken tussendoor is ook fijn. Lezen is natuurlijk ook heel leuk, maar even een frisse neus halen is ook lekker.

Mijny
Leuk dat het je tot nu toe wel bevalt! Ik vind de honden in deze boeken ook echt geweldig. Ze zijn echt gewoon volwaardige personages imo. Dat vind ik ook echt zo leuk oa aan deze boeken. Ook de ‘suspense’ elementen vind ik erg mooi in balans met de rest van alles wat aanwezig is. En jammer dat veel wat je wilde lenen bij de OB weg was. Maar misschien ook weer leuk idd om dan nu weer even wat anders eens te lezen. Wat heb je o.a. nog gereserveerd?

---

Zal ik het nieuwe topic maar eens online gaan gooien? Zo te zien zitten we heel kort op pagina 499 :j

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:43

Succes morgen Mandyy!

Ik herken het hoor, ik vind het thuiswerken ook heerlijk. Lezen in de pauze lukt me niet zo, dan wil ik verder lezen ook haha. Ik probeer dan wel even naar buiten te gaan.

We speak of stories ending, when in truth it is we who end.
The stories go on and on.

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:57

Van mij mag hij online Melissa.

En Carola ik kan net als Melissa The Remnant Chronicles ook echt aanraden! Vond ze enorm leuk om te lezen.

Wij horen pas in de loop van juni hoe de opstart naar kantoor zal zijn. Maar ik denk dat in de begin periode ook niet iedereen tegelijk mag.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

cursebreaker

Berichten: 11400
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:01


Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:18

kantoortuin is een uitdrukking die ik nog niet kende. Weer wat bijgeleerd.
Hier spreken we van (bureau)eilandlandschap voor de grote open ruimtes vol met bureau's en hier en daar "muren" van archiefkasten. Fijn werken is het inderdaad niet als je graag rust hebt.

There is beauty in everything, even the things that scare us.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:20

Mijny schreef:
Spoiler:
ze boos was op Matt vanwege zijn rapport en hem dan de schuld geeft dat ze niet meer naar werk kan, terwijl hij haar gewoon gered heeft... Grrr, kan daar echt niet tegen...
En vervelend dat je zo lang op je boek moet wachten en dat Amazon zo vreemd doet. Ik had juist bij Elysium Girls dat het een dag eerder kwam dan aangegeven.
Eens met je spoiler, dat had ik ook. Ik heb het boek uiteindelijk 3,5 sterren gegeven, deel 3 wat gaat over een vriendin van haar heb ik ook 3,5 sterren gegeven.

Net trouwens bericht gekregen dat een bestelling van amazon.nl een paar dagen later geleverd gaat worden, staat alleen niet bij of dat om het boek van vandaag of woensdag gaat, ik vermoed het laatste maar het is een automatisch bericht dus heel serieus neem ik dat niet van hun.

cursebreaker schreef:
Carola
Haha ja dat gedrag herken ik wel als ik foto’s zie van kasten of als ze in de achtergrond aanwezig zijn; dan ben ik ook aan’t ‘snuffelen’. En het is GOED dat je daar naar vraagt want naast de Showalter boeken staan The Remnant Chronicles boeken van Mary E. Pearson en die kan ik HEEL ERG aanraden als in; voor mij zijn dit Must Reads. Vooral omdat de ontwikkeling door het verhaal heen zo goed is, haar schrijfstijl prachtig en meeslepend is en je een mooie balans zult vinden in wereld opbouw, politiek, verhaal lijn an zich, romance ontwikkeling en personage ontwikkeling. Ik houd Zo van deze boeken haha! Dus dan heb je weer wat voor je wishlist ;) En leuk dat je even naar de bibliotheek bent kunnen gaan. Benieuwd wat je van Rebel in de woestijn gaat vinden.

Verrek, die staat op en af op mijn tbr lijst, toch maar weer erop zetten dan :D

Tucktuck schreef:
Van mij mag hij online Melissa.

En Carola ik kan net als Melissa The Remnant Chronicles ook echt aanraden! Vond ze enorm leuk om te lezen.

Ok, ok, die gaat er dan zeker weten op :))

cursebreaker schreef:
HIER IS IE DAN
DEEL 12!!!


> KLIKKKKKKKK

Ik ga kijken en ben dan gelijk zo brutaal om een tem op dit topic te zetten zodat dit topic op slot gaat en we verder kunnen in het nieuwe topic :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:20

Wij hebben nog zo'n oud oud kantoor waarbij iedereen in een open ruimte werkt. :') Maar ik vind het echt leuk op kantoor! Ben ook blij dat ik hier mocht terwijl 99% naar huis is gestuurd.

Second to the right, and straight on till morning


Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:44



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers