Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:58

Fijn om te weten dat ik zowel nobel als gek ben...
Ik noem het eerder gewoon netjes en opgevoed maar goed.

Ik koop geen kaarten om er winst aan te halen, dit is gewoon een hele flauwe manier om geld te verdienen over de rug van liefhebbers en dat zeg ik nu niet alleen omdat ik kaartjes heb.
Ik heb die van Adele ook netjes voor de verkoopprijs verkocht.

En het zo werkt het nu eenmaal is je neerleggen bij een situatie die sociaal niet toelaatbaar is. Het zou niet moeten veranderen, het moet gewoon veranderen. Bij Ed Sheeran was het ook goed geregeld, waarom kan dit niet voor elk concert het geval zijn?
Het is niet dat omdat het nu eenmaal zo gaat dat het dan maar gewoon gevonden moet worden.

[o] Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:17

xPabloBokt schreef:
Sabbientje schreef:
Ik koop alleen via ticketmaster.
Want als je via de zwarte markt koopt hou je het gedoe met die kaartjes en tussenhandelaren in stand.
Als er nou niemand die kaartjes bij de handelaren koopt, zou het voor hun ook niet interessant zijn en kan iedereen normaal een kaartje kopen.

Ik ga wel kijken naar kaartjes in een land waar niet de tussenhandelaren alle kaartjes opkopen.....maak ik er gelijk een vakantie van.
Want dat is blijkbaar nodig om op een legale manier een concert te kunnen bijwonen.

Ik heb kaarten gekocht voor Keulen. Weet niet waar je precies vandaan komt maar voor ons is dat even ver als Amsterdam :)

Gaat dat ook via ticketmaster? (de duitse versie?)

[o] Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:19

Keulen was inderdaad nog een idee, die optie heb ik meteen bekeken. Daar beginnen de kaarten echter vanaf €95.
Maar ook dat vind ik nogal aan te prijs. Overigens hebben ze in keulen het veld in 5 vakken verdeeld, achteraan betaal de je ‘bodemprijs’ van €95, wil je verder naar voren betaal je (logischerwijs) meer. Keulen is wel een eindje, ik woon nl in Amsterdam.

Als ik de verschillen in prijzen van tickets bekijk tussen NL en andere landen in de EU, begrijp ik best dat mensen uit o.a. GB tickets voor hier gaan bestellen.

De discussie of doorverkoop wel/ niet eerlijk is zal helaas een eeuwige discussie blijven. Echter ben ik niet welvarend genoeg om het risico van een tweedehands E-ticket te nemen voor €150 p.s. en dat is dan jammer voor mij.

Ik ga op de dag zelf nog wel even naar de Arena, misschien dat er nog iemand buiten de deur staat met twee tickets (dit gebeurde nl bij Lady GaGa ook). En anders is het altijd leuk om gewoon de fans even te bekijken en de sfeer te proeven.

Ja gaat via de Duitse TM.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

KM_Ris

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:22

Ik ga samen met een vriendin ! *\o/* *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:23

En Munchen dan? Ik zie dat de tickets van Munchen lager liggen dan die van Keulen :)

Munchen, Keulen of Amsterdam is voor ons vrijwel hetzelfde qua tijd/afstand :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:27

Munchen is voor ons 7 uur en 43 minuten rijden :') volgens mij kan ik dan net zo goed een ticket voor €150 kopen, gezien de brandstofkosten die ik dan kwijt zou zijn...

Y;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:29

Duitsland is ook al uitverkocht... Of in ieder geval, daar geeft hij geen tickets meer aan :(

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:31

Every twist and turn that our life takes
Like a boat in the sea when the wave breaks
Every night is the dawn of a new day
You don't lose if you learn from your mistakes

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:33

Dat is niet de Duitse ticketmaster :') _O-

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:35

M_D_H schreef:
Dat is niet de Duitse ticketmaster :') _O-

Ik had je net een PB gestuurd :+ maar dit is wel het officiële verkoopkanaal

Every twist and turn that our life takes
Like a boat in the sea when the wave breaks
Every night is the dawn of a new day
You don't lose if you learn from your mistakes

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:40

Owh oeps. Mijn fout! De webpagina zal er zo ticketmasterachtig uit...

Y;(

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:44

Vanmorgen ook geprobeerd 3 kaartjes te bemachtigen, maar helaas geen succes.

Was vanaf 8 uur al ingelogd, vernieuw ik per ongeluk de site net op 10 uur. Dus stond zo weer achteraan.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:02

Regallie schreef:
Vanmorgen ook geprobeerd 3 kaartjes te bemachtigen, maar helaas geen succes.

Was vanaf 8 uur al ingelogd, vernieuw ik per ongeluk de site net op 10 uur. Dus stond zo weer achteraan.

Ja maar, zo werkt het dus niet.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:07

De browser waarmee ik om klokslag 10 uur inlogde liet mij vrijwel direct toe terwijl de brouwsers die ik al langer open had staan pas toegang gaven op het moment dat de tickets al helemaal weg waren.

Op het moment dat ik toegang kreeg waren er alleen nog niet aaneengesloten zitplaatsen verkrijgbaar, dus die heb ik laten schieten.

Maar hé, ik ga het lekker los laten en meegenieten met degenen die wel tickets hebben. Misschien dat ik tegen die tijd een meevallertje heb en alsnog tweedehands twee tickets kan krijgen. Nu zit het er (financieel) gewoon ff niet in.

Y;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:11

€150,- voor een beetje een leuke plek...
Wat een drama

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:13

Fitzroy schreef:
Iedere keer komt dezelfde discussie weer terug bij geliefde kaarten en waar mensen misgrijpen. Deal with it. Kwestie van vraag en aanbod. Zo werkt het nu eenmaal. Kun je kwaad om worden, maar voorlopig doe je er niets aan. En mensen die zo nobel zijn om tegen de gewone prijs te verkopen, imo ben je gek. Er ‘hoort’ helemaal niets. Maar deze discussie heb ik bij Adele ook al gevoerd dus ik haak af. ;)
Wil je er perse bij zijn dan moet je je portemonnee trekken en anders, jammer niet gelukt.

verschillen we heel hard van mening. Ik vind het namelijk te belachelijk voor woorden om geld te willen verdienen aan concerten als je de artiest niet bent.

Ik hoop dat er een systeem komt dat doorverkopen onmogelijk maakt.
Ik koop zelf enkel 2e hands kaarten via ticketswap. Daar gaan de prijzen niet 10x over de kop.

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:14

Ik heb ook kaarten, ik had 3 devices ingelogd en had mn credit card klaarliggen. Ik heb gewoon om 9.45 ingelogd en om 10u alle 3 refreshed. Zo doe ik het altijd en heb altijd kaarten. Na die tijd heb ik nog een keer gerefreshed en was er weer doorheen, alleen geen 2 kaarten naast mekaar meer te vinden. Ik heb er nu 4, foutje had er maar 3 nodig. Die 4e verkoop ik als ik niemand kan vinden die mee wil.

PRE Derrote II; Cautivo XIII x Cautivo VII x Pericon;
B+4, L1+6, L2+10, M1+10, M2+7
Pura Raza Espanola 4e op het EK MCI Iberische paarden, Parijs
Jelle Evin, 26012019
KNHS jurylid B/L

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:25

Ik heb normaal ook altijd kaarten op de manier waarop ik het doe, maar nu niet.
Zegt dus niks, kan altijd een keertje mis gaan blijkt wel :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:22

Ik stond op mijn telefoon in de wachtrij sinds half 10. Mijn vriendin ook.
Uiteindelijk heb ik gelijk om 10 uur de pc erbij gepakt, was niet eens ingelogd en kwam gelijk door en kon kaarten kopen.
Het zegt dus niet altijd iets.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:35

Weer niet gelukt, vanavond nog even proberen voor Keulen.

De tijd heelt niet alle wonden...
Mama 1956-2014 & Papa 1952-2017

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:42

Ik had geluk dit keer ook eens geluk meestal vis ik achter het net, we hadden graag staan plaatsen gehad, maar helaas alleen zitplaatsen 3e rang. We proberen ze nog te ruilen voor sta plaatsen, maar goed hoe dan ook we zijn er bij :)

Ik kan mij altijd erg kwaad maken over het direct weer door verkopen van kaarten, weet je onder de noemer beide ingelogd beide kaarten dus wij verkopen er een deel voor het zelfde geld vind ik prima, maar onder de noemer "we blijken toch niet te kunnen" voor het dubbele kan ik heel erg pissig om worden.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:56

AmyII schreef:
De browser waarmee ik om klokslag 10 uur inlogde liet mij vrijwel direct toe terwijl de brouwsers die ik al langer open had staan pas toegang gaven op het moment dat de tickets al helemaal weg waren.

Op het moment dat ik toegang kreeg waren er alleen nog niet aaneengesloten zitplaatsen verkrijgbaar, dus die heb ik laten schieten.

Maar hé, ik ga het lekker los laten en meegenieten met degenen die wel tickets hebben. Misschien dat ik tegen die tijd een meevallertje heb en alsnog tweedehands twee tickets kan krijgen. Nu zit het er (financieel) gewoon ff niet in.

Ik had op mn telefoon al een uur open staan. Laptop 5 minuten. Om 5 over 10 had ik kaartjes op mijn laptop. Heb zelfs nog op refresh gedrukt geloof ik.

Er zal wel een algoritme achter zitten. Ik geloof het wel als ze zeggen dat er random een wachtrij wordt gemaakt om 10 uur.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:02

Hi allen, weten jullie wat een staplaats (rang 1) hardcopy origineel kost? Ik heb iemand via mp die me drie hardcopytickets aanbied, beweert zelf voor drie €185 te hebben betaald. Dan kom je per stuk op iets meer dan €61 uit. Dat klopt niet toch, of wel?

Y;(

Tezzy
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:18

AmyII schreef:
Hi allen, weten jullie wat een staplaats (rang 1) hardcopy origineel kost? Ik heb iemand via mp die me drie hardcopytickets aanbied, beweert zelf voor drie €185 te hebben betaald. Dan kom je per stuk op iets meer dan €61 uit. Dat klopt niet toch, of wel?

Ik was voor 3 staplaatsen hardcopy 270 kwijt gister :)

--- TezzyMomentz Fotografie met gevoel

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:19

Denk dat het wel klopt hoor, met de servicekosten er bij in