[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

xPabloBokt

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 21:04

Ik afgelopen zaterdag Elton John gehad en dat was echt gaaf :D
Afbeelding

Volgende op het programma is Guus Meeuwis, dinsdag 18 juni.

Sterkte zeg SoW.. snap heel goed dat je ontzettend baalt. Wel heel goed van je dat je voor je gezondheid hebt gekozen.

'With enough preparation, I can be very spontaneous.'

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 21:06

Ziet eruit alsof het gaaf concert was!

Dankjewel! Ik heb er niks aan als ik alsnog onderuit ga.. dan liever een gebroken hart en naar huis.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:37

Ah wat balen zeg ScarOfWars!
Het had gisteren wel een mooie plaat kunnen zijn voor 'waar is Wally' _O-
Afbeelding
Wat een drukte uiteindelijk zeg! En die Golden Circle was echt groot, was blij met mn zitplaatsen :o

Wel echt respect voor de 'bloed, zweet en tranen'. Maakt me wel nieuwsgierig of ze in elk land zo iets doen :') Maar super knap dat ze het zo deden, leek net echt :j :')

@Exitium vond dat er gisteren wel veel op ticketswap stond! En ook best goedkoop, misschien had ik beter kunnen afwachten :')

Max B+10 dressuur
Gavantos

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:03

Volgens mij doen ze bij elk concert wel iets speciaals zoals met 'Bloed, zweet en tranen'.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:49

Wat een drukte idd. Zo zag het er bij Ed Sheeran vorig jaar in de Arena ook uit, echt tof. Ik was dan wel ook heel blij toen met zit plek haha. Zou daar zelf dan weer niet tussen willen staan, brr.

Ik race vandaag nog even naar de action voor poncho's voor morgen - je weet maar nooit.

Even een vraag;
Wat voor tasjes nemen jullie mee naar een concert, als je er al een meeneemt? Ik moet echt een aantal spullen meenemen dus heb echt een tas nodig. Nu mag de tas niet groter zijn als een A4 formaat, geen rugzak zijn etc. Ik heb geen flauw idee wat ik me nu dus moet voorstellen bij wat wel mag. Iemand die een voorbeeld fotootje heeft van een tasje wat geschikt is? Neem aan dat er meerdere hier zijn die wel eens een specifiek tasje meenemen omdat het anders niet mee naar binnen mag?

Begin deze week zag het er naar uit dat ik morgen niet kon gaan, maar zoals het vandaag is ziet het er naar uit dat ik Wel kan gaan. Net al de auto netjes gepoetst zodat m'n meerijders niet in een varkensstal hoeven te zitten 4u lang (2u heen en 2u terug) :')

“Have you ever asked yourself, do monsters make war, or does war make monsters?” - Laini Taylor

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:55

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:59

Ik heb helaas erge problemen met m'n hormonen momenteel (loop hier ook al 2 jaar voor bij de gyn) en heb net de pech dat het nu de kop opsteekt. Dus ik heb een groot pak nacht maandverband nodig wat ik mee moet nemen o.a (Je bent toch wel zo'n 5u op het terrein bv en ik moet elk uur a 1,5u naar de wc). Dat past dus helaas niet in een binnenzak :( Geld/pasjes enz heb ik wel andere oplossingen voor die weinig tot geen plaats in beslag nemen en de auto sleutel ook nog wel. En het zou erg zuur zijn als ik hierdoor het concert moet missen, aangezien het momenteel wel haalbaar is - mits ik dus wel genoeg voorraad kan meenemen.

Eens kijken of ik inderdaad zo'n kleiner formaat eastpack kan uithalen hier ergens of iets wat erop lijkt :) Ik heb wel van zo'n stoffen tote bags, kleiner formaat. Zou dat mogen? Ik vind het echt jammer (maar snap het natuurlijk wel) dat er zo mega streng gekeken wordt naar wat voor tassen binnen mogen en niet. Er is uitgebreide tassen controle, dus wat is het probleem als je dan een iets meer rugzak formaat bij je hebt, grmbl.

“Have you ever asked yourself, do monsters make war, or does war make monsters?” - Laini Taylor

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:09

Als die tote bag kleiner is dan een A4 en je hem niet dikker maakt dan 10cm mag dat gewoon mee :j
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 12-06-19 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:09

cursebreaker schreef:
Even een vraag;
Wat voor tasjes nemen jullie mee naar een concert, als je er al een meeneemt? Ik moet echt een aantal spullen meenemen dus heb echt een tas nodig. Nu mag de tas niet groter zijn als een A4 formaat, geen rugzak zijn etc. Ik heb geen flauw idee wat ik me nu dus moet voorstellen bij wat wel mag. Iemand die een voorbeeld fotootje heeft van een tasje wat geschikt is? Neem aan dat er meerdere hier zijn die wel eens een specifiek tasje meenemen omdat het anders niet mee naar binnen mag?

http://www.ghostzip.it/epages/65957.sf/ ... 10%5B88%5D
ik heb dit uber lelijke tasje van mn moeder gestolen, lijkt niet groot maar past heel veel in! en mag overal mee naar binnen.:) Hier zit bij vaak voordat de deuren open gaan ook nog een waterfles in

~Joy (†16/04/2019)~

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:11

Ik neem nooit een tas mee naar een concert, hangt echt alleen maar in de weg en niet alleen voor jezelf.

Je kan ook een of ander truttig handtasje meenemen, daar passen een stel maandverbandjes wel in en die kun je redelijk voor je dragen i.p.v. op je rug.

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:15

Thanks voor de tips dames. Ik ga even speurneuzen of ik iets soortgelijks heb liggen hier en anders vanmiddag nog even de stad in hihi.

@Hilli,
ik vind het ook erg onhandig om een tas bij te hebben, maar heb helaas geen keus als ik wil gaan :+

Ik kan ook nog even overleggen met m'n mede reizigers (2 nichten van me) of zij wat meenemen en plek hebben en dan kan ik het verdelen > bedenk ik net :j

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:53

Past zo'n maandverband in een kontzak? Dan zou ik er best twee voor je willen bewaren als ik met je mee was.

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:40

Ik heb een fannypack gekocht voor concerten. En dan als echte hipster schuin omhangen dan heeft niemand er last van en kan je wel je maand verband in kwijt denk ik!

Mickey Finn ღღ L springen & L1 dressuur & B SGW [SGW-ITP] Ons eerste eventing seizoen!
Harvey ღღ Beleerd Youtube: Klik Instagram: Klik

Sheehan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:20

Fannypacks zijn inderdaad ook mijn redding. Zo kan je tenminste je bier ook nog goed vast houden :+

A musical prostitue, my dear

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:35

Ja inderdaad fannypack! Of een totbag.

Heeft iemand nog toevallig een lidmaatschap voor de Melkweg voor vandaag (ja, alweer O:)) die ik mag gebruiken?

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:19

xRoossie95 schreef:
Wel echt respect voor de 'bloed, zweet en tranen'. Maakt me wel nieuwsgierig of ze in elk land zo iets doen :')

Ja, in Frankrijk deden ze een nummer van Johnny Hallyday kreeg ik op FB mee :)

xRoossie95 schreef:
@Exitium vond dat er gisteren wel veel op ticketswap stond! En ook best goedkoop, misschien had ik beter kunnen afwachten :')

Dat risico wil ik toch liever niet lopen :')

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:41

Was bij Elton John ook, rang 5 kaarten die vlak voor de show voor €5,- erop stonden :+

Ik heb voor Rang 1 €130,- betaald.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 22:54

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 12:50

Kom even binnen vallen .
Als dat mag ...
Bokkers vanavond bij Bon Jovi in de
Golden circle ?
Benieuwd of ik bekende ga tegen komen .
Ik ga alleen
Met de auto...

Vrienden gingen niet mee naar Een stel rollator gerechtigde artiesten
:=

Chasing Dreams ...
Zinti , My very own princess
Fanny, also a princess...
What a luck to have 2 of those Amazing girls
[*]2 wow dressuur zadels te koop [*]

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 12:55

rollator gerechtigde artiesten? omg... Mogen velen nog een voorbeeld aan nemen, wat BJ voor een live performance neerzet vandaag de dag en zeker idd gezien de leeftijden van de bandleden. Maar leeftijd zegt me niet zoveel; ik vond hun muziek 15 jaar geleden al tof en nu nog steeds. Zijn stem is nog steeds rete goed dus tja, mij stoort het niet dat hij al wat ouder is haha. Ik vind het bewonderenswaardig zelfs dat hij nog steeds wereld tours doet waarbij hij ook niet na precies 1,5u aftaait maar ruim 2-2,5u op het podium staat voor zijn fans.

Ik ga er naartoe met 2 familieleden van me, geen Golden circle - we willen liever ergens staan waar we niet te zeer ingesloten zitten in de menigte. Ik ga zometeen de deur uit om te tanken, geld te pinnen en de anderen op te halen en dan gaan we richting Nijmegen *\o/*

Wordt ook m'n eerste keer Kensington live zien dus daar heb ik ook onwijs veel zin in en Navarone ben ik ook erg benieuwd naar <3

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:01

Hier ook geen golden circle, maar ik ga er met m'n moeder heen. Heb ik haar als kerstcadeautje gegeven vorig jaar :)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:13

Geniet ervan
Ik ga rond de klok van 3 uur vertrekken vanuit Eindhoven met de Auto
Rijdt alleen
Kunnen er 3 bij als ze op de route wonen.
Gezellig

Ik ben al sinds mijn 13 fan van Bon Jovi ben nu 41
( en voel me niet oud en S _/-\o_ )
En vindt ze nog steeds goed .
2001 voor t laatste geweest.
2006 was ik te laat met ticket kopen
En nu heb ik een belachelijk dure golden circle via top tickets
Mijn broer voor me geregeld

Chasing Dreams ...

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:32

Begrijp ik nou goed dat je je tickets niet via een officieel verkooppunt hebt gekocht?

Wel gaaf Bon Jovi! Concert zou niks voor mij zijn, maar absoluut een goede artiest :j

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:43

Ghostattack schreef:
Begrijp ik nou goed dat je je tickets niet via een officieel verkooppunt hebt gekocht?

Wel gaaf Bon Jovi! Concert zou niks voor mij zijn, maar absoluut een goede artiest :j

Jawel op de dag van release bij top tickets .

Blijkbaar kopen zij tickets in
En verkopen ze duurder
Heb nl wel Ticket service boven mijn Ticket staan

Chasing Dreams ...

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:55

Dan is dat dus geen officieel verkooppunt. Ticketverkoop gaat vrijwel enkel via Eventim of Ticketmaster, alles daarbuiten is inderdaad opkoop en doorverkoop. Met het risico dat je niet binnen komt met dat ticket, gezien ze tickets dubbel verkopen. Degene die met een bepaalde barcodes als eerste gescand wordt krijgt toegang, als jouw ticket dezelfde barcode heeft wordt je ticket dus geweigerd.

Ik heb dit helaas zelf eens meegemaakt. Gelukkig had ik toen toevallig hardcopy tickets. Mijn ticket werd geweigerd. Beveiliger liet mij alsnog binnen omdat ik dus een hardcopy ticket had, die kunnen over het algemeen niet vervalst worden. Als het een e-ticket was geweest, dan was ik mooi niet binnen gekomen.. Ongeacht het feit dat ik mijn ticket altijd netjes via Ticketmaster / Eventim koop :o

Voortaan koop dus vrijwel altijd hardcopy tickets :)