[Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Emma_V

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 20:31

Jaaa dat is hem! Dankjulliewel! *\o/*

Hoop dat iemand die andere zich kan herinneren :D

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 20:39

Is die tweede niet Bubbelbad van Def P en de Beatbusters?

Ohnee die zitten achter een aquarium

Wir leben nur einmal
Wir lieben das Leben
Wir lieben die Liebe

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 20:50

Met het betere Google-werk kom ik op My my my van Armand van Helden. Is dat 'm?

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:04

xSwanHeart schreef:
Met het betere Google-werk kom ik op My my my van Armand van Helden. Is dat 'm?

Yess dat is ‘m! Dankjewel :D

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:05

Nachtlampje schreef:
Oh jongens, help mij.

Ik weet alleen nog de clip, en dat het ergens tussen 2005-2010(?) Op MTV kwam, en dat het een beetje zo'n emoband was.
Ze staan op een zanderig hoog plateau (zeg maar zo'n Grand Canyon achting plateau) met de hele band en zijn daar hun misère aan het uiten.
Help mij?!

Nog steeds niet gevonden! Huilie huilie.

Ze staan dus op zo'n platte berg/Grand Canyon plateau ding. Helpt dat?
Zanger had ovlgens.mij wel typisch zwart kort stekeltjes haar, misschien zelfs 1 zo'n handschoentje

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 12:30

Het zal hem vast niet zijn, maar ik ga hem toch even noemen want je weet het nooit, ik moest aan The Killers met Human denken.

Every moment is a chance to define what you want to become :)ddd

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 15:00

Nachtlampje schreef:
Nachtlampje schreef:
Oh jongens, help mij.

Ik weet alleen nog de clip, en dat het ergens tussen 2005-2010(?) Op MTV kwam, en dat het een beetje zo'n emoband was.
Ze staan op een zanderig hoog plateau (zeg maar zo'n Grand Canyon achting plateau) met de hele band en zijn daar hun misère aan het uiten.
Help mij?!

Nog steeds niet gevonden! Huilie huilie.

Ze staan dus op zo'n platte berg/Grand Canyon plateau ding. Helpt dat?
Zanger had ovlgens.mij wel typisch zwart kort stekeltjes haar, misschien zelfs 1 zo'n handschoentje

Waarschijnlijk niet, maar het deed me denken aan de clip van In The End, Linkin Park..
https://www.youtube.com/watch?v=eVTXPUF4Oz4

Fire is catching, and if we burn, you burn with us -Hungergames
Watch your pack -Teenwolf

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 21:55

"I'm going to make you an offer you can't refuse" (of zoiets)
Een popnummer waarschijnlijk dat in de hitlijsten heeft gestaan (maar kan ook al superlang geleden zijn).
Is in ieder geval niet van Jimmy Helms, maar wel door een man gezongen denk ik..

Fire is catching, and if we burn, you burn with us -Hungergames
Watch your pack -Teenwolf

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:19

Ik zoek een Nederlands liedje; gezongen / gerapt door een man geloof ik. Het gaat om ongeveer deze tekst:

Als je me mist, kijk omhoog naar de miljoenen sterren, lach en ga dan weer verder

Prrrr
Moderatorrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:09

Daarbij moet ik denken aan Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik, maar daar komt die tekst niet letterlijk in voor. Rappen zit er ook niet echt in...

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:01

@EllisL: is het een nieuw nummer of ouder al? En wordt er zowel gezongen als gerapt of is het 1 manier van zingen/rappen?

Every moment is a chance to define what you want to become :)ddd

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:31

Yasmijntje schreef:
"I'm going to make you an offer you can't refuse" (of zoiets)
Een popnummer waarschijnlijk dat in de hitlijsten heeft gestaan (maar kan ook al superlang geleden zijn).
Is in ieder geval niet van Jimmy Helms, maar wel door een man gezongen denk ik..

Gaat het niet om een/de zin uit The Godfather die gebruikt is in een clip?

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:56

Ik ben op zoek naar een vrij bekend nummer. De originele versie is een vrij rustig nummer gezongen door een man. Leek een beetje op passenger. Ik weet nog dat in de videoclip hij op een boot zat.
Er is vrij recent, ik geloof in 2018, nog een remix van dit nummer gemaakt die heel bekend geworden is.

Iemand enig idee welk nummer ik zoek?

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:05

Ik ben ook op zoek naar een nummer, volgens mij is hij al wat ouder (denk aan jaren 80,90, misschien 2000).
Als kind zijnde heb ik hem brij vaak gehoord en wat ik mij vooral nog kan herinneren is het instrumentele stuk met (geloof ik) een mondharmonica. Ik vond het namelijk als een kip/haan klinken als kind en noemde het dus ook het kippenlied (verder had die hele kip of haan er niks mee te maken trouwens).

Iemand die iets met mijn omschrijving kan, ik weet dat het niet veel is, maar het is een poging waard.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:51

Eline_S_S schreef:
Ik ben op zoek naar een vrij bekend nummer. De originele versie is een vrij rustig nummer gezongen door een man. Leek een beetje op passenger. Ik weet nog dat in de videoclip hij op een boot zat.
Er is vrij recent, ik geloof in 2018, nog een remix van dit nummer gemaakt die heel bekend geworden is.

Catch en Release van Matt Simons?

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 14:35

SpeechLess schreef:
@EllisL: is het een nieuw nummer of ouder al? En wordt er zowel gezongen als gerapt of is het 1 manier van zingen/rappen?

Volgens mij wat ouder, niet van de generatie lil kleine etc. , maar ook niet vd zero’s. Qua stijl lijkt het meer op bijvoorbeeld diggy Dex Het is één manier van zingen / rappen. Het is geen supersnelle rap ofzo, meer een zingende rap / vertelling.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 14:36

Eline_S_S schreef:

Leave the light on van Tom Walker?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 20:11

ScarOfWars schreef:
Ik ben ook op zoek naar een nummer, volgens mij is hij al wat ouder (denk aan jaren 80,90, misschien 2000).
Als kind zijnde heb ik hem brij vaak gehoord en wat ik mij vooral nog kan herinneren is het instrumentele stuk met (geloof ik) een mondharmonica. Ik vond het namelijk als een kip/haan klinken als kind en noemde het dus ook het kippenlied (verder had die hele kip of haan er niks mee te maken trouwens).

Iemand die iets met mijn omschrijving kan, ik weet dat het niet veel is, maar het is een poging waard.

Gezongen door een man, vrouw, beide? Engelstalig?

Ik zou niet weten over welk nummer je het hebt.
Hier staan wel wat liedjes tussen waar harmonica in voorkomt. https://www.youtube.com/watch?v=9Tzdq2lZFlU

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 20:17

ScarOfWars schreef:

Ik moet hierbij denken aan Timber van Pitbull/Kesha maar dat is te recent.

JM :#

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 20:24

DezeNaam schreef:
ScarOfWars schreef:

Gezongen door een man, vrouw, beide? Engelstalig?

Ik zou niet weten over welk nummer je het hebt.
Hier staan wel wat liedjes tussen waar harmonica in voorkomt. https://www.youtube.com/watch?v=9Tzdq2lZFlU

Heel eerlijk,volgens mij een man en iets in de rock richting. Maar de genre weet ik niet zeker. En het is volgens mij ook Engels!
Ik zal later naar de link kijken, thanks!

Shaggy09 schreef:
Ik moet hierbij denken aan Timber van Pitbull/Kesha maar dat is te recent.

Helaas idd veel te recent!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 22:42

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 07:20

Iets van Aerosmith?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 07:30

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:53

ScarOfWars schreef:

Pianoman van Billy Joël?

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 18:49

Eline_S_S schreef:
ScarOfWars schreef:

Pianoman van Billy Joël?

Nope, die is het 100% niet. Toch bedankt voor het meedenken! :)