[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
IMAY1990

Berichten: 1875
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:31

Ik wilde heel graag maar kon het me helaas niet veroorloven om een last minute ticket swap te doen omdat ik in Juli ook nog een week naar Rome ga

In 2022 en 2023 heb ik meegedaan met Kikathlon, een triathlon evenement om geld op te halen voor onderzoek naar kinderkanker. Ook dit jaar doe ik weer mee https://www.kikathlon.nl/christel-koend ... erdam-2024


SayaJones

Berichten: 11920
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:09

Ja, ik was er! Súper vet weer <3 <3 <3
Het ArenA geluid blijft wel bagger -O-

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

Nyaleti

Berichten: 5991
Geregistreerd: 05-04-10

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 18:33

Ik kom even binnen vallen hoor. Laatste jaren maar weinig concerten gehad, behalve Enter Shikari in Maart en dat was echt een feestje <3
Volgend weekend gaan we weer los, een weekend naar Jera on air! Fijne weersvoorspelling wel.. heeft iemand nog een handige tip voor de hitte of wat nog slim is om mee te nemen? Ik ben altijd degene die alles moet regelen in dit groepje dus zorg maar dat ik voorbereid ben :+

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 18:56

Ik ga ook naar Jera! Leuk! Als je langs de moshpital komt dan krijg je een biertje van me :+

Wat echt 1 van ultieme tips is: slippers. Zo ontzettend handig als je bijvoorbeeld eventjes naar de wc moet of tijdens douchen. En zonnebrand natuurlijk, maar neem ook aftersun mee! Dan slaap je een stuk lekkerder mocht je toch verbranden

Korter.

Exitium

Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:22

Moshpital _O-


Morgen kaartje kopen voor Alter Bridge <3

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Nyaleti

Berichten: 5991
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:26

Sheehan schreef:
Ik ga ook naar Jera! Leuk! Als je langs de moshpital komt dan krijg je een biertje van me :+

Wat echt 1 van ultieme tips is: slippers. Zo ontzettend handig als je bijvoorbeeld eventjes naar de wc moet of tijdens douchen. En zonnebrand natuurlijk, maar neem ook aftersun mee! Dan slaap je een stuk lekkerder mocht je toch verbranden


Haha "jij bent toch Sheehan?" >;)
Ohja slippers! Wel aangedacht maar stonden nog niet op mijn lijstje.
Gaan waarschijnlijk maar een party tent mee slepen, toch een beetje schaduw..

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:31

Hier a.s. donderdag naar Muse in Goffertpark (veel zin in, al wel 4e of 5e keer Muse) en dan de volgende dag naar Concert at Sea!

CAS nog nooit geweest, als ik de tickets niet had gekregen had ik ze ook niet zelf gekocht dus ben benieuwd!

Iemand die verongelijkt in het leven staat slaagt nooit.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 20:00

casperzazoe schreef:
Sheehan schreef:
Ik ga ook naar Jera! Leuk! Als je langs de moshpital komt dan krijg je een biertje van me :+

Wat echt 1 van ultieme tips is: slippers. Zo ontzettend handig als je bijvoorbeeld eventjes naar de wc moet of tijdens douchen. En zonnebrand natuurlijk, maar neem ook aftersun mee! Dan slaap je een stuk lekkerder mocht je toch verbranden


Haha "jij bent toch Sheehan?" >;)
Ohja slippers! Wel aangedacht maar stonden nog niet op mijn lijstje.
Gaan waarschijnlijk maar een party tent mee slepen, toch een beetje schaduw..


Ik heb zwart kort krullend haar en waarschijnlijk veeel eyeliner op. Ik heet trouwens Mandy, zo mag je me ook noemen :+

Korter.

Exitium

Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:02

Exitium schreef:
Morgen kaartje kopen voor Alter Bridge <3

En volgende week vrijdag ook nog een nieuwe single, kan niet wachten :D :D

Esirene schreef:
Hier a.s. donderdag naar Muse in Goffertpark

Ik zal naar je zwaaien!

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

xPabloBokt

Berichten: 9299
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:32

Hier afgelopen dinsdag naar Guus Meeuwis geweest, was weer lekker Brabants gezellig en heb een bierdouche geïncasseerd :+

Afbeelding

Volgende op het programma is P!nk in Keulen, 6 juli

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:47

Ik ben momenteel op Graspop met perfect weer =:)

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10326
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:12

IMAY1990 schreef:
Ik wilde heel graag maar kon het me helaas niet veroorloven om een last minute ticket swap te doen omdat ik in Juli ook nog een week naar Rome ga


En daarvoor eerst nog Aida in concert O:)

Witches, witches
Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

IMAY1990

Berichten: 1875
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:02

ynskek schreef:
IMAY1990 schreef:
Ik wilde heel graag maar kon het me helaas niet veroorloven om een last minute ticket swap te doen omdat ik in Juli ook nog een week naar Rome ga


En daarvoor eerst nog Aida in concert O:)


Maar dat kaartje heb ik al, daar hoef ik geen budget meer voor te bewaren...

In 2022 en 2023 heb ik meegedaan met Kikathlon, een triathlon evenement om geld op te halen voor onderzoek naar kinderkanker. Ook dit jaar doe ik weer mee https://www.kikathlon.nl/christel-koend ... erdam-2024

x_spekkie_x

Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:30

Rinkex schreef:
Veel plezier! Over het door verkopen van tickets hoorde ik dat ticketmaster eindelijk met een eigen platform komt.:D vgm was het daar de bedoeling dat je daar een kaartje kan kopen met een geheel nieuwe barcode..om te zorgen dat kaartjes niet vaker dan 1x worden doorverkocht,ben benieuwd. :o

Ik las in een ander artikel van de eigenaar van Ticketswap dat Ticketmaster dit dus al jaren roept, maar nog nooit waar heeft gemaakt. Ticketmaster is ook een van de weinige kaartverkooporganisaties waar ze niet mee samenwerken (omdat Ticketmaster dat niet wil). Als de kaartverkoop via een andere organisatie loopt (bv Paylogic) dan wordt het barcode verhaal al toegepast.
Link: https://www.ad.nl/tech/revolutie-in-con ... ~a5ba8735/

TicketSwap, inmiddels actief in ruim veertig landen en met miljoenen tevreden gebruikers, haalt de schouders op. ,,Deze partijen zouden al jaren geleden met een oplossing komen om het helemaal veilig te maken, maar het is er nog steeds niet. Ze verwijzen naar een toekomstige oplossing waar niemand nu nog iets aan heeft”, zegt oprichter Hans Ober.

Zijn bedrijf staat in zijn ogen voor ‘veilige wederverkoop’ en werkt in het kader van veiligheid samen met tientallen grote ticketbedrijven, waaronder Paylogic. ,,Hierdoor kunnen wij voor een groot deel van alle verkopen de verkochte tickets annuleren en nieuwe uitgeven voor de nieuwe kopers, die ook op hun naam komen te staan. Dit is dus net zo veilig als nieuwe verkoop.”


leonie87

Berichten: 4412
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:54

Gister Phil Collins gehad. Was top!!! <3 ondanks dat ie echt oud is was het wel echt gaaf om te zien!! We stonden net echter de Golden cirkel tegen het hek. Hard voor gerent en lang voor gewacht maar was perfect!
*bokt wil geen foto uploaden* _-:(

Nu aftellen naar bospop! Mocht iemand toevallig nog slaapplek weten in de buurt... onze slaapplek gaat overhoopt niet door en wij zijn echt geen kampeerders :7

Wennedy (v Kennedy) Eindstand M1 +9
Empaier (v. Dayano) Eindstand M1 +8
Kwiedo (v. Furst Romancier) Eindstand Z1+1

Exitium

Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:43

Weet wel naar welke ik nu het meest uitkijk 8-)

25 juni - Rammstein @ De Kuip
27 juni - Muse @ Goffertpark
12 juli - The White Buffalo @ Doornroosje
25 oktober - Poets of the Fall @ 013
4 november - Kenny Wayne Shepherd Band @ Q-Factory
10 december - Alter Bridge (en Shinedown) @ AFAS Live

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Exitium

Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 20:11

*zwaait*

Afbeelding

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Marjo

Berichten: 37150
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:04

Dat was echt een ontzettend gaaf concert! De recensie van Volkskrant is ook zeer lovend.
Citaat:
Het nummer Zeig Dich is een existentialistische noodkreet, als Lindemann zingt: ‘Zeig dich, wir verlieren das Licht. Kein Gott zeigt sich, der Himmel färbt sich rot.’ Bij dit libretto baadt De Kuip in een hel wit licht, dat recht uit de hemel lijkt te schieten.


https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~ba1acdfb/

Anoniem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:48

Ja het was echt _O_ ik geniet nog na.. nu ook weer hoppa Rammstein aan op kantoor :D

Wir leben nur einmal, wir lieben das lebennnnn :)ddd (ja ik vind het oprecht jammer dat we SEX niet hadden, die hadden ze in Gelsenkirchen wel gespeeld _O- )

Hiraeth

Berichten: 3220
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:55

Gisteren naar Spinvis geweest in Paradiso. Het was niet slecht ofzo, maar ik had het... anders verwacht. :o Ik dacht: dit wordt een avond met Spinvisliedjes en een orkest. Krijg ik vervolgens een hele compositie te horen. Ook héél bijzonder natuurlijk en een bewijs dat Erik vól voor iets gaat, maar ik baalde wel een beetje omdat mijn eigen verwachtingen me in de weg zaten. Had het zeker niet willen missen!

Vanavond weer naar het Leidseplein(-ish) voor James Walsh in de Vondelkerk. 15 euro via ticketswap en gratis OV, dus waarom ook niet. *\o/*

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

Exitium

Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:22

Marjoow schreef:
Dat was echt een ontzettend gaaf concert! De recensie van Volkskrant is ook zeer lovend.
Citaat:
Het nummer Zeig Dich is een existentialistische noodkreet, als Lindemann zingt: ‘Zeig dich, wir verlieren das Licht. Kein Gott zeigt sich, der Himmel färbt sich rot.’ Bij dit libretto baadt De Kuip in een hel wit licht, dat recht uit de hemel lijkt te schieten.


https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~ba1acdfb/

Heb alleen maar hele positieve reviews gelezen. :) Volgende week maar eens kijken of ik kaartjes voor volgend jaar kan fixen

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 13:29

Ik ben op Jera en het is zo top hier, behalve dat ik m'n tent uitbrand :')

Korter.

Eloya

Berichten: 5157
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 18:39

Ik ga zo naar een veranda sessie van typhoon in burgerweeshuis Deventer. ^^

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:08

Ik wil best graag naar bospop om Sting te zien, maar vertrek die dag naar Spanje helaas :( Baal er wel van.

Iedereen die wel gaat, veel plezier!

JM :#

Exitium

Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:29

Over twee weken nog een concert en dan is het weer een paar maanden rustig. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant was deze maand echt wel killing :') Muse gisteren was wel weer de moeite waard though :D


All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers