[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:14

Karin schreef:
Ik zie trouwens op dat punt het verschil niet zo tussen 'voor de lol' naar een concert gaan en er werken. Een artiest heeft beide nodig voor een succesvol optreden: mensen die zich een slag in de rondte werken en enthousiast publiek. Ik zou mezelf ook ernstig tekort doen als ik 'uit principe' thuis blijf omdat het nu niet is 'zoals normaal'. Als ik een bepaalde band wil zien en die speelt gewoon, dan ga ik ernaartoe, ook al spelen ze voor nog geen 50 man. Maar dat zal voor iedereen anders zijn.


Het heeft niks met principe te maken. Ik vind gewoon dat ik daar niks te zoeken heb als publiek. Zodra ik weer aan het werkt mag, dan pas ga ik weer. Nou moet ik zeggen dat ik ook nog geen artiest langs heb zien komen die ik echt tof vind in kleine setting behalve misschien S10.

Artiesten steunen kan ook op een andere manier. Door merch te kopen bijvoorbeeld. Ik denk dat ik ook merch uit ga brengen, wil de overheid mij misschien steunen, want nu hebben ze daar weinig zin in :+

Korter.


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:18

Ja, dat kan ook. Ik steun ook op andere manieren dan door naar concerten te gaan. Ik koop ook nog steeds cd's, handig voor in de auto.

Het zal je woordkeus zijn geweest. 'Ik vertik het' in combinatie met die smiley kwam over als een principekwestie. :)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 15:40

Voor de mensen die naar Niall zouden gaan. Hebben jullie je geld al terug gekregen?

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13030
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:01

Hier nog niks terug gekregen. Kan tot 3 maanden na de originele datum duren. Zou dan uiterlijk januari zijn denk ik.

Exitium

Berichten: 7112
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:09

En ze houden zich daar behoorlijk aan voor zover ik zie. Van een concert wat op 2-5 zou zijn kreeg ik het op 29-7 terug, en van een concert wat op 3-6 zou zijn heb ik het afgelopen dinsdag teruggekregen. Ga er dus maar vanuit dat je het in de week voor de drie maanden verstrijken terugkrijgt. Allebei Ticketmaster in dit geval trouwens

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

theadora99

Berichten: 3625
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:39

Ik heb op 2 oktober iets gepland staan, ben heel benieuwd ook wat ze daarmee gaan doen...

Westhof

Berichten: 2891
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:18

Ik heb net in de presale 2 tickets bemachtigd voor Nothing But Thieves in de Ziggo Dome nov 2021 *\%/*

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 15:43

Hier nog 1 met tickets voor NBT in de presale. Ik ben echt zoooooo blij, jammer dat we nog zo lang moeten wachten (maar wel logisch natuurlijk).
Vrijdag ga ik nog zitten voor tickets voor The Hunna, daar zou ik afgelopen mei heen gaan, maar dat is door de crisis uiteraard gecanceld.

Wel bijzonder ook, ik kreeg een mailtje met een uitnodiging voor een listeningparty op Zoom voor het nieuwe nummer van the Hunna. Ben alleen zo bang dat het een scam is dus denk dat ik er niks mee ga doen...

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:40

Het is geen scam! Is echt :)

Korter.

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:05

Jaaa, dat had ik ook door na ff wat googlen. Was echt supercool!! Nummer wat ze lieten horen was ook vet!
Laatst bijgewerkt door Pluisje1998 op 16-09-20 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:33

_mjwb schreef:
Voor de mensen die naar Niall zouden gaan. Hebben jullie je geld al terug gekregen?

Nee ik heb korting (tegoedbonnen ter waarde van de kaartjes) gekregen op een toekomstig kaartje, wat vervolgens maar een jaar geldig is, en had geen mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen helaas. Dus ik ben praktisch gezegd mijn geld kwijt, of wordt gedwongen om naar iets te gaan waar ik niet eens heen wil -O-
Ik kan ook nergens meer de mails terug vinden die daarover gingen.

Alex en Jorie <3

Exitium

Berichten: 7112
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:56

Heb je wel bij het bedrijf aangegeven dat je je geld terug wil? Bij de mails die ik kreeg moest ik dat specifiek aangeven, anders zou ik inderdaad een voucher krijgen. Sowieso zijn ze verplicht het niet gebruikte deel na de periode van de voucher alsnog terug te betalen

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:05

Ja geen idee, ik kan die mails nergens terugvinden. Ik heb gezocht op Niall, Ticketmaster en voucher. Ik kan wel eens inloggen. Ik wil nog steeds graag naar Niall met mijn vriendin als hij de tour alsnog gaat doen. Wel mooi dat na een jaar als de voucher wel verloopt, het geld alsnog teruggegeven wordt.

Alex en Jorie <3

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:56

Vanmorgen weer kaarten gekocht voor een concert :')

Dit keer voor The Hunna in de Melkweg voor april volgend jaar. Ik kon het natuurlijk niet laten nadat ik onderdeel was van die listening party.

Nu heb ik weer een soort van een lijstje.
The Script in Februari 2021(als ik t goed onthouden heb)
The Hunna in April 2021
Nothing But Thieves in November 2021

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:01

Ik ga ook naar al die gigs, nice :')

Korter.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 15:33

Ik heb inmiddels 3x gevraagd om mijn geld terug, voor het Taylor concert waar ik heen zou gaan in Belgie, maar ik krijg gewoon geen antwoord van Ticketmaster.

Een tegoed bon heb ik helemaal niets aan, want ik woon niet in Europa en ik ben niet van plan om voor zomaar een festivalletje naar Werchter te gaan. 8000 km vliegen doe ik echt enkel en alleen voor Taylor.
Volgens de wet krijg ik mn geld terug, maar Ticketmaster negeert me gewoon.

Heeft iemand tips?

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 15:40

Iriscope schreef:
Ik heb inmiddels 3x gevraagd om mijn geld terug, voor het Taylor concert waar ik heen zou gaan in Belgie, maar ik krijg gewoon geen antwoord van Ticketmaster.

Een tegoed bon heb ik helemaal niets aan, want ik woon niet in Europa en ik ben niet van plan om voor zomaar een festivalletje naar Werchter te gaan. 8000 km vliegen doe ik echt enkel en alleen voor Taylor.
Volgens de wet krijg ik mn geld terug, maar Ticketmaster negeert me gewoon.

Heeft iemand tips?

Hier lopen meer mensen die ik ken tegen aan, zeker omdat het festival in belgië zou worden gehouden.
ik ga even voor je rondvragen of zij al ene oplossing hebben gehad/gevonden!

Edit: je kan via de FAQ een refund aanvragen, en dan is de reden die je opgeeft dt je in een ander land woont (NL). dat zou een geldige reden zijn volgens ticketmaster belgië. je moet dan deze tweet toevoegen, mensen hadden binnen een week geld terug:

https://twitter.com/ticketmasterben/sta ... 4396009488

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 15:56

Thanks so much! Dat helpt me echt onwijs!

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 15:12

Ik zit hier een beetje te twijfelen momenteel. Ik heb natuurlijk vorige maand voor twee shows tickets gekocht en nu zag ik een tijdje terug dat er tickets in de verkoop kwamen voor een show van Yungblud.

Daar wil ik eigenlijk ook wel heen. Maar goed, tis natuurlijk allemaal niet gratis, en met covid enzo. Ugh decisions, decisions.

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

paljaslaura

Berichten: 2738
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:02

The 1975 is nu helemaal afgeblazen. Ik koop nog even helemaal niks. Weet ook nog niet eens of ik met Yungblud wel in NL ben :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:31

Ik heb beetje het gevoel dat als het zo doorgaat.. alles richting 2022 gaat :') Positief: dan lijkt het bijna een gratis uitje, want de rekening is dan 2-3 jaar terug al betaald.

Ooit: rammstein, enter shikari, pokey lafarge en boomtown. En nu stop ik even met geld uitgeven aan onzekerheden :+

Exitium

Berichten: 7112
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:44

Zit nog steeds te wachten op de nieuwe datum voor The Killers, dat concert had in juli moeten zijn :')

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:38

Daarom twijfel ik dus. Nothing But Thieves en The Hunna had ik dat minder mee, daar ga ik sowieso altijd naar toe, dus dat risico durfde ik wel te nemen. Maar Yungblud is er een die me wel leuk lijkt. Maar ga ik daarvoor t risico nemen...

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

Exitium

Berichten: 7112
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:52

Als je nu het geld kan missen, waarom niet? In het slechtste geval gaat het niet door en krijg je je geld later weer terug

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 00:48

Ik zit nog steeds te wachten op nieuwe data voor Niall zijn tour. Ondertussen vanavond de livestream gekeken, hij zong erg goed. Vond vooral de afsluiter flicker zo mooi, alleen Niall en zijn gitaar.

Alex en Jorie <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers