Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:10

in iedergeval iedereen die wel kaartjes heeft veel plezier!

Be happy eat a snackkie


M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:11

Ticketmaster scherm open houden voorlopig.

Hier heeft diegene die normaal altijd aanhaakt bij ons (en voor wie ik vaak al een extra kaartje bestel)wel kaartjes. Maar oh, ze was vergeten of wij ook wilde |( |( |( |(

Ga haar de volgende keer ook vergeten :Y)

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:14

Same here dus M_D_H, ik heb mijn nicht twee keer gratis meegenomen, nu heeft ze niet even aan ons gedacht. Lekker dan.

Ik ga gewoon actief op zoek naar gewone (€66,08) staanplaatsen. Tot €75 per ticket wil ik gaan, als het meer wordt voel ik me alleen maar opgelicht.

Nouja.. voor iedereen die wel gaat: heel erg veel plezier!!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:17

Iris82 schreef:
josewoos schreef:
Ja prima plekken begrijp ik dus van Iris :)


Ut is wel heul hoog. :D

Ik heb foto's gekregen van toen ie daar zat, nou het eerste half uur durf je je kont niet te bewegen omdat je bang bent dat je naar beneden stuitert. :+


Gelukkig woon ik op 13 hoog, dus ik ben wel wat gewend... :o

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

_Nero
Berichten: 334
Geregistreerd: 04-02-13

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:26

Ik ga naar P!nk!!! *\%/*
Heb golden cirkel tickets van mijn moeder gekregen!

M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:28

Ik hoop gewoon nog steeds op een tweede concert. Het kan toch niet dat zo'n grote artiest maar 1 dag komt :o

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

Duplo

Berichten: 1650
Geregistreerd: 11-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:30

Gimme_Joy schreef:
Duplo schreef:
Hier ook echt balen %)

Misschien komt er nog een 2e datum, is bij andere wel al gebeurd dacht ik


:(:) sorry... echt bizar snel gegaan |o


Ja ging echt snel ;(

1 veldkaart word ik al gelukkig van, wilde graag met schoonzusje dus 2 zou perfect zijn
Misschien idd 2e concert en anders in de gaten houden via ticketswap

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:31

M_D_H schreef:
Ik hoop gewoon nog steeds op een tweede concert. Het kan toch niet dat zo'n grote artiest maar 1 dag komt :o


Als je de planning van de tour op haar site bekijkt lijkt dat niet erg waarschijnlijk.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sabbientje

Berichten: 4680
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:32

Niet gelukt..... Zat voor 10 uur klaar, werd in de wachtrij gezet, kon 10.05 de site op en niets meer te krijgen.....

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:36

Op marktplaats stijgen de prijzen de pan uit. Zo jammer weer... op ticketswap heb ik al een oproepje staan nu, ik bid nog steeds voor een tweede show.

Er blijken wel wat tickets terug te komen alleen gaat dat steeds om 1 zitplaats.
Wegens omstandigheden willen/ kunnen we niet apart van elkaar zitten.

Balen hè, Sabbientje...

Fitzroy, staat ze niet twee dagen later in Duitsland pas? Dan kan ze toch wel 1 nacht extra in NL blijven? ;)
Edit: oh, Dublin. 16 juni Nederland en 18 juni Dublin. Dat wordt krap ja...
Maar een dag eerder zou nais zijn. Er zit bijna een maand tussen haar laatste show in de US en dan bij ons de eerste in EU.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:37

Fitzroy schreef:
M_D_H schreef:
Ik hoop gewoon nog steeds op een tweede concert. Het kan toch niet dat zo'n grote artiest maar 1 dag komt :o


Als je de planning van de tour op haar site bekijkt lijkt dat niet erg waarschijnlijk.

Nee i kweet het, maar hopen mag altijd toch?

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

xPabloBokt

Berichten: 9306
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:38

Ze heeft wel kinderen hè.. dus ik snap wel dat ze dan niet meteen halsoverkop naar Europa komt vliegen ervoor

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Duplo

Berichten: 1650
Geregistreerd: 11-12-04

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:44

Maar 15 juni zou dan ook nog kunnen toch?

M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:48

xPabloBokt schreef:
Ze heeft wel kinderen hè.. dus ik snap wel dat ze dan niet meteen halsoverkop naar Europa komt vliegen ervoor

Niemand heeft het hier over niet snappen toch?


Duplo schreef:
Maar 15 juni zou dan ook nog kunnen toch?

Als de planning het toe laat en de Arena dan niet een andere evenement heeft, wel ja...

