Leukste downloadbaar paardenspel?

Moderators: Ods, MirandaT, Duhelo, Essie73

xyzutu2

Leukste downloadbaar paardenspel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-18 19:51

Wat is het leukste offline (betaalde) paardenspel voor op de laptop? Ik ben op zoek naar iets wat je kunt downloaden, dus niet iets met CD's, en ben heel benieuwd naar wat er allemaal te vinden is. :)

sterreke98

Re: Leukste downloadbaar paardenspel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:53

Ooh guilty pleasure, ik volg even :)

xTinkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:54

start stable en alicia online

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:59

starters orders 6 (racespel). Echt onwijs tevreden over :) . Wel alleen in het Engels te krijgen, maar het geld meer dan waard :j . Je kan fokken, zelf wedstrijden racen, laten racen door een jockey, bieden op paarden in de veiling, paarden verkopen etc. ook je stal uitbouwen/uitbreiden. Je kan altijd de gratis demo downloaden om het te proberen voordat je echt tot aanschaf over gaat :) .

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♥

xyzutu2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-18 20:00

Waar kun je die downloaden om ze offline te spelen?
Klinkt namelijk erg goed. :D

edit: klopt het dat star stable en Alicia alleen online zijn? Ik ben echt op zoek naar een internetloos, offline spel. :)

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:13

Ik volg!

Insta: haflinger_applejack
Mijn trots <3

xTinkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:15

xyzutu2 schreef:

edit: klopt het dat star stable en Alicia alleen online zijn? Ik ben echt op zoek naar een internetloos, offline spel. :)

star stable en Alicia zijn idd alleen online....

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:19

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♥

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:20

xyzutu2 schreef:

Ja dat klopt. Moet wel zeggen dat ik star stable echt een leuk spel vind! Alicia Online is ook grappig, soort van mario kart met paarden, haha :+

Het leuke aan een online spel als star stable is, dat je elke week (woensdag) nieuwe updates hebt. Dat kan gaan om nieuwe paarden of kleren maar ook nieuwe opdrachten en gebieden!

Als je echt een offline spel zoekt, kan ik je helaas niet verder helpen.

Edit; mocht je het willen proberen en vragen hebben: [HK] Het Star Stable Online Huiskamertopic #4 ik praat er zelf niet echt actief in mee maar er is vast iemand die kan helpen!

"Bow ties are cool." Maar een kerstmuts is cooler

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:42

Door dit topic baal ik weer enorm dat "mijn renstal" niet gewoon te downloaden is :+ oud spel, word niet meer verkocht volgens mij. Dat vond ik een geweldig spel haha

No drama. No glory.

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:51

Yltje schreef:
Door dit topic baal ik weer enorm dat "mijn renstal" niet gewoon te downloaden is :+ oud spel, word niet meer verkocht volgens mij. Dat vond ik een geweldig spel haha

Hier baal ik ook van, nog jarenlang geprobeerd dit ergens te krijgen, maar tevergeefs. Fantastisch spel!

xyzutu2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-18 20:55

Starters Orders komt op het lijstje, ik ben heel benieuwd!
Als andere offline optie kwam ik The Sims 3 Beestenbende/Pets tegen. Je hebt er wel de normale Sims 3 bij nodig, maar het beesten uitbreidingspakket heeft blijkbaar ook paarden.

Star Stable klinkt geweldig, heerlijke Penny kitsch ook, :D zo jammer dat dat niet offline kan..

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:58

Marktplaats in de gaten houden! Laatst voor 2,50 op de kop getikt (mijn renstal), samen met nog 6 paardenspellen (2,50 per spel incl verzenden).

Ik ga eens kijken naar starters order :)

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:15

Floriske schreef:
Marktplaats in de gaten houden! Laatst voor 2,50 op de kop getikt (mijn renstal), samen met nog 6 paardenspellen (2,50 per spel incl verzenden).

Ik ga eens kijken naar starters order :)

Oh dat is een goeie, het jammere is dat mijn huidige laptop geen cd speler meer heeft dus moet dan ook even een extern ding kopen :+

No drama. No glory.

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:42

xyzutu2 en Floriske. Leuk! Ben heel benieuwd wat jullie van starters orders vinden. Mochten jullie het gaan spelen :) . Mocht je het gaan spelen en tips willen hebben mag je altijd een berichtje doen. Speel het al een aantal jaar (en leer nog steeds bij).

Star Stable speel ik ook en inderdaad erg leuk. Houd er rekening mee dat om verder te komen je of een abbonement moet nemen, maar je kan ook lifetime star stable kopen. Dan betaal je een bedrag (60euro dacht ik) en kun je het voor de rest van je leven spelen. Dit is pas vanaf level 3 als ik mij niet vergis.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:53

xYaartje schreef:
Hier de site van starters orders. Deze kun je ook echt offline spelen :) :
http://www.startersorders.com

Oh dat ziet er wel echt leuk uit. Had vroeger een enorme verzameling aan paardenspelletjes, maar helaas zijn ze allemaal weggegooid |(. Nu begint het toch weer te kriebelen..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:03

Ik ben Starters Orders nu aan het downloaden! Star Stable had ik na vijf minuten alweer gezien.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:11

_Eef schreef:
Yltje schreef:

Hier baal ik ook van, nog jarenlang geprobeerd dit ergens te krijgen, maar tevergeefs. Fantastisch spel!

Dat is ook een super leuk spel! Ik heb hem toen een keer via de bokt markt gekocht.

Wat echt een super leuk spel is die je gewoon kan kopen via internet is Equestrian Challange.

The smell of earth after rain!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:14

En spellen die vroeger op CD waren maar nu niet meer, telt dat ook? :D

Ik heb Steam op m'n laptop, vanuit daar kun je (oude) spellen downloaden (wel betalen) en dan unlimited offline spelen.

Fennadev

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:22

Ik heb ook een racespel thuis liggen, net iets moderner dan mijn renstal, maar ben de naam even kwijt waarbij je dus zelf de wedstrijden ook rijdt. Ik heb m dan wel op CD, maar helaas nu ook een laptop zonder CD volgens mij. Jammer van al die spelletjes zoals mijnRenstal. Ik lees dus even mee, goede tip van het op steam kijken. Ik zal straks boven de CD even opzoeken voor de naam van dat spel.

Alex en Jorie, ondeugend, klein en "altijd" grappig <3

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:28

Fennadev schreef:
Ik heb ook een racespel thuis liggen, net iets moderner dan mijn renstal, maar ben de naam even kwijt waarbij je dus zelf de wedstrijden ook rijdt. Ik heb m dan wel op CD, maar helaas nu ook een laptop zonder CD volgens mij. Jammer van al die spelletjes zoals mijnRenstal. Ik lees dus even mee, goede tip van het op steam kijken. Ik zal straks boven de CD even opzoeken voor de naam van dat spel.

Bedoel je HorseTycoon?

Afbeelding

Heb ik helemaal grijs gespeeld vroeger :D

Fennadev

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:32

Ja die ja! Speelde ik grijs totdat mijn paarden alles op 100 hadden staan en alleen nog maar wonnen en dan startte ik het gewoon opnieuw. Dat verveelde nooit :j

Alex en Jorie, ondeugend, klein en "altijd" grappig <3

xyzutu2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 11:37

xSetjeslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:40

Via steam heb ik Horsez 2 kunnen downloaden. Het is niet geheel offline doordat het via steam werkt..

ǝſ uɐv uǝvoqǝtsrǝpuo uǝq
[JITP] We are the perfect two
rust zacht lieve puck (26-08-'11)

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:49

xSetjeslover schreef:
Via steam heb ik Horsez 2 kunnen downloaden. Het is niet geheel offline doordat het via steam werkt..

Hmm nee.. maar als het goed is, kun je het na downloaden, gewoon offline spelen