Avengers endgame

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:21

Ja, alleen is niet alles huur. Infinity war heb ik gekocht en zag dat CA Civil War momenteel ook alleen koop ipv huur is. Maar verder is geloof ik alles voor weinig te kijken. T/m vandaag meeste voor 1,99, waren in de aanbieding. Dus ik ga er vanavond nog 1 kijken en dan heb ik de meeste wel gehad. 3 mis ik er dan nog.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

petraaken
Moderator Informatief
May the horse be with you!

Re: Avengers endgame

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 18:19

Zo vandaag eindelijk ook naar de nieuwste Avengers film geweest.

Hij komt inderdaad traag op gang. Pas net voor de pauze begon het eigenlijk op gang te komen. Had alleen wat meer Captain Marvel verwacht eigenlijk. Voor de rest gelachen maar op het laatst ook gehuild. Kan nu gelukkig zonder problemen naar de trailer kijken van de nieuwe spiderman film.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 14:52

Heb het kaartje voor Spiderman op 4 juli al gekocht :))

Traag op gang? Zo heb ik het niet ervaren eigenlijk.

petraaken
Moderator Informatief
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 16:59

Bij mij en mijn vriend kwam het over alsof hij traag op gang kwam. Vond het in het begin een beetje langdradig. Een collega van ons vond hem ook traag op gang komen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:03

Ik vond het zelf ook niet traag op gang komen eerlijk gezegd (gelukkig maar ook). Er moet natuurlijk een hele hoop uitgewerkt worden in de film. Ik vond het juist erg goed uitgewerkt allemaal, meteen vanaf het begin, voor deze 3u durende film. Dan vind ik de Lord of the Rings films veel trager op gang komen bv. als we vergelijken met langdurige films bv.

Ik vond alleen de girlpower scene een beetje Too much. MARVEL heeft altijd al toffe vrouwelijke personages gehad, welke ze ook spotlight geven op de juiste momenten, en dan moeten ze nu opeens zo'n statement maken? Dat vond ik wel erg dik erop liggen en wel even een 'jammer' momentje van de film, ondanks dat het er wel qua visuals super tof uit zag. Ben ook al erg benieuwd naar de Black Widow film als ook een nieuwe Captain Marvel. Ook Scarlett Witch is een van m'n favo personages, wat een toffe krachten heeft zij. Hoop dat we daar ook nog meer van te zien krijgen - maar meen dat zij een serie krijgt met Loki? Zoiets was mijn man me aan't vertellen laatst.

Ook ik heb keihard zitten janken op het eind, lol. Tja je leeft toch al 10 jaar mee met alle personages en als je sowieso al een emo kip bent, dan is het te verwachten dat met sommige gebeurtenissen de tranen rijk gaan vloeien haha.

Ik hoop deze of volgende week nog een keer te kunnen gaan.

Wij hebben ook al kaartjes voor Spiderman gescoord en we gaan 5 juli - zoveel zin in. Ik vind Tom toch zo'n schatje en zijn rol zo goed invullen als tiener-Spiderman,

““You could rattle the stars. You could do anything, if only you dared. And deep down, you know it, too. That’s what scares you most.”

― Sarah J. Maas

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:07

Ja ik vind Tom echt een scheetje :)) Hij doet het heel leuk!
Zo heerlijk onbevangen. Ik moet alleen Civil War nog kijken zag ik. Daar zit hij ook in en die heb ik nog niet gezien. Homecoming borduurt daar duidelijk op voort.

Van mij mag de boxset wel uitkomen! :D