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:48

Tussen 22 mei en 15 juni vliegen lijkt me niet halsoverkop. Maargoed, we wachten gewoon rustig af. En anders mis ik het gewoon. Ga ik die avond naast de Arena zitten met een drankje in de hoop mee te kunnen luisteren :')
Of er op de bonnefooi heen, hopen dat er mensen voor de deur staan met resttickets. You never know.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Duplo

Berichten: 1650
Geregistreerd: 11-12-04

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:50

Volgens de website van de Arena is die dag nog beschikbaar :Y)

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:53

Ik zie er eentje van veldkaarten voor 100 ps. Das wel te doen.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:54

Dat is 24 bovenop de normale prijs. Dat vind ik echt te gek. Het is nogal een verschil of je gepland had tussen de €125-€140 uit te komen of ineens €200 moet dokken.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:09

Tja, je wilt of je wilt niet, dat is nu eenmaal zo als je naast kaarten grijpt. Wij hebben ook wel eens dik moeten betalen voor concerten waar we graag heen wilden en ernaast grepen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:19

Op het moment dat je niet dik kan betalen voor een concert waar je graag heen wilt is de zwarte markt extra zuur, ik neem aan dat je dat toch wel begrijpt.

Nogmaals: er zit nogal wat verschil tussen tickets wanneer je regulier €66,08 betaald en via de zwarte markt €100. Als dat dan ook nog regelmatig e-tickets zijn begrijp je ook wel dat ik dát risico niet ga nemen.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:29

Fitzroy schreef:
Tja, je wilt of je wilt niet, dat is nu eenmaal zo als je naast kaarten grijpt. Wij hebben ook wel eens dik moeten betalen voor concerten waar we graag heen wilden en ernaast grepen.



Je kan niet in iemand zijn portemonnee kijken en daar een oordeel over geven.
Dat kaarten nu zo duur zijn in de doorverkoop is belachelijk. Dat wordt alleen maar gedaan door mensen die bewust te veel kaarten kopen om er aan te verdienen en dat zou verboden moeten worden.
Wij hebben nooit de kaarten verkocht voor meer dan de verkoopprijs, hebben altijd netjes gevraagd wat het ons gekocht had en zo hoort het ook.

Het zou mooi zijn als je kaarten krijgt die op naam staan. Als je dan niet kan gaan dan geef je dit aan bij ticketmaster en kopen zij de kaarten van je terug voor de verkoopprijs zodat ze dit weer via de officiële kanalen weer opnieuw in de verkoop kunnen zetten.

Leuk dat jou financiële situatie zo goed is dat je een kaartje die van 66 euro naar 110 gaat kunt veroorloven, maar het zijn er genoeg die dat niet kunnen en het feit dat dit nog steeds mogelijk is is ontzettend belachelijk.

Dit soort types die zoveel kaarten kopen alleen maar om er aan te verdienen die zijn de reden dat vele liefhebbers nu geen kaartje hebben en het is echt bizar dat dit gewoon maar geaccepteerd wordt.

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

Sabbientje

Berichten: 4680
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:32

Ik koop alleen via ticketmaster.
Want als je via de zwarte markt koopt hou je het gedoe met die kaartjes en tussenhandelaren in stand.
Als er nou niemand die kaartjes bij de handelaren koopt, zou het voor hun ook niet interessant zijn en kan iedereen normaal een kaartje kopen.

Ik ga wel kijken naar kaartjes in een land waar niet de tussenhandelaren alle kaartjes opkopen.....maak ik er gelijk een vakantie van.
Want dat is blijkbaar nodig om op een legale manier een concert te kunnen bijwonen.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:35

AmyII schreef:
Op het moment dat je niet dik kan betalen voor een concert waar je graag heen wilt is de zwarte markt extra zuur, ik neem aan dat je dat toch wel begrijpt.

Nogmaals: er zit nogal wat verschil tussen tickets wanneer je regulier €66,08 betaald en via de zwarte markt €100. Als dat dan ook nog regelmatig e-tickets zijn begrijp je ook wel dat ik dát risico niet ga nemen.


Mocht je wel 100 euro willen/kunnen betalen dan kun je bijvoorbeeld ook naar een andere locatie kijken. Ik snap dat etickets een risico zijn via mp.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Pink! Beautiful trauma world tour! Wie wil er ook gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:53

Iedere keer komt dezelfde discussie weer terug bij geliefde kaarten en waar mensen misgrijpen. Deal with it. Kwestie van vraag en aanbod. Zo werkt het nu eenmaal. Kun je kwaad om worden, maar voorlopig doe je er niets aan. En mensen die zo nobel zijn om tegen de gewone prijs te verkopen, imo ben je gek. Er ‘hoort’ helemaal niets. Maar deze discussie heb ik bij Adele ook al gevoerd dus ik haak af. ;)
Wil je er perse bij zijn dan moet je je portemonnee trekken en anders, jammer niet gelukt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

xPabloBokt

Berichten: 9306
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:55

Sabbientje schreef:
Ik koop alleen via ticketmaster.
Want als je via de zwarte markt koopt hou je het gedoe met die kaartjes en tussenhandelaren in stand.
Als er nou niemand die kaartjes bij de handelaren koopt, zou het voor hun ook niet interessant zijn en kan iedereen normaal een kaartje kopen.

Ik ga wel kijken naar kaartjes in een land waar niet de tussenhandelaren alle kaartjes opkopen.....maak ik er gelijk een vakantie van.
Want dat is blijkbaar nodig om op een legale manier een concert te kunnen bijwonen.


Ik heb kaarten gekocht voor Keulen. Weet niet waar je precies vandaan komt maar voor ons is dat even ver als Amsterdam :)

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers