Serie: The Handmaid's tale -SPOILERS-

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

KarmaChansy

Serie: The Handmaid's tale -SPOILERS-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-18 18:09

Voor iedereen die open en bloot wil praten over de Serie: The Handmaid's tale! *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma Siberian husky 30/06/2015 <3 Chansy Border collie 17/04/2011 <3 Balto Pomsky 15/10/2017

Christiene

Re: Serie: The Handmaid's tale -SPOILERS-

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 20:03

Aflevering zes was echt geweldig dat einde was ook bom..
Ben benieuwd wie het overleefd..
Nick had juist hulp.. die zat daar ook.
En natuurlijk commandor fred

The end

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:01

Ik was in shock na die laatste scene...

Maar Nick was toch weg gelopen?

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:09

har166 schreef:
Ik was in shock na die laatste scene...

Maar Nick was toch weg gelopen?

Ja ik dacht ook dat Nick niet eens mee naar binnen was gelopen. Echt heel bizar het einde, kan niet wachten tot donderdag! Ik vind het ook wel jammer dat er nog niks is laten zien van June’s man, ik hoop stiekem dat hij haar gaat bevrijden uiteindelijk haha. Heb het boek en de film overigens niet gezien.

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:29

Op basis van het bestaan van dit topic: Yay!! *\%/* Freeeeeedom!!!!

Nu ff de reacties ZONDER spoilertags lezen :D

Nick sprak buiten toch due man aan en liep daarna weer weg dacht ik? Alleen de handmaids en commanders waren er dacht ik. Weet niet wat de rest daar voor functie had.
Laatst bijgewerkt door friendly op 26-05-18 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:30

Nee Nick is niet mee naar binnen gelopen, maar diegene die hem weg zou halen bij Fred zat wel daar binnen!

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:39

ik kan ook niet wachten!!! en ik vind dat ze de serie gewoon in een keer er op moeten knallen haha dat wachten op een volgende aflevering haat ik zo.

ik ben ook benieuwd wie het overleeft heeft

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 22:46

Ik verhuis ook mee! Ben een meelezer normaal gesproken, maar goed. Ben heel benieuwd naar de volgende aflevering. Die bom was schokkend, maar het werd tijd dat de meiden eens flink gingen terug vechten. Ik ben heel benieuwd naar de consequenties voor de handmaids.

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 22:49

Nick liep inderdaad weg.
Maar ik hooop dat het een goede serie is, die hoofdpersoon durft dood te laten gaan en Waterford dus ook dood is en niet op magische wijze als enige heeft overleefd.

Ik vond het trouwens ook wel bijzonder om te zien dat Nick en Eden een speciaal deken met een gat hadden xD

Wat ik me trouwens ook afvraag, in de (volgens mij) eerste aflevering vroeg Serena aan June of het haar eersts post was, maar ze zei van niet.
Gaan we dan ook nog te horen krijgen over haar eerste post? Of heb ik dat stuk verkeerd begrepen.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 23:03

ik ben ook een mee lezer maar verhuis ook mee. Ik heb gekeken tot de aflevering dat ze op het laatste uit dat vliegtuig werd gesleurd... daarna kon ik mezelf er niet toe zetten om nog verder te kijken naar de volgende afleveringen maar zo te horen moet ik dat toch maar eens gaan doen

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 00:01

Ik weet ook niet wat ik meer hoop: dat June weer bij haar man komt of dat ze met Nick verder kan :? Persoonlijk vind ik Nick very nice maar ja....

Ik hoop dat de nieuwe aflevering wel gelijk begint met waar die van donderdag eindigde.

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 08:37

Floriske schreef:
Nee Nick is niet mee naar binnen gelopen, maar diegene die hem weg zou halen bij Fred zat wel daar binnen!

Ja die bedoelde ik. Gelukkig liep hij weg. En was June niet daar.

Ik verhuis uiteraard ook mee.

Ik ben ook benieuwd wat de situatie word als de commandor wel overleden is. Mag bijvoorbeeld Serena wel alleen blijven wonen met personeel in dat huis. Aangezien de mannen de baas zijn.

Deze wending was wel goed de bom.

In dat vliegtuig dacht ik echt als ze nu wegkomt.. waar gaat het hele seizoen dan nog over.. en ineens kwamen die schoten.

The end

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:20

Ik weet niet of jullie het al wisten, maar Hulu heeft al een seizoen 3 bevestigd *\o/* *\o/*

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:35

Floriske schreef:
Ik weet niet of jullie het al wisten, maar Hulu heeft al een seizoen 3 bevestigd *\o/* *\o/*

Whoop whoop!! *\o/*

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 20:42

We weten iig dat offred niet ontsnapt uit gilead dit seizoen, of ze moeten een extra verhaallijn maken. De actrice die serena speelt heeft namelijk al bevestigd dat ze nog een seizoen serena mag spelen.

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 21:55

Ik las net deze theorie op instagram, maar ik had precies dezelfde, iemand hier ook?

Dat Serena gewoon vruchtbaar was tot ze werd neergeschoten. En dat ze daarom zo boos en jaloers is?

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:31

Floriske schreef:
Ik las net deze theorie op instagram, maar ik had precies dezelfde, iemand hier ook?

Dat Serena gewoon vruchtbaar was tot ze werd neergeschoten. En dat ze daarom zo boos en jaloers is?

Euh... denk idd dat ze daar op gaan aansturen. Misschien ben ik te ‘wie is de mol’ hoor, maar een theorie is toch iets wat mogelijk zo is en een echte ‘ontdekking’ of openbaring? Dit is echt een inkoppertjestheorie :j :D

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+3 Spr: B+8 SGW: B+13

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:38

Meld mij hier ook! Heerlijke serie, dacht aanvankelijk dat het een beetje een stoffige serie zou zijn maar vind hem zo goed!

Bovenstaande theorie was eigenlijk de eerste conclusie die ik uit die scène haalde. :j

CaroBaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:46

ik lees hier ook mee !

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 23:01

Floriske schreef:

Dit dacht ik direct al toen ik de beelden zag. Wie weet was ze wel onvruchtbaar maar wist ze dat niet en dacht van wel maar naderhand is haar vast verteld dat het nu onmogelijk is. Wie zou daar niet boos van worden als je een kinderwens hebt? Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 23:30

En ik denk dat daar nog veel meer achter zit. Serena wilde de mensheid redden door de vrouwen (en mannen) te overtuigen om kinderen te krijgen. Het is de taak van de vrouw om kinderen te krijgen. Terwijl zij dit deed, werd ze als stank voor dank neergeschoten waardoor zij niet kon doen, wat ze van anderen verwachtte en waar ze hen van probeerde te overtuigen.

Dat lijkt me dus ook de reden dat ze inderdaad zo boos is. Niet alleen het onvruchtbaar zijn an sich

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:10

Ik ben vorige week begonnen aan deze serie, en heb gisteren de laatste aflevering van seizoen 2 gezien.. Kan echt niet wachten tot de volgende!

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:58

Wat vonden jullie van deze aflevering? In 1 woord: wauw. Ik kan niet wachten hoe het verder gaat! Sinds die bom heeft t hele verhaal weer veel tempo en veel nieuwe wendingen. Ik vind de nieuwe Serena heeeel interessant en ben benieuwd wat Fred hiermee gaat doen als hij beter is. Arme nick wel dat hij nu niet geholpen wordt... maar die vrouw van hem gaat problemen geven volgensmij...

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:58

De nieuwe al gezien? Weer wat meer duidelijkheid van verleden van sommige.
Ik wacht even met de rest beschrijven gok dat nu niet iedereen het al gezien heeft nu

The end

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:00

De nieuwe serana geweldig.

Die nieuwe vrouw van Nick keek in die winkel zo apart toch? Bij al die handmaids die elkaar aanspraken.

Was dat einde met die pen nou verwijzend na die bom?

The end