Edit; een antwoord al gevonden;
Volgens Netflix bestaat de interactieve film in totaal uit 312 minuten. Kijkers zien echter 90 minuten, maar moeten daarbij een aantal keer een keuze maken voor het verdere verloop
Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT
saskiakefie schreef:Ik vond het wel leuk, het concept helemaal. Het cirkeltje idee was ook wel leuk/interessant alleen zou ik zoiets toch ook wel gaaf vinden als je écht zelf mag kiezen en zo je eigen film bepaalt. Ik snap dat dat nog veel meer werk zou zijn om te maken, maar hierbij heb je natuurlijk niet echt keuzes, alleen bepaal je de volgorde.
Bizzybijtje schreef:saskiakefie schreef:Ik vond het wel leuk, het concept helemaal. Het cirkeltje idee was ook wel leuk/interessant alleen zou ik zoiets toch ook wel gaaf vinden als je écht zelf mag kiezen en zo je eigen film bepaalt. Ik snap dat dat nog veel meer werk zou zijn om te maken, maar hierbij heb je natuurlijk niet echt keuzes, alleen bepaal je de volgorde.
Mja, maarSpoiler:.
het punt is juist dat hij geen controle heeft, jij als kijker ook niet. Daar gaat het zo'n beetje over.
Gebruikers op dit forum: herr_balou, Lestrange01 en 6 bezoekers