Assassin's Creed (origins)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Maanlicht

Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 12:41

Afbeelding


Hey allemaal!

Ik kon hier helemaal geen topic over vinden, dus vandaar! Ik heb 'm gister binnen gekregen:

ASSASSIN'S CREED ORIGINS!

We hebben er even op moeten wachten, maar nu kunnen we weer!
Ik speel zelf op de PS4.

Wie heeft 'm al? Wat zijn jullie bevindingen? Wie is nog voornemens hem te kopen?

Uiteraard ben je hier ook meer dan welkom om over de andere Assassin's Creed spellen te praten.


Wees welkom!


Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:48

Ik vond de andere AC's maar magertjes dus ik wacht nog af tot er deftige reviews uit zijn. De volle pot betaal ik er ook niet direct voor.

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Maanlicht

Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 12:49

Ik vond de laatste vrij goed eigenlijk. Volgens mij hebben ze bewust wat langer over dit spel gedaan om bugs en dergelijke te voorkomen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:59

Ben al druk bezig!
Alles is anders, maar het ziet er fantastisch uit!
Vechten is veel moeilijker geworden (wat ik een pluspunt vind!)
Ook wordt je vanuit stealth modus eerder opgemerkt door je vijanden. Je moet dus voorzichtiger zijn ipv stomweg hakken hakken hakken...

Maanlicht

Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 13:02

Ja, dat van die stealth modus had ik ook al door ja, wel realistischer!

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:08

Gisteren meegekeken, maar vond deze tegenvallen. Geen verhaallijn er verder in. Persoonlijk vind ik dat jammer :)

Rogue vond ik een stuk beter

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:12

Geen verhaallijn :?

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:18

LadyMadonna schreef:
Geen verhaallijn :?

Ja bij anderen kreeg je eerst uitleg over hoe het ontstaan is etc, was hier eigenlijk niet aanwezig.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:20

Dit is origins... Dit ís het ontstaan, dit is vóór connor, voor Ezio, voor Altair... (En voor de namen die ik even kwijt ben)

fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:37

Ik wil hem hebben!
Maar helaas is mijn laptop niet goed genoeg... :(

Love is Love

My current situation is not my final destination.

NikkivanOlst

Berichten: 7801
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:04

Heb een dikke game PC en een playstation 4, (samen met vriendlief ) even wachten tot na de kerst ivm prijs en dan halen :D

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=2092059
Info over vrijheidsdressuur, klassieke dressuur en positief trainen?

http://www.visibreteam.nl

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:05

Ik heb hem ook *\%/* Maar ik moet nog gaan spelen, ben helemaal hooked aan Horizon Zero Dawn.

We saw brilliance when the world was asleep

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:09

Ik volg ff! Ik heb hem gister binnen gekregen, maar heb tentamens... Dus ik mag maandag paar uurtjes spelen en daarna los vanaf woensdag :+

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:15

Ik wil eerst eens meekijken enzo, krijg een andere AC te leen van een vriend voor op de PS4 en dan even zien of ik het ook leuk vind.

Tot nu toe inderdaad vol in Horizon Zero Dawn maar zoek iets wat qua idee vergelijkbaar is

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:32

Yltje schreef:
Ik wil eerst eens meekijken enzo, krijg een andere AC te leen van een vriend voor op de PS4 en dan even zien of ik het ook leuk vind.

Tot nu toe inderdaad vol in Horizon Zero Dawn maar zoek iets wat qua idee vergelijkbaar is


Er is (imo) geen game zó briljant mooi als Horizon, maar als je deze gameplay fijn vind dan is AC zeker ook iets voor je.

We saw brilliance when the world was asleep

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:40

YellowLeaf schreef:
Yltje schreef:
Ik wil eerst eens meekijken enzo, krijg een andere AC te leen van een vriend voor op de PS4 en dan even zien of ik het ook leuk vind.

Tot nu toe inderdaad vol in Horizon Zero Dawn maar zoek iets wat qua idee vergelijkbaar is


Er is (imo) geen game zó briljant mooi als Horizon, maar als je deze gameplay fijn vind dan is AC zeker ook iets voor je.


Ja vind het ook echt geweldig mooi hoe ze het hebben gemaakt! Qua gameplay vind ik het dus ook erg prettig vandaar dat ik iets hetzelfde zoek. Verder ben ik geen diehard speler die elke dag speelt of er mega veel verstand van heb dus ik wil altijd eerst alles zien voor ik het koopt. Vind het zonde als ik het nooit speel.. Dus als er goede aanraders zijn :D

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:49

YellowLeaf schreef:
Yltje schreef:
Ik wil eerst eens meekijken enzo, krijg een andere AC te leen van een vriend voor op de PS4 en dan even zien of ik het ook leuk vind.

Tot nu toe inderdaad vol in Horizon Zero Dawn maar zoek iets wat qua idee vergelijkbaar is


Er is (imo) geen game zó briljant mooi als Horizon, maar als je deze gameplay fijn vind dan is AC zeker ook iets voor je.

The Witcher 3 en The Last of Us. Uncharted 4 is ook erg knap :j

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:53

Ik twijfel of ik uncharted 4 heb, heb wel een uncharted. Begin van het jaar mn ps4 gekocht en toen horizon en uncharted erbij gekregen. Van Uncharted ook al een stuk gespeeld en tot nu wel leuk maar vind het vrij simpel om doorheen te komen :=

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:54

Yltje schreef:
YellowLeaf schreef:

Er is (imo) geen game zó briljant mooi als Horizon, maar als je deze gameplay fijn vind dan is AC zeker ook iets voor je.


Ja vind het ook echt geweldig mooi hoe ze het hebben gemaakt! Qua gameplay vind ik het dus ook erg prettig vandaar dat ik iets hetzelfde zoek. Verder ben ik geen diehard speler die elke dag speelt of er mega veel verstand van heb dus ik wil altijd eerst alles zien voor ik het koopt. Vind het zonde als ik het nooit speel.. Dus als er goede aanraders zijn :D


Games die Quebelle noemt zijn inderdaad ook waanzinnig! Zelf vind ik Borderlands ook heerlijk en makkelijk qua besturing.

Ik denk dat AC Black Flag wel een leuke is voor je om te proberen, is nu vrij goedkoop verkrijgbaar.

Last Guardian en Mass Effect vind ik ook leuk. Destiny is ook waanzinnig.

We saw brilliance when the world was asleep

Athelas

Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:02

Ik vind hem er heel gaaf uit zien! Wil hem hebben, alleen vind het iets te duur. :')

[o]

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:03

Super! Ik ga eens naar black flag kijken om te proberen AC bevalt en de rest ook eens bekijken!

fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Assassin's Creed (origins)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:10

Persoonlijk was(en ben) ik groot van van AC Brotherhood.
Echt mijn favoriet, speelt fijn, nog geen veranderde controls(dat kwam 1 later bij revelations...)
Revelations vond ik ook erg mooi, maar heb ik volledig met controller gespeeld omdat ik niet kon wennen aan de keyboard veranderingen.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:39

1ste 3 AC's waren sterk qua verhaal, daarna verzwakt het heel snel. Black Flag vond ik wel leuk, maar dat was ook omdat er piraten waren :+

The Last of Us is absoluut een game die iedereen moet spelen, qua storyline een van de meest waanzinnig mooie games ooit. Wel af en toe eng en moeilijk, maar zéker de moeite. Het acteerwerk is zo goed. Mass Effect Andromeda is zwak als je de voorgaande games hebt gespeeld (zelfde met Dragon Age Inquisition, 1 en 2 waren zo goed). Uncharted vind ik leuk, maar heel erg repetitief. Veel shootouts gewisseld door puzzels en het houd mijn aandacht er niet zo goed bij.
Uncharted 4 is wel heel mooi.
Destiny is leuk als je van multiplayers houd, als je vrienden hebt om mee te spelen des te beter. Wel ontzettend gave graphics en designs. Verhaal is minder (die speel je uit in een uurtje). The Witcher 3 is fantastisch, en je hoeft niet persé de 2 voorgaande games te spelen (wat bij Mass Effect en Dragon Age wel aan te raden is) maar het bied je natuurlijk wat achtergrond info. Overwatch is ook een leuke multiplayer, veel lichter dan bvb Destiny of Call of Duty.
Horizon Zero Dawn is overigens gemaakt door een Nederlands game studio, leuk detail :j

Edit: Dishonored is qua vecht en stealth bijna exact als Assassins Creed, met een iets donkerdere setting. Wel een hele gave (en soms moeilijke :+ ) game. Is onlangs een 2de van verschenen die er ook heel erg goed uitziet.

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Jilletje

Berichten: 8168
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:37

*schopt omhoog*

Hoooooi :D
Ik meld me ook hier!!!
Ben nog niet zo lang aan het spelen maar nu al verslaafd :=
Blackflag heb ik bijna uit gespeeld maar ik kom niet verder, ben nu maar begonnen met ac2 en tot nu toe vind ik deze erg leuk ook!!
Ik speel trouwens op de ps4

Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:41

Oei ik schaam me, normaal ben ik degene die een nieuwe AC game zo snel mogelijk in huis heeft.. Maar deze heb ik nog steeds niet _O- Foutje bedankt. Iets met belachelijke prijzen enzo. Hoe dan ook, ik ben nog steeds van plan om hem aan te schaffen.

Blijf het grappig vinden hoe iedereen Black Flag leuk vindt, vond die juist bizar slecht. Gaat mijns inziens totaal voorbij aan het feit dat het over 'Assassins' gaat en niet over piraatje spelen en bootje varen. Dat gezegd hebbende vind ik de Ezio reeks dus ook de beste AC games, de verhaallijn is zo goed! Deze games zijn voor mij echt de definitie van Assassin's Creed :D Hoewel ik Unity en Syndicate ook heel gaaf vond, maar dat was meer vanwege de insane kwaliteit en details :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers