Tennis kijken, grand slams

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

Vogelvrij
Stormjager

Tennis kijken, grand slams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-18 19:45

Ik probeer het nog maar weer eens. Het lijk me leuk om een topic aan te maken over het tennis. Ik ben actief GS kijker.

Momenteel speelt Kiki Bertens een bloedstollend spannende wedstrijd, wat kan die meid tennissen zeg! Alleen jammer van de fouten die ze soms maakt -O-

djuulsie

Re: Tennis kijken, grand slams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:00

Als de tijd het toelaat kijk ik ook graag. Wordt het behalve bij Eurosport ergens uitgezonden?

3-7-16 en 13-4-19 <3 <3
Rust zacht lieve Soc +17-06-2015

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-18 20:04

Nee volgens mij niet echt.

T is nog steeds heel spannend bij Kiki!!!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:11

Ze maakt idd wel wat missers. En dat gekreun van allebei hè, verschrikkelijk. :')

No other woman will ever catch my eye
You're for keeps
No matter what life throws at us
Together we'll get by

:+:

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:24

Ik kijk ook. Mijn zoontje van net 8 is fanatiek tennisser en kijker, als ik stil ben mag ik meekijken

Ik heb er weinig verstand van, maar nu mijn zoon veel toernooien speelt, probeer ik mik er een beetje in te verdiepen.

Jammer voor Kiki!

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-18 20:25

Ahhh zo jammer he, wat speelde ze goed! Alleen teveel unforced errors...

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:40

Ik vond haar ook sterker, maar helaas, die pijnlijke missers, zijn haar duur komen te staan..

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-18 20:47

Het damestennis is weer eens schitterend om naar te kijken <3 Kasatkina tegen Wozniacki.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:02

Ik kan ook nog een half uurtje kijken. Zoonlief hoort dit en komt meteen z'n bed uit..

Oververhitte discussie, stoppen of toch niet...

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-18 21:02

Ja, wel grappig om te zien haha.

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:37

Ik kijk vooral veel naar Roland Garros, vind dat altijd een hele leuke GS om naar te kijken! Je kunt ook op Canvas/één kijken van de Belgische zenders, die zenden ook veel uit. Vandaag gekeken naar de partij tussen Goffin en een ongeplaatste Italiaan, vond het een mooie partij.

Ik moet overigens altijd wel lachen om die 'gewoontes' van Nadal vlak voor zijn opslag o.a. :')

Freija ~ 10 -2018

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-18 21:46

FlameHorse schreef:
Ik kijk vooral veel naar Roland Garros, vind dat altijd een hele leuke GS om naar te kijken! Je kunt ook op Canvas/één kijken van de Belgische zenders, die zenden ook veel uit. Vandaag gekeken naar de partij tussen Goffin en een ongeplaatste Italiaan, vond het een mooie partij.

Ik moet overigens altijd wel lachen om die 'gewoontes' van Nadal vlak voor zijn opslag o.a. :')

Oh briljant toch, maar wel irritant op het moment dat je erop gaat letten :')
Hij schijnt achter de schermen ook bizarre dingen te hebben zoals altijd dezelfde wc, douche, locker en kleedkamer te gebruiken :P

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:00

Joolien schreef:
FlameHorse schreef:

Oh briljant toch, maar wel irritant op het moment dat je erop gaat letten :')
Hij schijnt achter de schermen ook bizarre dingen te hebben zoals altijd dezelfde wc, douche, locker en kleedkamer te gebruiken :P

Dat heb ik ook gehoord ja haha. Ik moet zeggen dat het mij nog nooit was opgevallen totdat iemand het mij vertelde en ik er op begon te letten. Toen vond ik het ook wel een beetje storend. :+
Alsnog vind ik het fascinerend om naar hem te kijken op gravel en ook leuk dat hij gister nog een balletje ging slaan met een van de ballenjongens na zijn wedstrijd op het Centre Court.

Ik ben trouwens ook nog wel benieuwd naar de partij tussen Serena Williams en Sharapova morgen. :j

Freija ~ 10 -2018

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:22

Staat dit topic niet verkeerd hier?

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-18 22:25

Oh ja dat denk ik wel, zal ff temmen :=

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:29

Ik heb jaren zelf getennist. En keek dan ook altijd fanatiek. Tegenwoordig kijk ik minder graag. Vroeger had je af en toe eens een speler die kreunde. Tegenwoordig lijkt het wel een wedstrijd om de luidste of gekste kreunen uit te kermen. De ene kreun nog gekker dan de andere... wit verminderd enorm mijn kijkgenot.

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:57

Omdat dit over tennis kijken gaat, en niet over zelf tennissen, verplaats ik je topic naar [ENT] Entertainment.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-18 12:40

Jeetje, die Kasatkina is echt zo ijzersterk aan het spelen zeg, echt heel knap. Eentje voor de toekomst :j

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:35

Dat was ook een leuke partij idd. Mijn zoontje was maar wat blij dat het continu rooster op school nog niet was ingegaan, kon hij toch nog even kijken.

Jammer dat hij weer naar school moest, Nadal-Marterer vindt ik echt top om te zien, wat een goed spel zeg. Ijzersterk beide.

Voor mij geen straf om thuis te blijven voor de bouwvakkers

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-18 14:03

Ja ik vind het jammer dat ik dat niet verder kon kijken, wat een goede speler die Marterer :)) lekker brutaal ook, leek niet onder de indruk van Nadal.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 14:13

Oeh wat lekker dat dit topic er is! Ik kijk ook graag, al had ik nu een beetje gemist dat het seizoen al weer begonnen is. Meteen op gezet :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:28

Ik ben benieuwd naar de persconferentie van Serena en de reden van het terugtrekken. Heeft ongetwijfeld een geldige gezondheidsreden, zo'n catsuit draagt ze vast niet voor niks..

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:31

Mama3 schreef:
Ik ben benieuwd naar de persconferentie van Serena en de reden van het terugtrekken. Heeft ongetwijfeld een geldige gezondheidsreden, zo'n catsuit draagt ze vast niet voor niks..

Ik zag het ook net voorbij komen, lijkt mij inderdaad ook een gezondheidsreden of iets dergelijks. Wel jammer, ik keek echt uit naar de partij tussen haar en Sharapova.

Edit: ze heeft last van haar borstspier. Daardoor is ze ook niet meer in staat om te serveren.

Freija ~ 10 -2018

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:58

Zoe_97 schreef:
Ik heb jaren zelf getennist. En keek dan ook altijd fanatiek. Tegenwoordig kijk ik minder graag. Vroeger had je af en toe eens een speler die kreunde. Tegenwoordig lijkt het wel een wedstrijd om de luidste of gekste kreunen uit te kermen. De ene kreun nog gekker dan de andere... wit verminderd enorm mijn kijkgenot.

Tennis moet je spelen, niet kijken. En al helemaal als de gravelfuckers van Roland Garros zich urenlang door de partij staan te kreunen.

NOT AFRAID NOT AFRAID NOT AFRAID

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 16:06

Idd een borstspier. Sneu, maar vind t niet zo erg. Ben geen fan van haar spel.

Net Nadal zien winnen. Nu Kerber - Garcia

3-7-16 en 13-4-19 <3 <3
Rust zacht lieve Soc +17-06-2015