Funko Pop!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:49



Happy16

Berichten: 4610
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:46

Mijn aankopen :D
Afbeelding
Het is maar goed dat ik daar niet zo dichtbij woon :=

Levi <3

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:00

Leuke aankopen! Demiguise heb ik ook, hij is zo schattig! Cap is natuurlijk ook leuk :P Ik heb net Rocket (van Guardians of the Galaxy) besteld bij large.nl. Heb daar een backstage-pas, daardoor heb ik nooit verzendkosten *D Niet zo handig, dan koop ik vaker wat :')

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 07:16

Die backstage pas is inderdaad awesome, die gebruiken wij ook heeeel vaak hihi. Loont zich vooral als ze aanbiedingen hebben op pops of andere merch. Zo hebben we ook Select bij bol en dat loont zich ook echt bij ons, zeker als ik eens een enkel boek wil kopen wat dan eens leuk geprijsd is -<i>ik lees Engelstalig dus dan heb je geen vaste boekenprijzen</i>- en dan is het echt fijn als je geen 2,99 verzending kwijt bent. En daarbij heb ik dankzij Select ook nog een maand gratis boodschappen bezorgen via AH - <i>we bestellen altijd online, dus dit is echt n leuke aanbieding</i>

En die cap is zo awesome! Nog geen infinity war pops in huis, maar die staan bovenaan de wishlist! Mijn laatste marvel aankopen zijn een hoop pops van Thor Ragnarok geweest; the hulk, Korg, Valkyrie, Loki en Thor en die vind ik ook zooo gaaf <3

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:32

Hier foto's van mijn Pops op de kastjes. Deels Action en deels Kruidvat. (En ja er staat ook wat andere prullaria bij :') )
M'n favoriete Pop is denk ik 10 inch Groot :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Happy16

Berichten: 4610
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:58

Die draak is ook leuk Nienke! Is dat Smaug?

Dit zijn mijn pops, alleen Cap staat er niet op:
Afbeelding
De Occamy is nog steeds mijn favoriet :D

Levi <3

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 12:14

Oooh Occamy! Hoop dat ik die ooit nog ergens vind (voor een leuk prijsje :P )

Die draak is inderdaad Smaug!

eclair98

Berichten: 11602
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 19:51

Ik ben een aantal kruidvat winkels afgegaan en heb er een aantal gevonden van een serie die ik niet ken :')

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 20:18

eclair98 schreef:
Ik ben een aantal kruidvat winkels afgegaan en heb er een aantal gevonden van een serie die ik niet ken :')

Hahahaha :') Welke?

JsA

Berichten: 305
Geregistreerd: 17-03-08

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 13:09

Heb ook weer 2 nieuwe aanwinsten! Vandaag gehaald bij de popshop.
Thor van infinity war en Gus gus in slipper van cinderella :o :o teller staat nu op 34. Waarvan eentje die ik te koop heb staan.

We make memories for ourselves
Stuiterballetje M1 *D , Sinds 8'O1'11 FNRS Jury *D PB voor meer info
Dyslexie

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 04:52

Aah mijn order van popinabox USA is gisteren binnengekomen met de nieuwe Lord of the Rings pops!
Helemaal blij mee, nu nog King Aragorn naar huis sturen vanuit Australia en dan is mijn LotR collectie compleet als ik straks thuiskom :)

Als mensen trouwens nog specifiek naar een pop op zoek zijn en bereid zijn om er meer voor te betalen, wil ik best even hier in AUS op zoek gaan. Het leeft hier enorm en er zijn ook een stuk zeldzamere poppen beschikbaar in de speelgoedwinkels.

“It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.”
― Suzanne Collins, Mockingjay

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 09:20

chantalboes schreef:
Aah mijn order van popinabox USA is gisteren binnengekomen met de nieuwe Lord of the Rings pops!
Helemaal blij mee, nu nog King Aragorn naar huis sturen vanuit Australia en dan is mijn LotR collectie compleet als ik straks thuiskom :)

Als mensen trouwens nog specifiek naar een pop op zoek zijn en bereid zijn om er meer voor te betalen, wil ik best even hier in AUS op zoek gaan. Het leeft hier enorm en er zijn ook een stuk zeldzamere poppen beschikbaar in de speelgoedwinkels.

Leuk! Ik wil die collectie ook nog sparen, maar eerst moet er een nieuwe ren komen voor de konijnen :')

Ik heb wel een aantal keer besteld op een Australische website (Popcultcha), zou er ook graag een keer naartoe willen!

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 09:27

Ik wil deze pop trouwens heel graag, die kun je bij Popcultcha pre-orderen en dan komt ie in augustus. Ben nog even aan het twijfelen of ik die ga bestellen... De pop is gemaakt voor de Earth Day volgens mij :)
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 11:08

Ohhhh, die WALL-E Funko pop is gaaaaaf! Die wil ik!! Hihi. Paar maanden terug voor onze zoon - en mij hihi - de wall-e Lego set gekocht en die is ook zo leuk.

Manlief verraste me met een nieuwe Funko en twee infinity war mystery mini’s vanmorgen en ik ben zooo blij met ze!! baby Pegasus stond heeeel hoog op de wishlist; I'm in love! En de Maw en Thor mystery mini's zijn zo tof. Hoop dat ik de hele set bij elkaar krijg, maar dat zal lastig worden aangezien bij sommige pops de kans 1/72 is dat je ze krijgt - horror.

Afbeelding

Afbeelding

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 13:15

Aah Pegasus! Die is wel heel schattig :P

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 08:43

Jaa pegasus is inderdaad echt mega cute! En ik ben vanmorgen - schijnbaar krijg ik nu elke dag een cadeautje in aanloop van moederdag haha. Mijn man en zoontje zijn zo lief - nog verrast met weer een nieuwe funko;

Afbeelding

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:10

Ooh Groot <3 Ik heb zolang getwijfeld of ik deze ook zou bestellen bij Popcultcha, maar heb het uiteindelijk niet gedaan... Wel een beetje spijt van :P Weet jij waar hij nog te verkrijgen is?

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:14

nienke555 schreef:
Ooh Groot <3 Ik heb zolang getwijfeld of ik deze ook zou bestellen bij Popcultcha, maar heb het uiteindelijk niet gedaan... Wel een beetje spijt van :P Weet jij waar hij nog te verkrijgen is?


Mijn man heeft hem bij large besteld, afgelopen week. Dus ik ga er vanuit dat ze 'm daar nog hebben dan :) Dit is nu mijn tweede groot pop en ik krijg er geen genoeg van. Ze zijn echt allemaal zo leuk! Ik wil die life-size ook nog heeeeel graag hebben, maar da's gelijk een hap van €50 in je beurs haha.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:24

HelmerG schreef:
nienke555 schreef:
Ooh Groot <3 Ik heb zolang getwijfeld of ik deze ook zou bestellen bij Popcultcha, maar heb het uiteindelijk niet gedaan... Wel een beetje spijt van :P Weet jij waar hij nog te verkrijgen is?


Mijn man heeft hem bij large besteld, afgelopen week. Dus ik ga er vanuit dat ze 'm daar nog hebben dan :) Dit is nu mijn tweede groot pop en ik krijg er geen genoeg van. Ze zijn echt allemaal zo leuk! Ik wil die life-size ook nog heeeeel graag hebben, maar da's gelijk een hap van €50 in je beurs haha.

Bij Large hebben ze hem niet meer, heb daar afgelopen donderdag Rocket nog besteld en toen hadden ze hem niet meer. Nu zo te zien ook niet :P

Ja life-size Groot is echt geweldig! Ben blij dat ik hem toch gekocht heb.

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:27


cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:28

ahh ja ik zie het inderdaad. Dan heeft mijn man misschien net de laatste gekocht, oeps haha. Ik kan 'm verder op andere sites ook zo 1,2,3 niet vinden. Je zou het eventueel met een oproepje in een funko facebook groep kunnen proberen. Ik zag dat archonia wel nog een andere gelimiteerde uitgave had; 'Teen Groot' van de GotG 2 serie.

EDIT: ohh gevonden, top! Ik heb slecht gezocht dan, want vond 'm net niet op nerdup, hahaha.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:35

HelmerG schreef:
ahh ja ik zie het inderdaad. Dan heeft mijn man misschien net de laatste gekocht, oeps haha. Ik kan 'm verder op andere sites ook zo 1,2,3 niet vinden. Je zou het eventueel met een oproepje in een funko facebook groep kunnen proberen. Ik zag dat archonia wel nog een andere gelimiteerde uitgave had; 'Teen Groot' van de GotG 2 serie.

EDIT: ohh gevonden, top! Ik heb slecht gezocht dan, want vond 'm net niet op nerdup, hahaha.

Heb al een teenage Groot, met geweer :') Van Infinity War. Maar dat is geen excuus, want ik heb ook al een baby Groot :')

Facebook groepen zit ik inderdaad ook in! Heb via daar al aardig wat pops gekocht die niet meer in de winkels verkrijgbaar zijn!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:43

Die funko groep is nice. Ik verkoop daar regelmatig wel eens wat hahaha. Zoals mijn HP 3 pack :)

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Funko Pop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:45

Ik hoop de groep straks vooral te kunnen gebruiken om hopelijk mijn infinity war mystery mini set compleet te gaan krijgen. Sommige poppetjes zijn zo moeilijk te krijgen met een kans van 1/72! da's echt niet te doen :( Ik heb nu toevallig van de drie zakjes die ik kreeg, 3 verschillende pops gekregen welke alle drie kans 1/6 was, dus de kans is groot dat ik de volgende keer wel eentje dubbel ga krijgen. Ik hoop ze te kunnen ruilen tzt dan die wat ik dubbel heb.

Ik heb momenteel nog Aurora in roze jurk dubbel staan, dus die moet ik ook maar eens te ruil aanbieden. Had ik een tijdje terug gedaan, maar toen had niemand echt iets wat ik heel graag wilde hebben dus heb ik nog even gewacht. Maar de groep is inderdaad erg fijn ja!

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:07

Twilight schreef:
ik wil ook nog trappetjes, je hebt ze ook van acryl plastic he, 3 laags :)

https://www.totalshopdisplay.nl/?produc ... KNEALw_wcB


Handig! Ga ik even nameten en kijken of ze in de vitrine passen. Zag dat ze ook losse treden hebben, nog iets goedkoper want student :')

Heb trouwens niet goed geteld, ik heb straks 11 pops ipv 10 haha.

Afbeelding

Beetje slechte foto, heb ze nu op een paar lege doosjes neergezet. Maar daar komen dus andere dingen voor in de plaats. Ik krijg Aloy (HZD), Black Widow (IW) en Hela (Ragnarok) nog binnen. Hierna wel even stoppen O:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Dieselpaard, eshz, MieLo en 4 bezoekers